Web Design
Marketing B2B για νέους δυνητικούς πελάτες του site σας

Πώς να δημιουργήσετε ένα σχέδιο Marketing B2B για νέους δυνητικούς πελάτες του site σας;

Τα σχέδια μάρκετινγκ B2B είναι συχνά πιο δύσκολο να καθοριστούν και να εφαρμοστούν από αυτά B2C, επειδή αυτά τα σχέδια πρέπει να περιλαμβάνουν περισσότερες μεταβλητές και προσεγγίσεις από ένα σχέδιο Marketing που προορίζεται για τη θέση B2C.

Ακολουθούν μερικές συμβουλές για το πώς να αυξήσετε τη δημιουργία δυνητικών πελατών:

1. Κατανοήστε το κοινό σας
Πριν καν ξεκινήσετε να δημιουργείτε ένα σχέδιο Marketing, πρέπει να γνωρίζετε σε ποιον μιλάτε. Η αποτυχία να κατανοήσετε πλήρως το κοινό σας μπορεί να οδηγήσει σε σπατάλη πολύτιμων πόρων σε αναποτελεσματικά κανάλια Marketing και καμπάνιες.

2. Βασιστείτε σε περισσότερα από τα κανάλια Marketing στο Διαδίκτυο
Όσον αφορά το Marketing B2B, όλοι πιστεύουν ότι το Digital Marketing θα είναι αρκετό, αλλά αυτό δεν είναι πάντα σωστό. Όπως είπαμε, τα προϊόντα που πωλούνται σε μια εταιρεία πρέπει να προσαρμοστούν στις ανάγκες της. Γι' αυτό, συνιστάται, εκτός από τη χρήση των κανονικών καναλιών Digital Marketing ,να προσλάβετε και ένα άτομο που να ειδικεύεται στις πωλήσεις. Αυτό το άτομο θα πρέπει να μπορεί να ερμηνεύει τις ανάγκες του κοινού σας και να τις αξιοποιεί στις καμπάνιες.

3. Δημιουργήστε μια διοχέτευση για τους δυνητικούς πελάτες σας
Είναι πολύ σημαντικό να δημιουργήσετε έναν οδηγό των πρώτων αλληλεπιδράσεων των χρηστών σας με την εταιρεία σας μέχρι τη στιγμή που αγοράζουν το προϊόν σας. Πρέπει να προσδιορίσετε τι τραβά την προσοχή τους, ποιες πληροφορίες χρειάζονται και πότε πρέπει να χρησιμοποιήσετε ένα Call to Action (CTA).

4. Αναλύστε και βελτιώστε κάθε βήμα της διαδικασίας πωλήσεών σας
Παρόλο που ορίσατε με σαφήνεια κάθε βήμα του δρόμου των χρηστών σας προς το να ενταχθούν στο κοινό σας, η αγορά αλλάζει συνεχώς και πρέπει να προσαρμοστείτε σε αυτές τις αλλαγές. Ως εταιρεία, θα πρέπει πάντα να βελτιώνετε τις δεξιότητές σας, τη λογική σκέψη και τις γνώσεις σας.

5. Βεβαιωθείτε ότι το σχέδιό σας είναι ευθυγραμμισμένο με τις ανάγκες της επιχείρησής σας
Πολλές φορές, οι διευθυντές εκτιμούν εσφαλμένα τις ανάγκες της επιχείρησής τους και κατασκευάζουν σχέδια Marketing με βάση αυτές τις εσφαλμένες ανάγκες. Παρόλο που αυτή τη στιγμή ο επιχειρηματικός σας στόχος είναι να αυξήσετε τα κέρδη σας, εάν η αγορά και το οικονομικό περιβάλλον σας λένε κάτι διαφορετικό, οι επιχειρηματικοί σας στόχοι θα πρέπει να αλλάξουν ανάλογα. Ακριβώς επειδή η επιχείρησή σας ήταν επιτυχημένη στο παρελθόν, αυτό δεν σημαίνει ότι η επιχείρησή σας θα συνεχίσει να είναι επιτυχημένη στο μέλλον. Έχοντας ένα σχέδιο Marketing που είναι ευθυγραμμισμένο με τις ανάγκες της επιχείρησης θα διασφαλιστεί ότι υπάρχουν τα σωστά κομμάτια για να χειριστούν τυχόν αλλαγές στην αγορά ή στο οικονομικό περιβάλλον.

Μην ξεχνάτε και την κατασκευή ιστοσελίδας σας, διότι μέσω αυτής θα γίνετε γνωστοί στο κοινό σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε