Web Design
ένα σχέδιο πωλήσεων για τη σελίδα e-shop σας

Πώς να δημιουργήσετε ένα σχέδιο πωλήσεων για τη σελίδα e-shop σας

Έχετε κάποιο σχέδιο πωλήσεων; Οι επιχειρηματίες, τα στελέχη πωλήσεων και οι διευθυντές πωλήσεων επωφελούνται από τη σύνταξη σχεδίων πωλήσεων — είτε για την επιχείρησή τους, το τμήμα ή την ομάδα τους. Πρέπει να γνωρίζετε πού πηγαίνετε για να μπορέσετε να πετύχετε τους βασικούς σας στόχους και από εκεί, πρέπει να αναλύσετε τις στρατηγικές και τις τακτικές που θα χρησιμοποιήσετε για να το κάνετε.

1. Δημιουργήστε μια δήλωση αποστολής.

Ξεκινήστε το σχέδιο πωλήσεών σας δηλώνοντας την αποστολή και το όραμα της εταιρείας σας και γράψτε ένα σύντομο ιστορικό της επιχείρησης. Αυτό θα παρέχει βασικές πληροφορίες καθώς το σχέδιο εξετάζει συγκεκριμένες λεπτομέρειες.

2. Καθορίστε τους ρόλους και τις ευθύνες της ομάδας σας.

Στη συνέχεια, περιγράψτε ποιοι είναι στην ομάδα σας και ποιοι είναι οι ρόλοι τους. Ίσως διαχειρίζεστε πέντε πωλητές και έναν επαγγελματία πωλήσεων. Εάν σχεδιάζετε να προσθέσετε αριθμό εργαζομένων, συμπεριλάβετε τον αριθμό των υπαλλήλων, τους τίτλους εργασίας τους και πότε σκοπεύετε να τους φέρετε στην ομάδα.

3. Προσδιορίστε την αγορά-στόχο σας

Είτε γράφετε το πρώτο σας πλάνο πωλήσεων είτε το 15ο, το να γνωρίζετε τα δημογραφικά στοιχεία-στόχο σας είναι ζωτικής σημασίας. Πώς φαίνονται οι καλύτεροι δυνητικοί πελάτες σας; Ανήκουν όλα σε συγκεκριμένο κλάδο; Υπέρβαση ενός συγκεκριμένου μεγέθους; Παλεύετε με την ίδια πρόκληση;

Λάβετε υπόψη ότι μπορεί να έχετε διαφορετικές προσωπικότητες αγοραστών για διαφορετικά προϊόντα.

Αυτή η ενότητα του σχεδίου πωλήσεών σας μπορεί επίσης να αλλάξει δραματικά με την πάροδο του χρόνου καθώς η λύση και η στρατηγική σας εξελίσσονται και προσαρμόζετε την εφαρμογή του προϊόντος στην αγορά. Στην αρχή, όταν το προϊόν σας ήταν στα σκαριά και οι τιμές σας ήταν χαμηλές, μπορεί να είχατε επιτυχία πουλώντας σε νεοφυείς επιχειρήσεις. Τώρα που το προϊόν είναι πολύ πιο στιβαρό και έχετε αυξήσει την τιμή, οι εταιρείες μεσαίας αγοράς είναι πιθανό να ταιριάζουν καλύτερα. Γι' αυτό είναι σημαντικό να ελέγχετε και να ενημερώνετε τα πρόσωπα σας με συνέπεια.

4. Περιγράψτε τα εργαλεία, το λογισμικό και τους πόρους σας.

Θα πρέπει επίσης να συμπεριλάβετε μια περιγραφή των πόρων σας. Ποιο λογισμικό CRM σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε; Έχετε προϋπολογισμό για διαγωνισμούς πωλήσεων και κίνητρα;

Εδώ θα προσδιορίσετε ποια εργαλεία πρέπει να χρησιμοποιήσουν οι πωλητές σας για να πετύχουν στις δουλειές τους (π.χ. εκπαίδευση, τεκμηρίωση, εργαλεία ενεργοποίησης πωλήσεων κ.λπ.).

5. Αναπτύξτε τη στρατηγική αναζήτησης.

Πώς η ομάδα πωλήσεών σας θα πληροί τις προϋποθέσεις για τους δυνητικούς πελάτες που δημιουργούνται από τη στρατηγική μάρκετινγκ; Μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε τα κριτήρια που πρέπει να πληρούν οι υποψήφιοι προτού επικοινωνήσουν οι εκπρόσωποι πωλήσεων. Και προσδιορίστε ποιες μεθόδους εισερχόμενων και εξερχόμενων πωλήσεων θα χρησιμοποιήσει η ομάδα σας για να κλείσει περισσότερες προσφορές.

Βασικό στοιχείο πριν ξεκινήσετε είναι η κατασκευή ιστοσελίδων της εταιρείας σας μέσω της οποίας το κοινό θα μάθει για σας και θα μπορέσετε να δημιουργήσετε στενές σχέσεις μαζί του.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε