Web Design
«Συνάφεια» στις διαφημίσεις ιστοσελίδων

Τι σημαίνει «Συνάφεια», όταν πρόκειται για διαφημίσεις ιστοσελίδων;

Είναι μια αλήθεια στο Marketing που αναγνωρίζεται παγκοσμίως, ότι η συνάφεια είναι το κλειδί που «ξεκλειδώνει» τις πύλες του κοινού. Βεβαιωθείτε ότι ένα μήνυμα είναι σχετικό και ότι οι χρήστες θα το επιτρέψουν μέσω των φίλτρων τους. Πώς το ξέρουμε αυτό; Επειδή κάνουμε ερωτήσεις στους χρληστες όπως, προτιμάτε διαφημίσεις που είναι σχετικές με εσάς; Ή, όταν μια διαφήμιση δεν είναι σχετική με εσάς, τη βρίσκετε ενοχλητική;

Υπάρχει ωστόσο ένας ορισμός για τη συνάφεια που να ισχύει τόσο για κοινό όσο και για Marketers;


Μια σχετική διαφήμιση, για πολλούς Marketers, είναι μια διαφήμιση που είναι εξατομικευμένη για τον θεατή. Και αυτή η εξατομίκευση βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στα δημογραφικά ή συγκεκριμένα σημεία δεδομένων που έχουμε συνήθως σε αυτά. Ωστόσο, σύμφωνα με έρευνες, το κοινό δεν ορίζει με τον ίδιο τρόπο τη συνάφεια και όχι και όλες τις φορές.

Γενικά, οι ορισμοί του κοινού για τη συνάφεια όσον αφορά τις διαφημίσεις είναι πολύ πιο προσωπικοί, ιδιόρρυθμοι και συναισθηματικοί. Βλέπουν μια διαφήμιση ως σχετική όταν τους παρέχει νέες πληροφορίες για προϊόντα και υπηρεσίες. Ή, οι διαφημίσεις είναι σχετικές όταν έχουν συναισθηματική έλξη, προκαλούν συναισθήματα και προβάλλουν μουσική ή εικόνες που τους αρέσουν. Μια σχετική διαφήμιση, μπορεί επίσης να είναι εκείνη που βοηθά τον χρήστη να κατανοήσει ένα ζήτημα ή άτομα που διαφέρουν από αυτόν.

Ο συνδετικός ιστός σε όλους αυτούς τους ορισμούς σχετικότητας; Οι σχετικές διαφημίσεις συνδέονται με κάτι προσωπικό και συναισθηματικά συγκεκριμένο για τον μεμονωμένο θεατή. Τα σημεία δεδομένων που συγκεντρώνουν οι επαγγελματίες του Marketing μέσω της παρακολούθησης δεν είναι εξαιρετικοί στο να ανακαλύπτουν αυτού του είδους τη συνάφεια.

Υπάρχει ακόμα ένας ρόλος για τη στοχευμένη διαφήμιση. Ένα μέρος των χρηστών θεωρεί μια διαφήμιση σχετική όταν φαίνεται να βασίζεται στις αναζητήσεις τους στο Διαδίκτυο ή σε προηγούμενες αγορές τους. Το θέμα είναι ότι η Apple και η Google μειώνουν την πρόσβαση σε cookie τρίτων και αναγνωριστικά συσκευών. Επομένως, τα δεδομένα που απαιτούνται για τη δημιουργία αυτού του είδους συνάφειας είναι όλο και πιο δύσκολο και δαπανηρό να αποκτηθούν.

Επομένως τι πρέπει να κάνει ένας σύγχρονος Digital Marketer για να προσελκύσει όσο το δυνατόν περισσότερους χρήστες; Αξιοποιήστε περισσότερες πληροφορίες σε επίπεδο πληθυσμού εμβαθύνοντας στις βασικές αξίες, τις εμπειρίες και τα ενδιαφέροντα του κοινού - στόχου σας ως ομάδα, αντί ενός συγκεκριμένου χρήστη.

Ωστόσο, πριν προχωρήσετε σε διαφημίσεις, μην ξεχνάτε και την κατασκευή ιστοσελίδας σας. Μέσω αυτής, το κοινό θα μπορέσει να μάθει για την εταιρεία σας και το προϊόν ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε και να αλληλεπιδράσει με εσάς.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε