Web Design
Email Marketing του e-shop / ιστοσελίδας  σας

Πώς να ενσωματώσετε Video στο Email Marketing του e-shop / ιστοσελίδας σας

Η ενσωμάτωση video στα Email σας μπορεί να έχει τεράστιο αντίκτυπο στις προσπάθειες Email Marketing και μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση της αποτελεσματικότητάς τους σε γενικές γραμμές. Αν θέλετε να ενσωματώσετε video στα Email Marketing, υπάρχουν πολλοί τρόποι για να το κάνετε, αλλά εξαρτάται από εσάς να αποφασίσετε ποια μέθοδο προτιμάτε και ποια θα ταιριάζει καλύτερα στις απαιτήσεις σας.

Ακολουθούν 3 τρόποι για να ενσωματώσετε video στο Email Marketing:

1.Σύνδεση με περιεχόμενο βίντεο Ο πιο δημοφιλής τρόπος για να συμπεριλάβετε βίντεο στο Email Marketing σας είναι η σύνδεση σε εξωτερικό περιεχόμενο video. Είναι πιο ευέλικτο από τις άλλες επιλογές και δεν θα χρειάζεται να ανησυχείτε για περιορισμούς μεγέθους αρχείου συνημμένου ή προβλήματα κατά την προβολή του video.

Συνήθως υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να συνδέσετε το περιεχόμενο video, όπως: Anchored ή unanchored links κειμένου είναι απλοί και άμεσοι. Αν και μπορεί να μην είναι πολύ ενδιαφέρον, θα ολοκληρώσουν τη δουλειά τους και μπορούν να προστεθούν εύκολα σε οποιαδήποτε μηνύματα Email.

Οι στατικές εικόνες που συνδέονται με ένα video  είναι μια επιλογή που προτιμούν πολλοί. Συνήθως η εικόνα θα έχει ένα εικονίδιο «αναπαραγωγής», που μιμείται ένα πρόγραμμα αναπαραγωγής video και παρέχει μια οπτική ένδειξη στους παραλήπτες για να κάνουν κλικ σε αυτήν για αναπαραγωγή του video. Τα κινούμενα GIF είναι μια εναλλακτική λύση στις στατικές εικόνες, αλλά λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο. Το γεγονός ότι είναι κινούμενα θα τραβήξει αμέσως την προσοχή σε αυτά και μπορούν να μιμηθούν μια «προεπισκόπηση video» ή απλώς να έχουν ένα κινούμενο κουμπί αναπαραγωγής ανάλογα με τις προτιμήσεις σας.

2. Επισύναψη video

Μια άλλη άλλη επιλογή είναι απλώς να προσθέσετε το video στο Email σας με τον τρόπο που θα κάνατε με ένα κανονικό συνημμένο. Δυστυχώς, αυτό δεν είναι ιδανικό, καθώς υπάρχει περιορισμός μεγέθους αρχείου για συνημμένα - και τα αρχεία βίντεο είναι συχνά πολύ μεγάλα. Ο ακριβής περιορισμός μεγέθους αρχείου συνημμένου για το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο θα ποικίλλει ανάλογα με τον διακομιστή email ή την πλατφόρμα που χρησιμοποιείτε εσείς και ο παραλήπτης. Γενικά τείνει να είναι οτιδήποτε από 10MB έως 50MB. Λόγω του τρόπου με τον οποίο λειτουργούν τα email, ακόμα κι αν η πλατφόρμα Email σας επιτρέπει να στέλνετε μεγαλύτερα συνημμένα Email – ο παραλήπτης πρέπει να μπορεί να τα λαμβάνει επίσης, διαφορετικά το Email θα «αναπηδήσει».

3. Ενσωμάτωση video με εναλλακτικό τρόπο Υπολογίζεται ότι μόνο το 50% των παραληπτών μπορεί να δει ενσωματωμένα video σε Email. Αυτό σημαίνει ότι αν ενσωματώσετε ένα video στο Email σας, περίπου οι μισοί από τους παραλήπτες σας δεν θα μπορούν να το δουν – κάτι που δεν θα κάνει τα Email σας πολύ αποτελεσματικά. Μια λύση που θα μπορούσατε να εξετάσετε είναι να προσθέσετε κώδικα, έτσι ώστε, εάν το βίντεο δεν μπορεί να εμφανιστεί, να εμφανίζεται μια εναλλακτική - συνήθως μια εικόνα που συνδέεται με το video.

Εάν χρησιμοποιήσετε αυτήν την επιλογή, μπορείτε να αξιοποιήσετε αποτελεσματικά το καλύτερο και από τους «δύο κόσμους»: Ένα ενσωματωμένο βίντεο που θα αναπαράγεται στο Email για πλατφόρμες με υποστήριξη HTML5 και μια στατική εικόνα που συνδέεται με το video και θα ανοίξει ένα πρόγραμμα περιήγησης ώστε οι άλλοι χρήστες μπορεί να το δει. Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι βάση για να ξεκινήσετε αποτελεί φυσικά η κατασκευή ιστοσελίδων σας, μέσω της οποίας μπορείτε να ηγηθείτε στον κόσμο του Digital Marketing.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε