Web Design
εγγραφές Newsletter μέσω της Landing Page του site σας

Πώς να λάβετε περισσότερες εγγραφές Newsletter μέσω της Landing Page του site σας

Παρά την συνεχή εμφάνιση νέων App κοινωνικής δικτύωσης, το Email Marketing εξακολουθεί να είναι ένα διαδεδομένο εργαλείο του Digital Marketing. Στην πραγματικότητα, το 77% των επαγγελματιών Marketing είδαν περισσότερο Engagement μέσω Εmail από ποτέ το 2021. Πριν ασχοληθείτε με το Newsletter της εταιρείας σας, απαραίτητο είναι η κατασκευή ιστοσελίδας σας, στην οποία θα μεταβαίνουν οι χρήστες σας πατώντας κάποιον σχετικό σύνδεσμο. Πώς μπορείτε να αυξήσετε λοιπόν τα Newsletter σας μέσα από την Landing Page σας;

Διάταξη

Φανταστείτε τον εαυτό σας να διαβάζει τη Landing Page κάποιου άλλου. Ψάχνετε για τις πιο σχετικές πληροφορίες, σωστά; Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο οι επισκέπτες σας διαβάζουν τη Landing Page σας και πρέπει να προσαρμοστείτε ανάλογα, κοινοποιώντας τις πληροφορίες σας με τη σωστή σειρά.
Πρέπει να βάλετε τον χώρο εγγραφής του Εmail σας σε ένα σημείο που θα κοιτάζει το κοινό σας. Όλοι ακολουθούν μια συγκεκριμένη οπτική ιεραρχία όταν καταναλώνουν διαδικτυακό περιεχόμενο, με βάση την τοποθέτηση, το χρώμα και την αντίθεση.

Copy

Διατηρήστε το Copy που περιγράφει τη λίστα Email σας όσο το δυνατόν πιο σύντομο και έντονο. Πρέπει να συνοψίσετε όλα τα καλά πράγματα που θα προσφέρετε στο κοινό σας σε μερικές σύντομες προτάσεις ή ενότητες.

Call – To – Action

Η παρότρυνση για δράση (CTA) είναι ο οδηγός στον χώρο εγγραφής στο ενημερωτικό δελτίο και η ευκαιρία σας να «κλείσετε» τη συμφωνία με τους επισκέπτες σας. Θέλετε να είστε στρατηγικοί όσον αφορά τη διατύπωση και την τοποθέτηση του CTA για να έχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.Πλαισιώστε το CTA σας γύρω από τα οφέλη που θα λάβει ο επισκέπτης σας από την εγγραφή. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να αντικαταστήσετε τη φράση "Εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο" με "Λάβετε τις τελευταίες πληροφορίες". Αυτή η προσαρμογή δείχνει πώς η εγγραφή θα ωφελήσει τον επισκέπτη σας αντί για εσάς. Θα πρέπει επίσης να δώσετε προτεραιότητα στο CTA σας στη διάταξη και το γραφικό κομμάτι. Διατηρήστε το σε μια τοποθεσία που θα βλέπουν εύκολα οι αναγνώστες σας και βεβαιωθείτε ότι δεν θα χαθεί στο υπόλοιπο περιεχόμενό σας.

Κίνητρο

Στον σημερινό κόσμο του Marketing πολλοί χρήστες δεν θα σας δώσουν αυτό που θέλετε χωρίς να λάβουν κάτι πίσω. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι δημοφιλές για πολλές εταιρείες να δίνουν κίνητρα για εγγραφές Newsletter. Τι είναι ο lead μαγνήτης; Είναι μια λήψη που απαιτεί από τον παραλήπτη να υποβάλει τα στοιχεία επικοινωνίας του. Ο επισκέπτης σας λαμβάνει κάτι και εσείς λαμβάνετε το email του.
Θυμηθείτε: Οι επισκέπτες της Landing Page θέλουν την πιο εύκολη εμπειρία όταν αποφασίζουν να εγγραφούν στα email σας. Πάνω από το 67% των ατόμων που προσπαθούν να συμπληρώσουν μια φόρμα ιστοσελίδας θα την εγκαταλείψουν αν συναντήσουν προβλήματα. Πρέπει να διατηρήσετε ομαλή την εμπειρία της σελίδας εγγραφής μέσω email για να παρασύρετε τους επισκέπτες σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε