Web Design
κατάργηση των Third-Party Cookies ιστοσελίδων

Google: Τι πρέπει να γνωρίζετε για την κατάργηση των Third-Party Cookies ιστοσελίδων;

Για χρόνια, οι εταιρείες χρησιμοποιούν Cookies για να παρακολουθούν τους χρήστες στις ιστοσελίδες τους, να βελτιώνουν τη συνολική εμπειρία χρήστη και να συλλέγουν δεδομένα που τις βοηθούν να προσανατολίζουν καλύτερα τις διαφημίσεις στο σωστό κοινό. Ωστόσο, η Google θα καταργήσει σταδιακά τα Third-Party Cookies στα προγράμματα περιήγησης Chrome έως το 2022.

Τι σημαίνει αυτό για τις εταιρείες που αξιοποιούν τα Third-Party Cookies και πώς μπορείτε να αρχίσετε να προετοιμάζεστε για αυτήν την αλλαγή;

1) Η Google δεν καταργεί σταδιακά τα First-Party Cookies

Τα First-Party Cookies αποθηκεύονται στον υπολογιστή του χρήστη της ιστοσελίδας σας κατά την επίσκεψη του σε αυτή. Με αυτή την κατηγορία Cookies, μπορείτε να μάθετε πόσο συχνά επισκέπτεται τον ιστότοπο, ποιες κινήσεις έκανε και να αποκτήσετε κι άλλα βασικά αναλυτικά στοιχεία. Αυτό θα σας βοηθήσει να αναπτύξετε μια στρατηγική Marketing γύρω από τους χρήστες και τις συνήθειές τους όταν επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας. Το Third-Party Cookies παρακολουθεί τι έκανε ο χρήστης σε άλλες ιστοσελίδες, αλλά θα εξακολουθείτε να έχετε δεδομένα για τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούσαν με την ιστοσελίδα σας.

2) Σκεφτείτε το ενδεχόμενο της Contextual διαφήμισης.

Εάν βασίζεστε στα Third-Party Cookies για τις διαφημιστικές σας προσπάθειες, ήρθε η ώρα να εξετάσετε ορισμένες από τις προηγούμενες στρατηγικές σας, όπως η Contextual διαφήμιση. Ενώ τα Third-Party Cookies σάς επιτρέπουν να τοποθετείτε τις Digital διαφημίσεις σας απευθείας σε άτομα που αντιστοιχούν σε συγκεκριμένα προφίλ χρηστών, η Contextual διαφήμιση θα σας επιτρέψει να στοχεύσετε διαφημίσεις σε ιστοσελίδες που κατατάσσονται για παρόμοιες λέξεις-κλειδιά με τη διαφήμισή σας. Αν και αυτό δεν είναι ακριβώς το ίδιο, είναι ένα καλό σημείο εκκίνησης για την ανανέωση της στρατηγικής διαφημίσεών σας ώστε να ταιριάζει με τον νέο κόσμο Digital Advertising χωρίς τα Third-Party Cookies.

3) Εστιάστε στην «εισροή» των Emails και τη δέσμευση δυνητικών πελατών

Ο στόχος των περισσότερων ομάδων Marketing είναι η δημιουργία δυνητικών πελατών για το eshop τους, αλλά πλέον αυτό καθίσταται πιο κρίσιμο από ποτέ. Πρέπει να προσελκύσετε περισσότερους χρήστες στην ιστοσελίδα σας, ώστε να αλληλεπιδράσουν με το περιεχόμενό σας. Αυτό σημαίνει να εστιάσετε στο περιεχόμενό σας περισσότερο από ποτέ σε αυτόν τον «νέο κόσμο» χωρίς τα Third-Party Cookies. Πρέπει να προσπαθήσετε να κατέχετε περισσότερα από τα δεδομένα σας για να αξιοποιήσετε όσο το δυνατόν περισσότερο τα First-Party Cookie. Για να αναβαθμίσετε την στρατηγική απόκτησης δυνητικών πελατών μπορείτε να διοργανώσετε Live και Online σεμινάρια, να προσφέρετε εκπτώσεις και κωδικούς προσφοράς κ.ο.κ

4) Να είστε διαφανείς με τα δεδομένα σας

Ελέγξτε τα δεδομένα σας για να δείτε πώς συλλέγετε τις πληροφορίες των χρηστών για να διασφαλίσετε ότι όλες αυτές οι πηγές δεδομένων είναι απαραίτητες και να αφαιρέσετε όσες δεν είναι.

Στη συνέχεια, πρέπει να ενημερώσετε την πολιτική απορρήτου σας και τη φόρμα συμμετοχής στην ιστοσελίδα σας για να ενημερώσετε το υποψήφιο κοινό σας πώς θα χρησιμοποιήσετε αυτά τα δεδομένα. Η εποχή της διαφάνειας είναι εδώ και θα πρέπει να ενημερώσετε την πλατφόρμα σας για να εφαρμόσετε αυτόν τον τύπο ειδοποίησης συναίνεσης.

5) Βεβαιωθείτε ότι έχετε ενεργοποιήσει ένα Pop-Up παράθυρο με πρόθεση εξόδου:

Αυτό θα διασφαλίσει ότι θα έχετε μια τελευταία ευκαιρία για να επιλέξει κάποιος χρήστης πριν «φύγει» από την ιστοσελίδα σας. Αυτά τα εξαιρετικά εργαλεία καταγραφής δυνητικών πελατών σάς προσφέρουν έναν άλλο τρόπο για να συγκεντρώσετε τις διευθύνσεις email και να ξεκινήσετε να συλλέγετε δεδομένα του κοινού σας μέσω του First-Party .Αν και πολλοί χρήστες βρίσκουν τα Pop-Up παράθυρα λίγο ενοχλητικά, λειτουργούν και ήρθε η ώρα να τα δοκιμάσετε για την ιστοσελίδα σας, εάν δεν έχετε ήδη Pop-Up παράθυρο.

Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι στην στρατηγική σας θα συμβάλλει στα βέλτιστα αποτελέσματα και η κατασκευή σελίδων σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε