Web Design
αυξήστε το Traffic του website σας

Πώς να αυξήσετε το Traffic του website σας

Μερικοί Marketers και επιχειρηματίες μετά την κατασκευή ιστοσελίδων της εταιρείας νομίζουν ότι ένα δημιουργικό πλεονέκτημα είναι αρκετό για να προσελκύσει την προσοχή των ιδανικών χρηστών τους.
Το να κατανοήσετε πού είναι το κοινό σας στο διαδίκτυο και πώς αλληλεπιδρά με το περιεχόμενό σας είναι κρίσιμο για να προετοιμαστείτε για επιτυχία. Όταν μπορείτε να προσδιορίσετε με σιγουριά αυτές τις πηγές επισκεψιμότητας, μπορείτε να διπλασιάσετε τα μηνύματα για να προωθήσετε το Landing Page σας μέσω των κατάλληλων ψηφιακών καναλιών.


Αρχικά μπορείτε να προσεγγίσετε Traffic μέσω διαφήμισης.
Οι καμπάνιες Pay – Per - Click (PPC) είναι από τις πιο κοινές μεθόδους προσέγγισης νέων χρηστών που αναζητούν ενεργά το θέμα που προωθείτε. Η πληρωμένη αναζήτηση σάς δίνει τη δυνατότητα να ενισχύσετε τη διαφήμισή σας στην κορυφή (ή στο κάτω μέρος) των σελίδων αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP) για να τοποθετήσετε την επιχείρησή σας ως κορυφαία λύση στο πρόβλημά τους.
Η πληρωμή για διαφημίσεις σε Social Media σάς επιτρέπει να προσεγγίσετε το κοινό σας και να το προσκαλέσετε στα Landing Page σας. Οι πληρωμένες Social Media διαφημίσεις δεν είναι απλώς εξαιρετικές για την αποστολή επισκεψιμότητας στον website σας. Σας δίνουν επίσης μια εικόνα για το ποιες μορφές περιεχομένου έχουν καλύτερα αποτελέσματα σε κάθε πλατφόρμα, ώστε να μπορείτε να δημιουργήσετε ανάλογα.
Μερικές φορές, μια επίσκεψη δεν είναι αρκετή. Οι διαφημίσεις Retargeting σάς βοηθούν να αποκτήσετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ταξίδι του χρήστη και να υπενθυμίσετε σε συγκεκριμένους χρήστες να επισκέπτονται ξανά το website σας.

Μπορείτε ακόμη να ξεκινήσετε με έρευνα keywords
Ο πρώτος κανόνας για να τραβήξετε την προσοχή είναι να γνωρίζετε τι αναζητούν οι χρήστες. Η επιχείρησή σας μπορεί να αφορά την επιτάχυνση του Διαδικτύου, αλλά αν κανείς δεν πληκτρολογεί αυτές τις λέξεις στις μηχανές αναζήτησης, θα δυσκολευτείτε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη SEO είναι η έλλειψη λεπτομερειών στo description για web pages. Πριν κάνετε κλικ στο "Publish", βεβαιωθείτε ότι κάθε σελίδα έχει αρκετό copy και εικόνες για να ευρετηριαστεί από τις μηχανές αναζήτησης και τα Social Media.

Μην ξεχνάτε και τη συνεισφορά του Email Marketing
Όταν δημοσιεύετε μια χρήσιμο πηγή μπορείτε να ζητήσετε από τους χρήστες να παρέχουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους, ώστε να μπορείτε να διατηρείτε επαφή. Αυτές οι πληροφορίες συνήθως περιλαμβάνουν τη διεύθυνση Εmail και το όνομά τους. Με μια subscriber list, μπορείτε να μοιραστείτε ιστορίες επιτυχίας, νέες δυνατότητες και επερχόμενες εκδηλώσεις με άτομα που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Μπορείτε επίσης να πραγματοποιήσετε έρευνα αγοράς ανά πάσα στιγμή για να προσδιορίσετε τη ζήτηση για νέα προϊόντα.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε