Web Design
Local SΕΟ ιστοσελίδας eshop

Πώς να βελτιστοποιήσετε το Local SΕΟ της ιστοσελίδας eshop σας;

Το τοπικό SEO είναι απαραίτητο για μικρότερες επιχειρήσεις που λειτουργούν σε περιφερειακό, σε αντίθεση με το εθνικό, επίπεδο. Ενώ το εθνικό SEO εστιάζει περισσότερο στην κατάταξη σε αναζητήσεις σε ολόκληρη τη χώρα, το τοπικό SEO δίνει προτεραιότητα στην εμφάνιση σε SERP σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία. Αυτή η στρατηγική βασίζεται στο Marketing της εταιρείας, των προϊόντων και των υπηρεσιών σας σε τοπικούς δυνητικούς πελάτες.

Η βελτιστοποίηση του τοπικού σας SEO σημαίνει περισσότερη επισκεψιμότητα στο website, δυνητικούς πελάτες και αγορές - μετατροπές, καθώς η στρατηγική είναι πιο σχετική με τη βάση των τοπικών πελατών σας. Σκεφτείτε αυτήν την εστιασμένη στρατηγική ως έναν τρόπο που θα σας βοηθήσει να ανταγωνιστείτε πιο αποτελεσματικά τις μεγαλύτερες εθνικές εταιρείες που έχουν απεριόριστους πόρους να ξοδέψουν.

1. Δημιουργήστε έναν λογαριασμό Google My Business

Η βελτιστοποίηση της καταχώρισής σας στο Google είναι ίσως ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να κατατάξετε υψηλότερα στους Χάρτες Google καθώς και να αποκτήσετε ορατότητα στα τοπικά αποτελέσματα της Αναζήτησης Google. Ωστόσο, για να αποκτήσετε πρόσβαση στο Εταιρικό προφίλ σας για να πραγματοποιήσετε αυτές τις βελτιστοποιήσεις, χρειάζεστε έναν λογαριασμό Google My Business που σχετίζεται με αυτό το προφίλ. Μόλις παρέχετε όλες τις ζητούμενες πληροφορίες στον πίνακα ελέγχου του λογαριασμού σας στο Google My Business, όλες αυτές οι πληροφορίες θα προστεθούν στο Εταιρικό προφίλ σας, το οποίο εμφανίζεται στα τοπικά αποτελέσματα της Αναζήτησης Google, στον Πίνακα γνώσεων της Αναζήτησης Google και στους Χάρτες Google.

2. Λάβετε τακτικές κριτικές από ευχαριστημένους χρήστες

Το να κάνετε τους χρήστες σας να γράφουν λαμπερές κριτικές για την επιχείρησή σας δεν βελτιστοποιεί απλώς την παρουσία σας στο Google My Business, ενθαρρύνει επίσης περισσότερους ντόπιους χρήστες να αγοράσουν από εσάς.

3. Βελτιστοποίηση για φωνητική αναζήτηση

Η φωνητική αναζήτηση θα αυξηθεί ραγδαία τα επόμενα χρόνια. Επομένως, στο τοπικό SEO, είναι ζωτικής σημασίας η βελτιστοποίηση του τρόπου με τον οποίο οι χρήστες κάνουν ερωτήσεις όταν μιλούν σε συσκευές, σε αντίθεση με τον τρόπο με τον οποίο πληκτρολογούν τις αναζητήσεις τους.

Ουσιαστικά, οι χρήστες σας χρησιμοποιούν περισσότερες λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς όταν κάνουν φωνητικές αναζητήσεις σε σύγκριση με την κανονική αναζήτηση. Εξαιτίας αυτού, θα πρέπει επίσης να προσαρμόσετε το SEO του περιεχομένου σας ώστε να ταιριάζει στον πιο συνομιλητικό τόνο κάποιου που μιλάει. Για παράδειγμα, θα θελήσετε να λάβετε υπόψη τις παραδοσιακές αρχικές ερωτήσεις (ποιος, τι, πότε, πού, γιατί και πώς).

4. Δημιουργήστε περιεχόμενο με βάση τοπικές ειδήσεις ή συμβάντα

Δεν υπάρχει τίποτα σαν τη δημιουργία περιεχομένου που μιλάει ή σχετίζεται άμεσα με ένα τοπικό ζήτημα για να τραβήξει την προσοχή των τοπικών χρηστών σας.

Μερικές στρατηγικές περιλαμβάνουν:

- Σύνταξη αναρτήσεων blog γύρω από τοπικές ειδήσεις, δραστηριότητες ή εκδηλώσεις

- Δημιουργία βίντεο σχετικά με τοπικές φιλανθρωπικές οργανώσεις ή αιτίες που υποστηρίζει η επιχείρησή σας

- Ρύθμιση ιστοσελίδων για συγκεκριμένη τοποθεσία στον website σας με τοπικό περιεχόμενο υψηλής ποιότητας, εάν εξυπηρετείτε διαφορετικά μέρη μιας περιοχής.

Το σημαντικότερο ωστόσο πριν ξεκινήσετε με οποιαδήποτε από τις παραπάνω τακτικές είναι η κατασκευή ιστοσελίδας σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε