Web Design
Πώς να δημιουργήσετε μια καμπάνια με έναν Social Media Influencer

Πώς να δημιουργήσετε μια καμπάνια με έναν Social Media Influencer

Οι Influencers είναι χρήστες οι οποίοι έχουν ένα κοινό το οποίο τους εμπιστεύεται σε μεγάλο βαθμό. Αυτό το απλό γεγονός είναι ο λόγος για τον οποίο το Influencer Marketing είναι από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία Marketing σήμερα. Οι Influencers έχουν την δυνατότητα προτείνουν και να προωθούν προϊόντα και να πείθουν το κοινό να τα επιλέξει λόγω της αξιοπιστίας που έχουν δημιουργήσει. Η αξιοποίηση του Influencer Marketing μαζί με την σωστή κατασκευή της ιστοσελίδας σας θα φέρει εξαιρετικά αποτελέσματα για την επιχείρηση σας.

Βήμα 1: Αναπτύξτε την ιδέα της καμπάνιας με Influencers

Η στρατηγική σας εξαρτάται από το τι θέλετε να επιτύχετε. Θέλετε να αυξήσετε την αλληλεπίδραση με το κοινό σας στα Social Media; Θέλετε να αυξήσετε τις πωλήσεις ενός προϊόντος;

Οι σαφείς στόχοι είναι το θεμέλιο της στρατηγικής σας και θα κάνουν τη διαδικασία πολύ πιο εύκολη. Απλά θυμηθείτε να μην θέσετε υπερβολικά πολλούς στόχους. Για την πρώτη σας καμπάνια, είναι καλύτερο να θέσετε έναν συγκεκριμένο στόχο και να ξεκινήσετε από εκεί.

Βήμα 2: Βρείτε τους Influencers που ταιριάζουν με την επιχείρηση και τους στόχους σας

Αυτό μπορεί να φαίνεται δύσκολο αλλά δεν είναι. Ο στόχος που θέσατε στο Βήμα 1 θα σας βοηθήσει στην επιλογή ενός Social Media Influencer. Εάν θέλετε να μεγιστοποιήσετε την προσέγγιση χρηστών, στοχεύστε σε Influencers με μεγαλύτερο κοινό. Εάν οι πωλήσεις είναι οι κύριος στόχος σας, τότε επικεντρωθείτε σε influencers που δημιουργούν περιεχόμενο σχετικό με τη θεματική της επιχείρησης σας.

Βρείτε Influencers αναζητώντας keywords ή hashtags που σχετίζονται με την επιχείρησή σας στην πλατφόρμα που στοχεύετε. Η αναζήτηση σχετικών keywords θα αποκαλύψει τους πιο δημοφιλείς Influencers που δημοσιεύουν σχετικό με εσάς περιεχόμενο. Κάντε μια σύντομη λίστα με τα άτομα που έχουν μεγαλύτερη απήχηση στο μήνυμα και τους στόχους της επιχείρησής σας. Αυτά είναι τα άτομα στα οποία θα επικεντρωθείτε για τα επόμενα βήματα.

Βήμα 3: Βεβαιωθείτε ότι οι Influencers σας είναι αυθεντικοί

Δυστυχώς, υπάρχουν και Influencers οι οποίοι δεν έχουν πραγματικό κοινό και αποτελέσματα. Για αυτό χρειάζεται πάντα να ελέγχετε το προφίλ τους. Κοιτάτε συγκεκριμένα την ποιότητα του περιεχομένου και τη συμμετοχή του κοινού για κάθε Ιnfluencer. Θέλετε να συνεργαστείτε με κάποιον που έχει περιεχόμενο υψηλής ποιότητας και ένα ενεργό κοινό που κάνει likes και σχολιάζει τις αναρτήσεις του.

Αν αφιερώσετε λίγο χρόνο για να κάνετε μια έρευνα στα προφίλ των Influencer που θα θέλατε να συνεργαστείτε τότε θα εξοικονομήσετε χρήματα αργότερα, καθώς θα έχετε κάνει μια επιλογή που θα φέρει όντως αποτελέσματα στην επιχείρησή σας.

Βήμα 4: Επικοινωνήστε μαζί τους

Πολλοί Influencers που ενδιαφέρονται να συνεργαστούν με επιχειρήσεις έχουν το email τους καταχωρημένο στη περιγραφή των προφίλ τους. Εάν δεν έχουν καταχωρημένο το email τους, στείλτε τους ένα ιδιωτικό μήνυμα. Το μήνυμά σας προς αυτούς πρέπει να περιλαμβάνει μια περίληψη της καμπάνιας και τι περιμένετε από αυτή (πόσες δημοσιεύσεις, ποιες πλατφόρμες κ.λπ.).

Εάν συμφωνήσουν να συνεργαστούν μαζί σας, ζητήστε τα αναλυτικά στοιχεία που δείχνουν τα αποτελέσματα των παλαιότερων συνεργασιών τους. Αυτό είναι τεχνικά μέρος της διαδικασίας επαλήθευσης της αυθεντικότητάς τους στο Βήμα 3. Θέλετε να δείτε μόνοι σας το είδος της αλληλεπίδρασης που λαμβάνουν και τα ακριβή δημογραφικά δεδομένα τους για να βεβαιωθείτε ότι προσεγγίζουν το κοινό που πρέπει να στοχεύσετε. 

Βήμα 5: Ελέγξτε την πορεία της καμπάνιας 

Αφού ολοκληρωθεί η συμφωνία μεταξύ εσάς και του Influencer, ήρθε η ώρα να ανεβεί το περιεχόμενο που έχει συμφωνηθεί. Μείνετε σε επαφή με τους Influencers που θα συνεργαστείτε για να βεβαιωθείτε για το πότε έχουν ανέβει οι αναρτήσεις. Παρακολουθήστε επίσης το είδος των σχολίων που λαμβάνει η ανάρτησή σας. Εάν κάτι δεν αποδίδει όπως θα έπρεπε, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με τον Influencer για να αντιμετωπίσετε αυτό το πρόβλημα.

Βήμα 6: Μετρήστε το ROI του Influencer Marketing campaign σας

Τέλος, χρειάζεται να αξιολογήσετε, εάν και πόσο, η καμπάνια έφερε τα αποτελέσματα που αναμένατε στην επιχείρηση σας και εάν πέτυχε τους στόχους που είχατε θέσει. Κοιτάξτε τα σχετικά KPI, όπως το ROAS και ROI, και δείτε τι σας λένε οι αριθμοί ώστε να δείτε το πόσο επιτυχημένο ήταν το Influencer Campaign σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε