Web Design
Customer Retention στην ιστοσελίδα ή το eshop σας

Πώς να αυξήσετε το ποσοστό Customer Retention στην ιστοσελίδα ή το eshop σας;

Αν ρωτήσετε οποιονδήποτε ιδρυτή επιχείρησης ποιοι είναι οι στόχοι της εταιρείας του, η απάντησή του πιθανότατα θα σχετίζεται με την ανάπτυξη.

Όταν εξετάζετε την ανάπτυξη της επιχείρησης, μπορεί να πιστεύετε ότι η απόκτηση νέου κοινού είναι το κλειδί της επιτυχίας. Αν και η απόκτηση νέων χρηστών είναι εξαιρετική, το να επιχειρήσετε να τους αποκτήσετε για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας δεν είναι πάντα τόσο αποδοτικό και ωφέλιμο όσο νομίζετε. Αυτό συμβαίνει επειδή η διαδικασία αναγνώρισης, πιστοποίησης και καλλιέργειας οδηγεί στη μετατροπή τους σε χρήστες που πληρώνουν απαιτεί σημαντικούς πόρους.

Έτσι, αντί να εστιάσετε απλώς στην απόκτηση νέων χρηστών για να πετύχετε τους αναπτυξιακούς σας στόχους, επενδύστε το χρόνο σας για να διατηρήσετε τα υψηλής αξίας και χαμηλής προσπάθειας κοινό.

Οι παρακάτω τρόποι για να ενισχύσετε τη διατήρηση των χρηστών ισχύουν σχεδόν για κάθε τύπο επιχείρησης. Μη διστάσετε να πειραματιστείτε με ορισμένες ή όλες αυτές τις τακτικές για να δείτε σε τι ανταποκρίνεται καλύτερα το κοινό σας.

1. Προσαρμόστε την τιμολόγησή σας για χρήστες που επιστρέφουν.

Μπορείτε να προσαρμόσετε την τιμολόγησή σας με τρόπο που να διευκολύνει τους τρέχοντες χρήστες να επιστρέψουν και να κάνουν περισσότερες συναλλαγές μαζί σας. Για παράδειγμα, μπορεί να προσφέρετε στο κοινό εκπτώσεις μέσω Email για τις επόμενες αγορές τους όταν λάβετε ηλεκτρονικές αποδείξεις για τις πιο πρόσφατες παραγγελίες τους. Ή, δωρεάν αποστολή και επιστροφές καθώς και πρόσθετα προνόμια που σχετίζονται με τις τιμές για τους συχνούς αγοραστές

2. Εφαρμόστε στρατηγικές Cross-selling και Upselling.

Βεβαιωθείτε ότι κάθε χρήστης κάνει check out με κάτι επιπλέον στο καλάθι του, χρησιμοποιώντας στρατηγικές Cross-selling και Upselling σε όλο το Website σας και σε όλες τις επικοινωνίες. Η αύξηση των πωλήσεων σε αγοραστές σε ένα φυσικό κατάστημα είναι απλή. Mπορείτε να τοποθετήσετε σχετικά προϊόντα το ένα δίπλα στο άλλο ή να χρησιμοποιήσετε άλλες τεχνικές Merchandising για να τραβήξετε την προσοχή. Ωστόσο, οι διαδικτυακοί αγοραστές συχνά ξεκινούν το ταξίδι τους αναζητώντας ένα συγκεκριμένο αντικείμενο, γι' αυτό πρέπει να είστε στρατηγικοί όταν πραγματοποιείτε διασταυρούμενες και ανοδικές πωλήσεις.

3. Δημιουργήστε ένα πρόγραμμα αφοσίωσης κοινού

Η εφαρμογή ενός προγράμματος για την επιβράβευση των πιο πιστών χρηστών σας είναι ένας εύκολος τρόπος για να αξιοποιήσετε τις υπάρχουσες σχέσεις και να τους προσφέρετε τακτικά κίνητρα για να επιστρέψουν στην επιχείρησή σας.

Για παράδειγμα, μπορείτε να στέλνετε με Email στο 10% των κορυφαίων χρηστών σας μια ειδική προσφορά κάθε μήνα. Μπορείτε να δοκιμάσετε ποιες από τις προσφορές σας έχουν απήχηση σε συγκεκριμένους χρήστες και, στη συνέχεια, να βελτιώσετε τις ανταμοιβές σας με την πάροδο του χρόνου.

4. Εξατομικεύστε το ταξίδι του χρήστη

Ένας άλλος τρόπος για να αναγνωρίσετε τους χρήστες σας είναι να εξατομικεύσετε την εμπειρία τους, αυτό μπορεί να κάνει τη ζωή τους πιο εύκολη όσο βρίσκονται στο website σας καθώς και να τους κάνει να αισθάνονται ότι τους εκτιμούν. Για παράδειγμα, ενθαρρύνετε τους επισκέπτες σας να εγγραφούν (για πράγματα όπως κουπόνια, ειδοποιήσεις σχετικά με τις πωλήσεις, περιεχόμενο blog κ.λπ.) μέσω έξυπνης φόρμας. Συλλέξτε το όνομά τους, τη διεύθυνση Email και τα γενέθλιά τους, μαζί με οτιδήποτε άλλο πιστεύετε ότι θα σας επιτρέψει να βελτιώσετε την εμπειρία τους.

Βασικό πριν ξεκινήσετε είναι η κατασκευή ιστοσελίδων, μέσω της οποίας θα ηγηθείτε στον κόσμο του Digital Marketing.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε