Web Design
λέξεις-κλειδιά για να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενο του website σας

Πώς να χρησιμοποιήσετε λέξεις-κλειδιά για να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενο του website σας

Το blogging και η τακτική δημιουργία περιεχομένου είναι απαραίτητα για την επιτυχία του προγράμματος Digital Marketing. Αυτά ανήκουν ωστόσο σε δεύτερη φάση, καθώς βάση για οποιαδήποτε καμπάνια εφαρμόσετε αποτελεί η κατασκευή ιστοσελίδων σας.

Όχι μόνο η δημιουργία μοναδικού περιεχομένου σάς επιτρέπει να επιδείξετε την ηγεσία της σκέψης και την αξιοπιστία σας στο κοινό σας, αλλά βοηθά επίσης δραματικά στη βελτίωση των προσπαθειών βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης προσθέτοντας μοναδικό περιεχόμενο στο website σας και διασφαλίζοντας ότι το website σας θα βρεθεί από άτομα που αναζητούν συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά . Μόλις ορίσετε τις λέξεις-κλειδιά σας και ξεκινήσετε το blogging, υπάρχουν μερικές βασικές τεχνικές και περιοχές περιεχομένου στο blog σας και στο περιεχόμενο του website σας όπου θέλετε να συμπεριλάβετε αυτές τις λέξεις-κλειδιά για να ευθυγραμμιστούν με τη στρατηγική SEO σας.

Τίτλος: Ο τίτλος του ιστολογίου σας πρέπει πάντα να έχει μια λέξη-κλειδί-στόχο για τη συγκεκριμένη ανάρτηση ιστολογίου. Ο καθορισμός μιας λέξης-κλειδιού είναι ένα από τα πρώτα στοιχεία στο blog σας που αναζητούν το Google και άλλες μηχανές αναζήτησης κατά τη δημοσίευση νέου περιεχομένου

Περιεχόμενο ιστολογίου: Η λέξη-κλειδί-στόχος σας θα πρέπει να χρησιμοποιείται στις αναρτήσεις ιστολογίου και στο περιεχόμενο του website σας. Χρησιμοποιήστε τη λέξη-κλειδί-στόχο όπως έχει νόημα με τη ροή του περιεχομένου, αλλά μην χρησιμοποιείτε υπερβολικά τη λέξη-κλειδί για να προσπαθήσετε να κατατάξετε για αυτήν. Το Google και άλλες μηχανές αναζήτησης θα δουν ότι η υπερβολική χρήση και θα σας «τιμωρήσουν». Βεβαιωθείτε ότι η λέξη-κλειδί ρέει με το περιεχόμενο και θα δείτε τα βέλτιστα αποτελέσματα.

URL: Η πραγματική διεύθυνση URL για την ανάρτηση ιστολογίου ή τη σελίδα του ιστότοπού σας θα πρέπει επίσης να περιλαμβάνει τη λέξη-κλειδί-στόχο σας.

Meta Description: Μια μετα-περιγραφή είναι η περιγραφή του blog σας ή της σελίδας του website σας για το Google και άλλες μηχανές αναζήτησης. Η μετα-περιγραφή θα παρέχει πληροφορίες για να κατανοήσετε τι καλύπτεται σε αυτήν τη σελίδα. Επίσης, η μετα-περιγραφή εμφανίζεται ως υποκείμενο στα αποτελέσματα αναζήτησης Google και άλλων μηχανών αναζήτησης. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συνοψίσετε το περιεχόμενό σας για τις μηχανές αναζήτησης και τους πιθανούς επισκέπτες.

Εναλλακτικό κείμενο εικόνας: Σχεδόν «πίσω» από την εικόνα σας, μπορείτε να συμπεριλάβετε τις λέξεις-κλειδιά σας ως περιγραφή της εικόνας. Το εναλλακτικό κείμενο εικόνας βοηθά την εικόνα σας να βρεθεί στα αποτελέσματα αναζήτησης εικόνων και οδηγεί τους χρήστες να επιστρέψουν στο website σας για να δουν την εικόνα σας και την ανάρτηση του blog σας ή το περιεχόμενο του ιστότοπού σας.

Υπερσύνδεσμοι: Όταν συνδέετε περιεχόμενο με υπερσυνδέσμους στο blog σας και στον website σας, δοκιμάστε να συνδέσετε τις λέξεις-κλειδιά-στόχους σας. Αυτό βοηθά στην εμφάνιση πρόσθετου πολύτιμου περιεχομένου στον επισκέπτη για τη συγκεκριμένη λέξη-κλειδί-στόχο που σχετίζεται με άλλο περιεχόμενο στον ιστότοπό σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε