Web Design
Landing Page ιστοσελίδων

Tips για να αποκτήσετε μεγαλύτερη αξία από τις Landing Page των ιστοσελίδων σας

Η δουλειά ενός Marketer δεν ολοκληρώνεται μόλις ο επισκέπτης κάνει μετατροπή σε μια Landing Page. Ακόμη και η ίδια η Landing Page έχει περισσότερη δουλειά, κατά το στάδιο κατασκευής ιστοσελίδας σας, η οποία αποτελεί τη βάση για να ηγηθείτε στον κόσμο του Digital Marketing.

Και τι γίνεται με τους δυνητικούς πελάτες που δεν μετατρέπονται σε conversions; Ως Marketer που βασίζονται σε δεδομένα, γνωρίζουμε καλά ότι οι περισσότεροι επισκέπτες δεν θα μετατραπούν ποτέ σε δυνητικό πελάτη ή πώληση. Σε ορισμένους κλάδους, τα ποσοστά μετατροπών είναι τόσο χαμηλά όσο 1-2% Για να ξεκλειδώσετε την πλήρη αξία μιας επίσκεψης Landing Page, θα θελήσετε να παρακολουθείτε τι συμβαίνει σε κάθε επισκέπτη μετά την προβολή σελίδας, την υποβολή φόρμας, την προβολή κλικ ή το τηλέφωνο κλήση. Η μέτρηση και η επανατροφοδότηση αυτών των δεδομένων στις καμπάνιες σας θα βελτιώσει τα συνολικά αποτελέσματα και την ικανότητά σας να βελτιστοποιείτε τις καμπάνιες για υψηλότερη απόδοση επένδυσης (ROI).

1) Μετρήστε τις αλληλεπιδράσεις εκτός σύνδεσης που δημιουργούνται από Landing Page.

Οι επιχειρήσεις με φυσικές τοποθεσίες ή κανάλι πωλήσεων offline μπορούν να χρησιμοποιούν Landing Page για να επισημάνουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στους επισκέπτες από την πληρωμένη αναζήτηση και τα επί πληρωμή Social Media.

Αλλά οι Marketer πρέπει να είναι λίγο πιο δημιουργικοί με τη μέτρηση της απόδοσης, εάν ο απώτερος στόχος είναι να δημιουργήσουν τηλεφωνικές κλήσεις ή επισκέψεις στο κατάστημα. Ωστόσο, αξίζει να κάνετε αυτό το βήμα: θα σας δώσει μια πληρέστερη εικόνα του τρόπου με τον οποίο οι καμπάνιες σας οδηγούν τις επιχειρήσεις. Παρακολουθήστε τηλεφωνικές κλήσεις και μετατροπές επισκέψεων στο κατάστημα.

2) Ενσωματώστε δεδομένα δυνητικού πελάτη με εργαλεία για τη βελτίωση των αποτελεσμάτων των πωλήσεων.

Η λήψη δυνητικών πελατών και στοιχείων επικοινωνίας είναι μόνο το πρώτο βήμα για να ενταχθεί ένας υποψήφιος χρήστης στο κοινό. Οι κύκλοι πωλήσεων ποικίλλουν σε διάρκεια και μπορεί να εκτείνονται σε ώρες, ημέρες ή και μήνες. Πώς μπορείτε να καταλάβετε ποια αρχική πηγή επισκεψιμότητας ή Landing Page δημιούργησε τους δυνητικούς πελάτες που μετατρέπονται σε χρήστες υψηλής αξίας;

Αυτό αναφέρεται συνήθως ως «απόδοση» και είναι ένα από τα πιο δύσκολα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι Marketer σήμερα.

Μια λύση απαιτεί συνήθως τη διαβίβαση δεδομένων μεταξύ των ομάδων Marketing και πωλήσεων για την επικύρωση της ποιότητας των δυνητικών πελατών και τον εντοπισμό των δυνητικών πελατών που τελικά έκλεισαν σε πωλήσεις.

3) Χρησιμοποιήστε Landing Page για να δημιουργήσετε λίστες κοινού για μελλοντική στόχευση διαφημίσεων.

Ακριβώς επειδή ένας επισκέπτης δεν έκανε μετατροπή στην πρώτη του επίσκεψη στη Landing Page σας δεν σημαίνει ότι έχει φύγει για πάντα. Ίσως ο χρόνος να μην ήταν σωστός ή να συγκρίνουν τις αγορές τους πριν πάρουν μια τελική απόφαση. Δώστε τους έναν λόγο να επιστρέψουν χρησιμοποιώντας στοχευμένες διαφημίσεις με βάση τις προηγούμενες συμπεριφορές τους.

Ο καλύτερος τρόπος για να προσελκύσετε εκ νέου επισκέπτες που δεν πραγματοποιούν μετατροπές είναι να δημιουργήσετε τμηματοποιημένες λίστες κοινού για διαφημίσεις Remarketing ή καμπάνιες αναζήτησης. Ξεκινήστε με αυτούς τους τύπους κοινού και επεκτείνετε τους καθώς μαθαίνετε τι λειτουργεί καλύτερα για τους στόχους σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε