Web Design
σχέδιο πωλήσεων για το website ή το eshop σας

Πώς να δημιουργήσετε ένα σχέδιο πωλήσεων για το website ή το eshop σας

Έχετε κάποιο σχέδιο πωλήσεων; Οι επιχειρηματίες, τα στελέχη πωλήσεων και οι διευθυντές πωλήσεων επωφελούνται από τη σύνταξη σχεδίων πωλήσεων — είτε για την επιχείρησή τους, το τμήμα ή την ομάδα τους. Πρέπει να ξέρετε πού πηγαίνετε για να μπορέσετε να πετύχετε τους βασικούς σας στόχους και από εκεί, πρέπει να αναλύσετε τις στρατηγικές και τις τακτικές που θα χρησιμοποιήσετε για να το κάνετε. Δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι βάση για την καμπάνια σας αποτελεί η κατασκευή ιστοσελίδων σας.

Ένα σχέδιο πωλήσεων καθορίζει τους στόχους σας, τις τακτικές υψηλού επιπέδου, το κοινό-στόχο και τα πιθανά εμπόδια. Είναι σαν ένα παραδοσιακό επιχειρηματικό σχέδιο, αλλά εστιάζει συγκεκριμένα στη στρατηγική πωλήσεών σας. Ένα επιχειρηματικό σχέδιο καθορίζει τους στόχους σας — ένα σχέδιο πωλήσεων περιγράφει ακριβώς πώς θα τους πετύχετε.

Ποιοι είναι οι στόχοι ενός αποτελεσματικού σχεδίου πωλήσεων;

Ο σκοπός του σχεδίου πωλήσεων της εταιρείας σας είναι:

-Κοινοποιήστε τους στόχους της εταιρείας σας.

-Παροχή στρατηγικής κατεύθυνσης.

-Περιγράψτε τους ρόλους και τις ευθύνες.

-Παρακολουθήστε την πρόοδο της ομάδας πωλήσεών σας.

-Κοινοποιήστε τους στόχους και τους στόχους της εταιρείας σας.

Δεν μπορείτε να περιμένετε από την ομάδα πωλήσεών σας να λειτουργεί καλά εάν δεν γνωρίζει τους στόχους και τους στόχους της εταιρείας σας. Είναι απαραίτητο να βεβαιωθείτε ότι οι στόχοι είναι σαφείς και ρεαλιστικοί. Καθώς αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου, φροντίστε να κοινοποιείτε τακτικά τη στρατηγική σας σε ολόκληρη την ομάδα.

Παροχή στρατηγικής κατεύθυνσης.

Μια στρατηγική πωλήσεων είναι ζωτικής σημασίας για την πώληση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας. Για να εκτελέσετε το σχέδιό σας, η εταιρεία σας πρέπει να παρέχει κατεύθυνση. Πρέπει οι υπάλληλοί σας να επικεντρωθούν στις μετατροπές μέσω Email έναντι των μετατροπών Social Media αυτό το τρίμηνο; Ενισχύετε τις προσπάθειές σας στο LinkedIn αντί στο Facebook; Η επιχείρησή σας πρέπει να παρέχει στην ομάδα σας καθοδήγηση για να είναι αποτελεσματική.

Περιγράψτε τους ρόλους και τις ευθύνες.

Το σχέδιο πωλήσεων της εταιρείας σας θα πρέπει να περιγράφει τους ρόλους και τις ευθύνες για την ομάδα πωλήσεων και την ηγεσία σας. Τα οφέλη από αυτό περιλαμβάνουν την αποτελεσματική ανάθεση εργασιών, τη βελτιωμένη συνεργασία, τη μείωση της επικάλυψης και την αυξημένη υπευθυνότητα.

Παρακολουθήστε την πρόοδο της ομάδας πωλήσεών σας.

Η ομάδα πωλήσεών σας είναι η κινητήρια δύναμη πίσω από τη στρατηγική σας. Αν τα πάνε καλά, το ίδιο κάνει και η εταιρεία. Δυστυχώς, η εναλλακτική είναι επίσης σωστή. Η παρακολούθηση της προόδου της ομάδας σας στους οργανωτικούς στόχους σάς επιτρέπει να διαχειρίζεστε τους στόχους σας. Εξασφαλίζει ότι έχετε τους χρήστες και τα εργαλεία για να είστε επιτυχημένοι.

Διαδικασία Σχεδιασμού Πωλήσεων

Ένα πράγμα που πρέπει να έχετε κατά νου, ωστόσο, είναι ότι ο προγραμματισμός πωλήσεων δεν περιλαμβάνει μόνο τη δημιουργία ενός εγγράφου σχεδίου πωλήσεων. Για να αποκτήσει αυτό το έγγραφο αξία, απαιτείται στρατηγική υψηλού επιπέδου.

Θα πρέπει να :

Συγκεντρώσετε δεδομένα πωλήσεων και να αναζητήσετε τάσεις.

Καθορίσετε τους στόχους σας.

Προσδιορίσετε μετρήσεις για την επιτυχία.

Αξιολογήσετε την τρέχουσα κατάσταση.

Ξεκινήσετε την πρόβλεψη πωλήσεων.

Προσδιορίσετε τα κενά.

Σκεφτείτε νέες πρωτοβουλίες.

Υπάρχει συμμετοχή των ενδιαφερομένων.

Περιγράψετε τα στοιχεία ενεργειών.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε