Web Design
Content Marketing Metrics ιστοσελίδων

Content Marketing Metrics ιστοσελίδων που ίσως παραμελείτε αλλά αποφέρουν σημαντικά αποτελέσματα

Θεωρείτε ότι είναι δύσκολο να επιλέξετε τα σωστά Metricsγια να μετρήσετε την επιτυχία σας στο Content Marketing; Προσπαθείτε να επιλέξετε αυτά που ταιριάζουν στις ανάγκες σας, αλλά είναι τόσα πολλά. Όλα φαίνονται σημαντικά και θέλετε να αποδείξετε την αποτελεσματικότητα των προσπαθειών σας χωρίς να σπαταλάτε τον χρόνο σας μετρώντας πράγματα που δεν θα σας βοηθήσουν να το κάνετε αυτό.

1. Συναίσθημα Χρηστών
Τι πιστεύουν οι χρήστες σας για την εταιρεία σας; Τι λένε για σας στα Social Media; Πολλές εταιρείες δεν δίνουν αρκετή προσοχή στην κοινωνική ακρόαση, κάτι που μπορεί να είναι πραγματικά σημαντικό για τη στρατηγική Content Marketing.
Το κοινό σας μπορεί να μην αλληλεπιδρά πάντα με το περιεχόμενό σας, αλλά σίγουρα θα ενημερώσει τους φίλους και τους Followers του για την εμπειρία που είχαν μαζί σας, είτε είναι καλή είτε κακή. Η παρακολούθηση του αισθήματος των χρηστών μπορεί να συμβάλει στην αύξηση της υπεράσπισης της επιχείρησης και στη δημιουργία καλύτερου περιεχομένου στο μέλλον.

2. Ποσοστά μετατροπής CTA
Οι αναγνώστες σας ανταποκρίνονται στα Call -To- Action; Είναι σημαντικό να μετράτε τον αριθμό των κλικ που λαμβάνετε στα CTA στο τέλος των αναρτήσεων του website σας. Αυτός ο αριθμός μπορεί να υποδεικνύει εάν το κοινό σας βρίσκει το περιεχόμενό σας χρήσιμο, ελκυστικό και αρκετά πειστικό ώστε να αναλάβει δράση. Αυτή η ενέργεια μπορεί να είναι οτιδήποτε από την εγγραφή σας Newsletter σας μέχρι την πραγματική παραγγελία ενός προϊόντος ή τον προγραμματισμό μιας ομιλίας, για παράδειγμα.

3. Pipeline Contribution
Σπάνια οι Marketers μετρούν πόσο το περιεχόμενό τους συνεισφέρει στην «διοχέτευση» πωλήσεων. Και είναι ένας πολύ καλός δείκτης της αξίας που έχουν τα blogs σας ή οι αναρτήσεις σας στα Social Media για την μετατροπή δυνητικών πελατών σε μόνιμο κοινό. Επιπλέον, μπορείτε να αξιοποιήσετε τα εργαλεία αυτοματοποίησης Marketing για να μάθετε πώς άλλοι τύποι περιεχομένου, όπως διαδικτυακά σεμινάρια ή E-books βοηθούν στη δημιουργία μιας ευκαιρίας πωλήσεων.

4. Page Value
Μπορείτε εύκολα να εντοπίσετε την Page Value στο Google Analytics, καθώς είναι ένα ενσωματωμένο Metric που πρέπει να ακολουθήσετε. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να μάθετε ποιες σελίδες έχουν τη μεγαλύτερη επιτυχία όταν προτρέπουν τους αναγνώστες σας να επικοινωνήσουν μαζί σας ή να κάνουν μια παραγγελία. Η γνώση της μέσης αξίας της σελίδας σας μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να προσδιορίσετε εάν είναι καλύτερο να προσελκύσετε επισκεψιμότητα στη σελίδα του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας ή σε άλλο τμήμα περιεχομένου που έχετε δημοσιεύσει.

Φυσικά απαραίτητη προϋπόθεση για να ηγηθείτε στην αγορά και να ξεχωρίσετε είναι η κατασκευή ιστοσελίδων σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε