Web Design
διαχειριστείτε τις σελίδες Social Media

Πώς να διαχειριστείτε τις σελίδες Social Media για επιχειρήσεις σε μόνο 18 λεπτά την ημέρα!

Πολλοί ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων δεν διαθέτουν τον προϋπολογισμό για να προσλάβουν έναν διαχειριστή Social Media. Αλλά αυτό δεν κάνει τη διαχείριση των Social Media λιγότερο σημαντική. Οι χρήστες αναμένουν να μπορούν να συνδεθούν με επιχειρήσεις στα Social media, όπως στο Facebook, Instagram, LinkedIn ή ακόμα και TikTok. Χωρίς ενεργή παρουσία, η εταιρεία σας μπορεί να ξεχαστεί, να χάσει κάποιους από τους αφοσιωμένους χρήστες από τον ανταγωνισμό - ή ακόμα χειρότερα, να δείχνει αμελής.

Για όσους δεν έχουν χρόνο θα σας φανεί αρκετά χρήσιμο το παρακάτω σχέδιο 18 λεπτών. Αυτό σας οδηγεί λεπτό προς λεπτό στις κοινωνικές ανάγκες, επισημαίνοντας ταυτόχρονα συμβουλές εξοικονόμησης χρόνου.

Minutes 1-5: Κοινωνική ακρόαση

Ξεκινήστε με πέντε λεπτά αφιερωμένα στην κοινωνική ακρόαση. Τι σημαίνει αυτό ακριβώς; Με απλά λόγια, έχει να κάνει με την παρακολούθηση των συνομιλιών που έχουν οι χρήστες στα Social Media σχετικά με τη θέση της επιχείρησής σας. Η κοινωνική ακρόαση μπορεί να περιλαμβάνει παρακολούθηση λέξεων-κλειδιών, hashtags, mentions  και μηνυμάτων για την εταιρεία σας και τους ανταγωνιστές σας.

Minutes 5-10: Αναλύστε τις αναφορές της επιχείρησής σας

Αφιερώστε άλλα πέντε λεπτά για να αναλύσετε τα ευρήματά σας. Κάνοντας αυτό θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε τη διαδικασία κοινωνικής ακρόασης και τις προσπάθειες Marketing. Εδώ είναι μερικές πτυχές που πρέπει να έχετε υπόψη σας:

Συναίσθημα

Το συναίσθημα είναι ένας καλός τρόπος για να ξεκινήσετε. Πώς μιλούν οι χρήστες για την εταιρεία σας; Αν τα σχόλια είναι κυρίως θετικά, αυτό είναι υπέροχο. Εάν είναι αρνητικά, αρχίστε να σκέφτεστε τρόπους με τους οποίους μπορείτε να κατευθύνετε τη συζήτηση προς μια πιο θετική κατεύθυνση.

Feedback
Έχει το κοινό σας συγκεκριμένα σχόλια το eshop και για την επιχείρησή σας; Αναζητήστε επαναλαμβανόμενα trends και ιδέες στις οποίες μπορείτε να ενεργήσετε.

Trends
Ποιες είναι τα τρέχουσα trends στον κλάδο σας; Η εντόπισή τους μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε νέες θέσεις και κοινό για να αλληλεπιδράσετε. Ή, ίσως θα εμπνεύσουν ιδέες για την επόμενη καμπάνια Marketing.

Πρόθεση αγοράς

Η ακρόαση όσων γράφουν για εσάς στα Social Media μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να βρείτε νέους χρήστες. Παρακολουθήστε φράσεις ή θέματα που ενδέχεται να χρησιμοποιήσουν οι υποψήφιοι χρήστες όταν βρίσκονται στην αγορά για την προσφορά σας.

Minutes 10-12: Ελέγξτε το Content Calendar
Ελέγξτε το Content Calendar σας για να δείτε τι έχετε προγραμματίσει να δημοσιεύσετε για την ημέρα. Ελέγξτε ξανά ότι τα γραφικά, οι φωτογραφίες και η αντιγραφή είναι όλα εντάξει. Φροντίστε πάντα να κάνετε διόρθωση για μια τελευταία φορά για να εντοπίσετε αυτά τα τυπογραφικά λάθη της τελευταίας στιγμής.

Minutes 12-13: Προγραμματίστε τις αναρτήσεις σας
Με τα σωστά εργαλεία, θα σας πάρει μόνο ένα λεπτό για να προγραμματίσετε τις αναρτήσεις σας στα Social Media. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να προσθέσετε το περιεχόμενό σας, να επιλέξετε την ώρα που θέλετε να το δημοσιεύσετε και να προγραμματίσετε.

Minutes 13-18: Ασχοληθείτε με το κοινό σας
Πριν αποσυνδεθείτε από το λογαριασμό σας στα Social Media, αφιερώστε χρόνο για να επικοινωνήσετε με τους χρήστες. Απαντήστε σε ερωτήσεις, κάντε like στα σχόλια και κοινοποιήστε αναρτήσεις. Όσο πιο δραστήριοι είστε, τόσο πιο πιθανό είναι το κοινό να ασχοληθεί μαζί σας. Όσο πιο θετική είναι η εμπειρία, τόσο πιο πιθανό είναι οι χρήστες να αγοράσουν από εσάς και να προτείνουν την επιχείρησή σας. 

Να θυμάστε ότι η σωστή κατασκευή εταιρικού website παίζει σημαντικό ρόλο.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε