Web Design
καμπάνια Modular Marketing του eshop ή της ιστοσελίδας σας

Πώς να οργανώσετε μια επιτυχημένη καμπάνια Modular Marketing του eshop ή της ιστοσελίδας σας

Το Modular Marketing σας παρέχει τα εργαλεία που χρειάζεστε για να συνεργαστείτε πιο αποτελεσματικά με την υπόλοιπη ομάδα Marketing. Καθώς οι επιχειρήσεις αναπτύσσονται, συχνά αγωνίζονται να συμβαδίσουν με τις απαιτήσεις του κοινού τους. Εδώ είναι χρήσιμο το Modular Marketing Πώς να εκτελέσετε με επιτυχία το Modular Marketing.

Αποφασίστε τι θέλετε να πετύχετε.

Αυτό μπορεί να είναι οτιδήποτε, από τη δημιουργία δυνητικών πελατών, τη δημιουργία μιας βάσης δεδομένων Email ή τη δημιουργία εσόδων από υπάρχοντες χρήστες (ή κάποιον άλλο συνδυασμό).

Βεβαιωθείτε ότι είναι ρεαλιστικό για το πόσο χρόνο έχετε και πόσα χρήματα είστε διατεθειμένοι να ξοδέψετε για κάθε δραστηριότητα.

Σχεδιάστε εκ των προτέρων.

Το Module Marketing πραγματοποιείται έχοντας κατά νου μια μακροπρόθεσμη άποψη. Συνήθως σε τριμηνιαία ή εξαμηνιαία βάση. Αυτό σας επιτρέπει να σχεδιάσετε όλες τις επερχόμενες καμπάνιες και να τις χωρίσετε σε μικρότερα μέρη που μπορείτε να διαχειριστείτε με την πάροδο του χρόνου.

Αναλύστε κάθε καμπάνια σε μικρότερες ενότητες.

Αυτό θα μπορούσε να είναι τόσο αναλυτικό όσο και η γνώση — ο τίτλος των αναρτήσεων του ιστολογίου, πόσο περιεχόμενο πρέπει να παραχθεί, βίντεο και εικόνες και από πού να προέρχονται οι μαρτυρίες. Αυτό περιλαμβάνει την ανάπτυξη λειτουργικών μονάδων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν επανειλημμένα ή εναλλακτικά σε διαφορετικές καμπάνιες.

Εάν σκοπεύετε να δημιουργήσετε δυνητικούς πελάτες μέσω του blogging, για παράδειγμα, δημιουργήστε μια λίστα με αναρτήσεις ιστολογίου που θα σας βοηθήσουν να το κάνετε αυτό και αφιερώστε χρόνο κάθε εβδομάδα για να τις γράψετε.

Δημιουργήστε μια διαδικασία για τη δημιουργία καμπανιών από αυτές τις λειτουργικές μονάδες.

Αυτό περιλαμβάνει την απόφαση για το ποιες πληροφορίες θα πρέπει να περιλαμβάνονται σε κάθε ενότητα, πόσο καιρό θα πρέπει να είναι η καθεμία και πόσες ενότητες θα πρέπει να υπάρχουν συνολικά.

Δημιουργήστε μια διαδικασία για τη δοκιμή νέων λειτουργικών μονάδων προτού τα προσθέσετε στη δομή της καμπάνιας σας.

Αυτό περιλαμβάνει τον εντοπισμό ποιες μετρήσεις είναι σημαντικές για τη μέτρηση της απόδοσης και πόσος χρόνος χρειάζεται για τη δημιουργία νέων λειτουργικών μονάδων, ώστε να μπορείτε να εκτιμήσετε με ακρίβεια το κόστος τους με βάση το χρόνο που αφιερώνουν οι εργαζόμενοι που εργάζονται σε αυτές, εάν είναι απαραίτητο.

Μόλις εντοπιστούν οι λειτουργικές μονάδες, δημιουργήστε έναν ιδιοκτήτη έργου για καθεμία από αυτές τις λειτουργικές μονάδες.

Κάποιος που έχει τον δικό του digital χώρο εργασίας όπου διαχειρίζεται μόνος του τις εργασίες και τις προθεσμίες για κάθε ενότητα.

Δημιουργήστε έναν digital χώρο εργασίας.

Η δημιουργία ενός digital χώρου εργασίας είναι ένας τρόπος για να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε όλες αυτές τις ενότητες μαζί, ώστε να είναι πιο διαχειρίσιμες. Αυτός ο χώρος εργασίας θα πρέπει να περιλαμβάνει όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με κάθε ενότητα, έτσι ώστε όλοι να γνωρίζουν τι συμβαίνει ανά πάσα στιγμή.

Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι η κατασκευή ιστοσελίδας σας αποτελεί την βάση για κάθε καμπάνια Digital Marketing.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε