Web Design
υψηλότερη θέση κατάταξης Google

Πώς να βρεθεί η ιστοσελίδα σας σε υψηλότερη θέση στη κατάταξη της Google

Μπορεί να νομίζετε ότι κάνετε ό,τι μπορείτε για να προσελκύσετε επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας της επιχείρησή σας. Ξοδεύετε χρήματα σε διαφημίσεις Google, σε διαφημίσεις Social Media όπως το Instagram και γράφετε περιεχόμενο που πιστεύετε ότι είναι υπέροχο, αλλά δεν φτάνει μόνο αυτό.

Το SEO είναι μια από τις ισχυρότερες μεθόδους για να καταταχθείτε υψηλότερα στη Google. Αν θέλετε να ανεβάσετε την εταιρεία σας στο επόμενο επίπεδο και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα που λαμβάνετε, τότε αυτός ο οδηγός είναι αυτό που χρειάζεστε.

Προσθέστε λέξεις-κλειδιά LSI στη σελίδα σας

Το LSI, γνωστό και ως Λέξεις-κλειδιά σημασιολογικού ευρετηρίου, είναι μια προηγμένη τακτική SEO στη σελίδα. Χρησιμοποιεί έναν ισχυρό αλγόριθμο για να προσδιορίσει τη συνάφεια του ιστότοπού σας σχετικά με το θέμα σας. Εάν μιλάτε για ταξίδια, τότε οι σχετικές λέξεις-κλειδιά θα είναι η περιπέτεια, ο προϋπολογισμός, οι πτήσεις, οι καλύτερες χώρες για επίσκεψη, που να ταξιδέψετε κατά τη διάρκεια του Covid και άλλα.

Παρακολούθηση Τεχνικού SEO

Βεβαιωθείτε ότι το τεχνικό σας SEO είναι το βέλτιστο με τον συνεχή ελέγχο της λειτουργικότητάς του. Είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι η κατασκευή της ιστοσελίδας σας είναι φιλική προς κινητά, ιδίως επειδή περισσότερες από τις μισές αγορές στο διαδίκτυο γίνονται σε κινητές συσκευές!

Αντιστοιχίστε το περιεχόμενο με την πρόθεση αναζήτησης

Η Google παρακολουθεί και κατατάσσει τον ιστότοπό σας με βάση τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αλληλεπιδρούν με αυτόν. Πόσο καιρό παραμένουν στον ιστότοπό σας; Ποιες ενότητες του ιστότοπού σας είναι πιο πιθανό να επισκεφτούν και να παραμείνουν; Εάν οι χρήστες είναι ικανοποιημένοι με τα ευρήματά τους στη σελίδα σας και δεν αναζητούν τίποτα σχετικά με το θέμα μετά, η Google ανεβάζει τον ιστότοπό σας στην κατάταξη!

Βρείτε τα κατάλληλα keywords για να στοχεύσετε

Είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε αναλυτικά στοιχεία για να βρείτε τις σωστές λέξεις-κλειδιά για στόχευση. Πώς μπορείτε να το κάνετε αυτό;

Βρείτε λέξεις-κλειδιά που ήδη αυξάνουν την επισκεψιμότητα στα αποτελέσματα των αναλυτικών στοιχείων σας και προσπαθήστε να εστιάσετε σε αυτές για να βελτιώσετε την οργανική σας επισκεψιμότητα.

Επίσης, μπορείτε να βρείτε λέξεις-κλειδιά με υψηλή επιχειρηματική αξία. Ακόμα κι αν έχετε μεγάλη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, δεν έχει σημασία αν δεν σας αποφέρει έσοδα και επομένως, ένας άλλος βασικός παράγοντας είναι να βρείτε λέξεις που έχουν υψηλότερη μετάφραση στο ποσοστό μετατροπών.

Η κατάταξη στο Google μπορεί να μη φαίνεται τόσο εύκολη όσο ακούγεται, ειδικά με όλο τον ανταγωνισμό που ενισχύεται με το Digital Marketing στη σημερινή εποχή. Όμως, το αποτέλεσμα αξίζει!

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε