Web Design
Τι είναι το User-Generated Content και γιατί είναι σημαντικό για τη σελίδα σας;

Τι είναι το User-Generated Content και γιατί είναι σημαντικό για τη σελίδα σας;

Το User Generated Content (UGC) είναι πρωτότυπο περιεχόμενο για συγκεκριμένη επιχείρηση που δημιουργείται από χρήστες, brand loyalists ή υπαλλήλους της εταιρείας και δημοσιεύεται στα Social Media.

Στο σημερινό κόσμο του Digital Marketing σελίδων eshop είναι αρκετά σημαντικό, διότι οι εταιρείες πρέπει να «παλέψουν» για να εμφανιστούν στο Internet ο και ο ανταγωνισμός είναι έντονος για την προσοχή του κοινού. Ως αποτέλεσμα, οι αγοραστές είναι πιο επιλεκτικοί σχετικά με τα brands με τα οποία αλληλεπιδρούν και από τα οποία αγοράζουν, ειδικά το ευμετάβλητο Gen-Z. Ακόμη, διευρύνει το community και συμβάλλει στο να εδραιωθεί το brand loyalty.

Ακόμη το User-Generated Content λειτουργεί εμπιστευτικά για το κοινό,  διότι οι χρήστες εμπιστεύονται το περιεχόμενο που δημιουργείται από άλλους χρήστες περισσότερο από το περιεχόμενο που δημιουργείται από τις εταιρείες. Επίσης έχει απίστευτη επιρροή στα τελικά στάδια του «ταξιδιού» του αγοραστή, όπου προσπαθείτε να επηρεάσετε το κοινό σας και να το επηρεάσετε να πραγματοποιήσει μια αγορά. Με άλλα λόγια, το UGC  λειτουργεί ως απόδειξη ότι το προϊόν σας αξίζει να αγοραστεί

Το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες διατίθεται σε πολλά στυλ και μορφές για να σας βοηθήσει να βρείτε τη σωστή εφαρμογή για την εταιρεία σας, για παράδειγμα εικόνες, βίντεο, Social Media Content, όπως κάποιο Tweet για το brand σας, Live streams, Blog Posts, YouTube content.

Μερικά Tips που μπορεί να σας φανούν χρήσιμα:

- Να ζητάτε πάντα άδεια

Η συγκατάθεση για κοινή χρήση περιεχομένου είναι υποχρεωτική. Να ρωτάτε πάντα πριν αναδημοσιεύσετε ή χρησιμοποιήσετε το περιεχόμενο ενός χρήστη. Δυστυχώς, η εκ νέου κοινή χρήση αυτού του περιεχομένου χωρίς ρητή άδεια  μπορεί να επιφέρει αρνητικά αποτελέσματα για το κοινό σας.

-
Credit τον αρχικό δημιουργό
Όταν μοιράζεστε περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες στα Social Media, φροντίστε να αποδώσετε ξεκάθαρα εύσημα στον αρχικό δημιουργό. Αυτό περιλαμβάνει την προσθήκη tag στην δημοσίευση της ανάρτησης.

-Να είστε σαφείς σχετικά με το είδος του περιεχομένου που αναζητάτε

Οι δημιουργοί του UGC θέλουν να μοιραστείτε το περιεχόμενό τους. Αυτό σημαίνει ότι θέλουν να τους πείτε τι είδους περιεχόμενο είναι πιο πιθανό να μοιραστείτε.

-Να θέσετε στόχους

Πώς θα ξέρετε τι είδους περιεχόμενο UGC να ζητήσετε εάν δεν γνωρίζετε πώς ταιριάζει με τη στρατηγική της καμπάνιας σας; Σίγουρα, είναι ωραίο όταν οι χρήστες σας κάνουν tag σε όμορφες φωτογραφίες, αλλά πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το περιεχόμενο για να υποστηρίξετε τους στόχους Marketing;

Αρχικά, εξετάστε το Social Media Strategy της εταιρείας σας και αναζητήστε τρόπους που το UGC ευθυγραμμίζεται με τους υπάρχοντες στόχους Marketing. Στη συνέχεια, δημιουργήστε ένα statement με βάση αυτές τις πληροφορίες που να προωθεί στους χρήστες συγκεκριμένα τι είδους περιεχόμενο είναι πιο πιθανό να προβάλετε

Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι εκτός από το User Generated Content (UGC), η κατασκευή ιστοτόπου της εταιρείας σας παίζει σημαντικό ρόλο για την επίτευξη των στόχων της καμπάνιας σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε