Web Design
Customer lifetime value: Τι σημαίνειγια τη σελίδα σας

Customer lifetime value: Τι σημαίνει και γιατί είναι σημαντικό για τη σελίδα σας

Customer lifetime value (CLV) είναι ένα από τα βασικά στατιστικά στοιχεία που πρέπει να παρακολουθείτε ως μέρος ενός προγράμματος εμπειρίας χρήστη. Το CLV είναι μια μέτρηση του πόσο πολύτιμος είναι ένας χρήστης για την εταιρεία σας, όχι μόνο σε βάση αγοράς προς αγορά αλλά σε ολόκληρη τη σχέση.
Η γνώση του CLV βοηθά τις επιχειρήσεις να αναπτύξουν στρατηγικές για την απόκτηση νέου κοινού και τη διατήρηση υπαρχόντων, διατηρώντας παράλληλα τα περιθώρια κέρδους. Το CLV διαφέρει από το Net Promoter Score (NPS) που μετρά την αφοσίωση των χρηστών και το CSAT που μετρά την ικανοποίηση του κοινού επειδή συνδέεται απτά με τα έσοδα και όχι με μια κάπως άυλη υπόσχεση αφοσίωσης και ικανοποίησης.
Είναι μια εξαιρετική μέτρηση για χρήση όταν έχετε μια πολυετή σχέση με έναν χρήστη και είναι καλό για να εντοπίσετε τα πρώιμα σημάδια φθοράς - ας πούμε, για παράδειγμα, βλέπετε ότι οι δαπάνες μειώνονται μετά τον πρώτο χρόνο καθώς χρησιμοποιούν τη συνδρομή όλο και λιγότερο.
Ορισμένες εταιρείες δεν προσπαθούν να μετρήσουν το CLV, αναφέροντας τις προκλήσεις των διαχωρισμένων ομάδων, τα ανεπαρκή συστήματα και το μη στοχευμένο Marketing.
Ωστόσο, όταν ενσωματώνονται δεδομένα από όλους τους τομείς ενός οργανισμού, γίνεται ευκολότερος ο υπολογισμός του CLV. Το CLV μπορεί να μετρηθεί με τον ακόλουθο τρόπο:
-Προσδιορίστε τα σημεία επαφής όπου ο χρήστης δημιουργεί την αξία
-Ενσωματώστε αρχεία για να δημιουργήσετε το ταξίδι του χρήστη
-Μετρήστε τα έσοδα σε κάθε σημείο επαφής
-Προσθέστε μαζί κατά τη διάρκεια ζωής του συγκεκριμένου χρήστη
Πώς να βελτιώσετε το CLV
Επενδύστε στην εμπειρία του χρήστη
Η εμπειρία χρήστη αποτελείται από κάθε περίπτωση σύνδεσης μεταξύ ενός χρήστη και μιας εταιρείας, συμπεριλαμβανομένων των επισκέψεων στο κατάστημα, της χρήσης προϊόντων και ακόμη και της έκθεσής τους στη διαφήμιση και στα Social Media. Η βελτίωση της εμπειρίας είναι μια επιχειρηματική προσπάθεια που συχνά αντιμετωπίζεται χρησιμοποιώντας ένα πρόγραμμα διαχείρισης εμπειρίας χρηστών. Αυτή είναι μια διαδικασία παρακολούθησης που προσθέτουν μια μόνιμη βελτίωση στο πώς νιώθουν οι χρήστες και στην τάση τους να είναι πιστοί μακροπρόθεσμα.
Βεβαιωθείτε ότι η διαδικασία ενσωμάτωσης είναι απρόσκοπτη
Βεβαιωθείτε ότι η διαδικασία ενσωμάτωσης χρηστών στο κοινό είναι βελτιστοποιημένη για τις ανάγκες του κοινού σας και ότι είναι όσο το δυνατόν πιο απλή και εύκολη για ελάχιστη προσπάθεια χρηστών. Η εξατομίκευση και η επικοινωνία της επιπλέον αξίας που παρέχετε στους χρήστες σας θα πρέπει να αποτελούν προτεραιότητα.
Ξεκινήστε ένα πρόγραμμα loyalty
Ένα πρόγραμμα αφοσίωσης δίνει κίνητρα για επαναλαμβανόμενες επιχειρήσεις, προσφέροντας εκπτώσεις ή προνόμια σε αντάλλαγμα. Μπορεί να έχει τη μορφή κάρτας επιβράβευσης ή εφαρμογής ή συστήματος πόντων που συγκεντρώνουν οι χρήστες όταν πραγματοποιούν μια αγορά. Ένα πρόγραμμα αφοσίωσης μπορεί να αποφέρει εξαιρετικά αποτελέσματα όταν είναι σχεδιασμένο και εκτελεσμένο σωστά.

Αναγνωρίστε και επιβραβεύστε τους καλύτερους χρήστες σας
Με το πρόγραμμα διαχείρισης εμπειρίας χρηστών σας σε λειτουργία, θα έχετε ήδη κάποιες ιδέες σχετικά με το ποιοι χρήστες είναι πιθανό να έχουν το καλύτερο CLV. Μπορείτε να καλλιεργήσετε τις σχέσεις σας με αυτά τα άτομα ή ομάδες χρησιμοποιώντας στοχευμένο μάρκετινγκ και ειδικές προσφορές που αναγνωρίζουν την αφοσίωσή τους. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει δωρεάν αποστολή, προνόμια κορυφαίας κατηγορίας στο πρόγραμμα αφοσίωσης ή πρόσβαση σε αποκλειστικά προϊόντα και υπηρεσίες.
Βάση για να ξεκινήσετε αποτελεί φυσικά η κατασκευή του website σας, μέσω της οποίας μπορείτε να ηγηθείτε στον κόσμο του Digital Marketing.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε