Web Design
επιτυχημένη καμπάνια Digital Marketing του website σας

Βασικοί παράγοντες για μια επιτυχημένη καμπάνια Digital Marketing του website σας

Ψάχνετε να κατανοήσετε πώς να δημιουργήσετε μια στρατηγική Digital Marketing; Εάν μόλις ξεκινάτε στη βιομηχανία, δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι βάση αποτελεί η κατασκευή ιστοσελίδων σας.

Ο τρόπος με τον οποίο προσεγγίζετε ένα σχέδιο Digital Marketing θα ποικίλλει ανάλογα με τους στόχους μιας μεμονωμένης επιχείρησης, αλλά σίγουρα υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να έχετε κατά νου που θα σας κρατήσουν στην πορεία προς την επιτυχία.

1. Δημιουργήστε ένα ρεαλιστικό πλαίσιο

Πριν κάνετε οτιδήποτε, θα θέλετε να σχεδιάσετε το σχέδιό σας. Μπορείτε να το κάνετε αυτό με διάφορους τρόπους, όπως χαρτογράφηση περιεχομένου, χρονοδιαγράμματα και ημερολόγια σύνταξης. Υπάρχουν πολλά εργαλεία που θα σας βοηθήσουν με αυτό το επίπεδο διαχείρισης και προγραμματισμού περιεχομένου. Το σημαντικό είναι να δημιουργηθούν πολλά ιδανικά (ρεαλιστικά) αποτελέσματα, αφήνοντας παράλληλα κάποιο περιθώριο για αβεβαιότητα. Και θέλετε να το κάνετε αυτό με βάση ένα σύνολο επιλεγμένων βασικών δεικτών απόδοσης (KPI) που σχετίζονται με τη στρατηγική και τους στόχους σας.

2. Μάθετε πώς να φτιάξετε ένα αποτελεσματικό ταξίδι πελάτη

Όσοι από εσάς έχετε εμπειρία στον παραδοσιακό τομέα του Marketing θα πρέπει να είστε ήδη εξοικειωμένοι με την έννοια της διοχέτευσης πωλήσεων, η οποία αποτελεί βήμα προς βήμα περίγραμμα κάθε φάσης του ταξιδιού των χρηστών. Αναλύεται σε κάτι σαν αυτό:

Επικοινωνία: Διαφημίσεις Facebook, Landing Pages κ.ο.κ

Conversions: Social Media, ενημερωτικές αναρτήσεις blog, μελέτες περιπτώσεων, κουίζ

Κλείσιμο: Emails, κριτικές, ερωτηματολόγια

Διατήρηση: Αποκλειστικές προσφορές, διαγωνισμοί, έρευνες

3. Κατανοήστε τι κάνει το αποτελεσματικό περιεχόμενο

Το περιεχόμενο είναι κάτι πολύ περισσότερο από υπέροχα blog, tweets και διαφημίσεις στο Facebook! Υπάρχουν πολλά που μπορείτε να κάνετε για να γίνετε δημιουργικοί με αυτό και για τον σκοπό αυτό, θα θέλετε να είστε ενημερωμένοι σχετικά με την τεχνολογία και τις πιο πρόσφατες μεθόδους για να προσεγγίσετε το κοινό σας.

4. Σχεδιάστε στρατηγικά αλλά ευέλικτα

Όποιο και αν είναι το συνολικό σας σχέδιο, θα πρέπει να αφήνει χώρο για ευελιξία. Ακριβώς όπως δίνετε deadlines καθώς αναθέτετε εργασίες ή κατευθύνετε χρήστες, θα πρέπει να αφήνετε άφθονο χώρο όχι μόνο για διακυμάνσεις του χρόνου, αλλά και για απροσδόκητα γεγονότα που μπορούν να επηρεάσουν τον βασικό φόρτο εργασίας σας, καθώς και την επιχείρηση στο σύνολό της.

Αυτό σημαίνει ότι αφήνετε μερικά «κενά» σημεία στο χρονοδιάγραμμά σας για να τα συμπληρώνετε καθώς προχωράτε.

5. Οραματιστείτε μια καθαρή κατεύθυνση

Το περιεχόμενό σας πηγαίνει σε μια συγκεκριμένη κατεύθυνση σύμφωνα με την επισκεψιμότητα και τη συνολική αφοσίωση; Αυτό θα πρέπει να εφαρμόσετε στην αρχή και καθώς προχωράτε σε κάθε φάση της στρατηγικής σας. Θα πρέπει να παρακολουθείτε πόσο καλά λειτουργεί κάθε φάση της διοχέτευσής σας και να αναζητάτε δραστηριότητες εκ νέου αφοσίωσης εάν οι μετατροπές σας παρουσιάζουν διακυμάνσεις.

Το όλο θέμα είναι να κάνετε ένα ευέλικτο σχέδιο για να έχετε μια σαφή κατανόηση του πώς θα ακολουθήσει η διαδικασία από την αρχή, ξεκινώντας με περιεχόμενο φιλικό προς το SEO και εξαιρετικά κοινόχρηστο περιεχόμενο. Στο τέλος, θα θέλετε να συγκρίνετε τα αναμενόμενα αποτελέσματα με τα πραγματικά αποτελέσματα, έτσι ώστε όταν δημιουργείτε μια νέα στρατηγική να καταλαβαίνετε καλύτερα, τι λειτουργεί και τι όχι.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε