Στον σημερινό κόσμο του Digital Marketing ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και δεν αρκεί απλώς η κατασκευή ιστοσελίδων, μέσω της οποίας θα μάθει το κοινό για εσάς. Στην πορεία μπορεί να εμφανιστούν προβλήματα, όπως το κοινό αφενός να αλληλεπιδρά με το περιεχόμενό σας αλλά αφετέρου να μην προχωρά σε κάποια αγορά.
1. Προσπαθείτε να πουλήσετε σε όλους.
Ένας καλός αγωγός πωλήσεων έχει να κάνει με την ποιότητα και όχι την ποσότητα. Εάν οι υποψήφιοί σας δεν αγοράζουν από εσάς, επανεκτιμήστε την ποιότητα των ευκαιριών σας. Έχουν στοχοποιηθεί προσεκτικά; Ξέρετε γιατί ταιριάζουν καλά; Ή απλά προσπαθείτε να πουλήσετε σε οποιονδήποτε δείχνει το παραμικρό ενδιαφέρον για το προϊόν σας;
Παρόλο που μπορεί να φαίνεται αδιανόητο να απομακρυνθείτε από οποιονδήποτε, το να περιορίσετε την εστίασή σας στους πιο κατάλληλους υποψήφιους θα σας κάνει πιο επιτυχημένους. Όχι μόνο αυτοί οι αγοραστές είναι πολύ πιο πιθανό να τραβήξουν τη σκανδάλη, θα έχετε επίσης περισσότερο χρόνο να ξοδέψετε για τον καθένα - επιτρέποντάς σας να εξατομικεύσετε την προσέγγιση σας και να αναπτύξετε συναρπαστικές επιχειρηματικές υποθέσεις.
2. Δεν βγάζετε αντιρρήσεις στην επιφάνεια.
Το καταλαβαίνουμε, η ανακάλυψη αντιρρήσεων είναι τρομακτικό. Μόλις τις ανακαλύψετε, είναι εκεί για να μην αγοράσετε την προοπτική σας. Ωστόσο, η πραγματικότητα είναι ότι αυτές οι αντιρρήσεις υπάρχουν είτε τις αναγνωρίζετε είτε όχι. Και η καλύτερη στιγμή για να επιλύσετε αυτές τις ανησυχίες είναι στην αρχή της διαδικασίας πωλήσεων, ενώ ο χρήστης σας έχει ακόμα ανοιχτό μυαλό. Μάθετε τι εμποδίζει τους υποψήφιους χρήστες σας να αγοράσουν κάνοντας τις σωστές ερωτήσεις: «Αν δεν προχωρούσαμε, ποιος θα ήταν ο λόγος;»
3. Δεν δημιουργείτε επείγον.
Ως επιχειρήσεις, το προϊόν ή η υπηρεσία σας είναι η κύρια εστίασή σας, για τον υποψήφιο χρήστη σας, είναι απλώς ένα άλλο πράγμα που παλεύει για την προσοχή τους. Χωρίς λόγο να κάνετε μια αγορά τώρα και όχι αργότερα, η συμφωνία σας είναι πιθανό να λήξει στην αρχή της. Εάν θέλετε οι συμφωνίες σας να αποδώσουν, αρχίστε να κάνετε διερευνητικές ερωτήσεις που αποκαλύπτουν γιατί η επιχειρηματική ευημερία του υποψήφιου χρήστη σας εξαρτάται κατά κάποιο τρόπο από την παροχή της υπηρεσίας ή του προϊόντος σας.
4. Δεν τους βοηθάτε να αισθάνονται ασφαλείς.
Κανείς δεν θέλει να ρισκάρει για κάτι για το οποίο δεν είναι 100% σίγουρος. Αυτό είναι ένα γεγονός που «σκοτώνει» πολλές συμφωνίες. Σε τελική ανάλυση, σκεφτείτε τι θα συνέβαινε με τον υποψήφιο χρήστη σας εάν υποστήριζε την υπηρεσία σας, λάμβανε τον προϋπολογισμό και τότε η λύση ήταν αναποτελεσματική ή, χειρότερα, τελείως απέτυχε.
Είναι αλήθεια ότι μπορεί να μην έμειναν χωρίς δουλειά, αλλά η εσωτερική τους φήμη σίγουρα θα χτυπούσε.
Αυτό είναι που μέρος της δουλειάς σας περιλαμβάνει να τους κάνετε να αισθάνονται άνετα με την επένδυση που κάνουν και με οποιονδήποτε από τους κινδύνους που εμπεριέχονται.
5. Δεν πουλάτε την αξία.
Ως επιχειρήσεις, δεν πουλάτε το προϊόν ή την υπηρεσία σας, πουλάτε την αξία που μπορούν να προσφέρουν στους υποψήφιους χρήστες σας. Η πραγματικότητα είναι ότι οι αγοραστές σας δεν ενδιαφέρονται για το ποια είναι η υπηρεσία σας ή ποια χαρακτηριστικά έχει. Τους ενδιαφέρει πώς αυτό το προϊόν ή η υπηρεσία θα κάνει τη ζωή τους ευκολότερη. Πρέπει να τοποθετήσετε την προσφορά σας ως κάτι που ο υποψήφιος σας δεν μπορεί να είναι χωρίς.