Web Design
Πώς να δημιουργήσετε μια οργανική στρατηγική Marketing στο Instagram

Πώς να δημιουργήσετε μια οργανική στρατηγική Marketing στο Instagram

Τα Social Media σας προσφέρουν πολλές ευκαιρίες διαφήμισης. Είναι γεγονός, ότι εκτός από τις χορηγούμενες διαφημίσεις οι επιχειρήσεις έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν το Instagram με οργανικό τρόπο για τη προώθηση τους. Η κατασκευή ιστοσελίδων μπορεί επίσης να ενισχύσει τις προσπάθειες σας με οργανικό τρόπο.

Στοχεύστε σε συγκεκριμένο κοινό

Το κοινό στο οποίο στοχεύετε στο Instagram είναι εξαιρετικά σημαντικό για την οργανική σας στρατηγική. Είναι εκείνο στο οποίο θα εμφανίζεται το περιεχόμενο σας με το οποίο θα αλληλεπιδρούν μαζί του.

Ξεκινήστε καθορίζοντας το κοινό σας. Θα πρέπει να σκεφτείτε:

  • Δημογραφικά στοιχεία. Σε ποια ηλικιακή ομάδα ανήκει ο χρήστης -στόχος σας; Είναι τα προϊόντα σας πιο δημοφιλή σε ένα φύλο; Πού ζουν οι χρήστες σας;
  • Προϋπολογισμός και πρόθεση αγοράς. Κάνετε πολυτελείς, εφάπαξ αγορές ή πουλάτε καθημερινά είδη πρώτης ανάγκης;

Ευθυγραμμίστε κάθε οργανική ανάρτηση στο Instagram με έναν μόνο στόχο

Υπάρχει μια παγίδα στο οργανικό Instagram Μarketing. Επειδή δεν δημιουργείτε διαφημίσεις, οι οποίες έχουν τη δική τους δομημένη διαδικασία επιλογής στόχου, συγγραφής CTA και προσθήκης link, είναι εύκολο να ξεχάσετε τον αρχικό σας στόχο.

Η διέξοδος από αυτήν την παγίδα είναι να έχετε σαφείς στόχους για κάθε ανάρτηση. Εάν δεν μπορείτε να εξηγήσετε σε μία πρόταση σε τι αποσκοπεί η ανάρτηση, δεν πρέπει να τη δημοσιεύσετε.

Είναι καλό να υπάρχουν διαφορετικές αναρτήσεις εστιασμένες σε διαφορετικούς στόχους. Απλώς δεν θέλετε κανένα περιεχόμενο να δημοσιεύεται χωρίς σκοπό.

Παρακολουθήστε το περιεχόμενο Instagram των ανταγωνιστών σας για έμπνευση

Η έρευνα είναι ένα υποτιμημένο στοιχείο του οργανικού Μarketing στο Instagram.

Δεν χεριάζετε να αναθεωρήσετε κάθε δημοσίευση στο Instagram. Θα πρέπει όμως να κάνετε στοχευμένη, συνεχή έρευνα.

Ακολουθούν ορισμένοι από τους βασικούς τομείς που πρέπει να καλυφθούν:

  • Έρευνα ανταγωνιστών. Ποιος άλλος βρίσκεται στο χώρο σας στο Instagram; Ποιο είναι το ποσοστό συμμετοχής τους; Τι είδους περιεχόμενο δημοσιεύουν;
  • Έρευνα followers. Αυτό ξεκινά με την έρευνα κοινού που συζητήθηκε παραπάνω, αλλά περιλαμβάνει επίσης την εξέταση της δραστηριότητας των οπαδών σας στην πλατφόρμα. Πότε είναι ενεργοί; Ποιον ακολουθούν; Τι δημοσιεύουν;
  • Ελέγξτε τα hashtags του Instagram στις αναρτήσεις των ανταγωνιστών σας ή στις αναρτήσεις που εμφανίζονται στη ροή Εξερεύνηση. Νέα hashtags εμφανίζονται συνεχώς και δεν θέλετε να μείνετε πίσω.
  • Τάσεις περιεχομένου.

Αυτή η έρευνα θα δημιουργήσει ιδέες περιεχομένου και θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε το κοινό σας. Ωστόσο, θα πρέπει να επαναλαμβάνετε την έρευνά σας τακτικά, έτσι ώστε οι πληροφορίες να είναι ενημερωμένες.

Επιμεληθείτε τα κείμενα σας

Οι λέξεις που χρησιμοποιείτε αποτελούν βασικό μέρος της στρατηγικής Marketing στο Instagram.

Το κείμενο και τα caption παρέχουν σημαντικές πληροφορίες για τις φωτογραφίες και τα βίντεο που δημοσιεύετε. Το copy στο bio σας εξηγεί τι κάνετε και καλωσορίζει νέους followers. Και με τα σωστά CTA, θα δείτε περισσότερα κλικ και πωλήσεις.

Το Instagram σας δίνει την ελευθερία για να γράψετε captions δημοσιεύσεων Instagram. Έχετε 2.200 χαρακτήρες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, που ξεπερνούν τις 300 λέξεις. Αυτή είναι σχεδόν σαν μια σύντομη ανάρτηση ιστολογίου.

Μια οργανική στρατηγική Μarketing στο Instagram πρέπει να εξελίσσεται συνεχώς. Θα υπάρχουν πάντα νέες μορφές αναρτήσεων και τάσεων που πρέπει να δοκιμάσετε, κοινό να στοχεύσετε, σχόλια για απάντηση και ιστορίες για διήγηση.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε