Web Design
Πώς να χρησιμοποιήσετε τα IGTV του Instagram για την επιχείρησή σας

Πώς να χρησιμοποιήσετε τα IGTV του Instagram για την επιχείρησή σας

Τα IGTV είναι ένας μέρος του Instagram στο οποίο μπορείτε να δημοσιεύετε Video μεγαλύτερης διάρκειας από ότι στο Feed του προφίλ σας. Με τα IGTV Video μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο έως και 1 ώρα, ενώ τα Instagram Post σας επιτρέπουν να είναι το πολύ μέχρι 10 λεπτά. Με την κατασκευή ιστοσελίδας μπορείτε μετά να ξεκινήσετε την δημιουργία παρουσίας στα Social Media για να ενισχύσετε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας, την αλληλεπίδραση με τους χρήστες και να προσεγγίσετε ένα νέο κοινό για εσάς. 

Αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για τις επιχειρήσεις που εάν το αξιοποιήσουν σωστά μπορούν να έχουν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.

Προσέγγιση ενός νέου ευρύτερου κοινού

Τα IGTV σας δίνουν την δυνατότητα να ξανά χρησιμοποιήσετε περιεχόμενο Video που είχατε δημιουργήσει στο παρελθόν και να φέρετε νέα αποτελέσματα με αυτό.

Μπορείτε να δημοσιεύσετε Video που έχετε δημοσιεύσει στο YouTube, στο Facebook και να προσεγγίσετε ένα νέο ευρύτερο κοινό χωρίς προσπάθεια. Επίσης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα Blog Posts σας και να τα μετατρέψετε σε Video Tips που έχουν πάντα πολύ καλή απόδοση και συγκεντρώνουν μεγάλη αλληλεπίδραση με τους χρήστες.

Δημοσιεύστε Tutorial Videos με τα χαρακτηριστικά των προϊόντων σας

Τα IGTV είναι μία ιδανική ευκαιρία για να κάνετε προώθηση των προϊόντων σας προσφέροντας ταυτόχρονα ενδιαφέρον περιεχόμενο στο κοινό σας.

Δημιουργήστε εκπαιδευτικά Video που να παρουσιάζουν στους χρήστες πώς μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα προϊόντα σας και τα οφέλη που έχουν αυτά εάν τα επιλέξουν τελικά. Προσφέρετε νέες πληροφορίες για την επιχείρησή σας στους χρήστες που δεν ήξεραν για να κρατήσετε το ενδιαφέρον τους.

Χτίζετε ένα νέο Community

Τα IGTV είναι στην πραγματικότητα ένα σύγχρονο είδος τηλεόρασης στο οποίο μπορείτε να δημιουργήσετε σειρές και να δημοσιεύετε ένα επεισόδιο κάθε εβδομάδα.

Με αυτόν τον τρόπο θα κάνετε το κοινό σας να είναι συνεπές στο ραντεβού σας και να επιστρέφει ξανά και ξανά για να παρακολουθήσει το νέο σας επεισόδιο και να μάθει κάτι καινούργιο από εσάς ή για εσάς.

Χτίζετε την αξιοπιστία της επιχείρησής σας

Οι χρήστες σήμερα έχουν πάρα πολλές επιλογές, γι’ αυτό και έχουν αυξημένες απαιτήσεις.

Μέσω των Video στα IGTV δημιουργείτε μία αμεσότητα με το κοινό σας, το οποίο θα τους κάνει να σας εμπιστευτεί περισσότερο και να νιώσει πιο κοντά σας. Εάν το κοινό αποκτήσει εμπιστοσύνη για μία επιχείρηση, τότε την επιλέγει ξανά και ξανά.

Αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα το οποίο εάν αξιοποιήσετε θα μπορέσετε να αναπτύξετε την επιχείρησής σας και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε