Web Design
βίντεο σελίδας Youtube

Πως να αυξήσετε τις προβολές στα βίντεο της σελίδας σας στο Youtube

Το YouTube είναι αναμφισβήτητα ένας από τους πιο δημοφιλείς ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης και κοινής χρήσης βίντεο στον Ιστό σήμερα. Με περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο χρήστες και όλο και περισσότερους, δεν είναι περίεργο που πολλοί άνθρωποι θέλουν το κανάλι τους στο YouTube να ξεκινήσει με μεγάλη έκρηξη και να έχει έναν τόνο προβολών. Το YouTube είναι η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης, ξεπερνώντας τις Bing, AOL και Yahoo.

Λαμβάνοντας υπόψη αυτά τα στατιστικά στοιχεία, δεν πρέπει να προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι άτομα και επιχειρήσεις θέλουν να συγκεντρώσουν όσο το δυνατόν περισσότερες προβολές στα βίντεό τους στο YouTube.

Αλλά πώς μπορείτε να επιτύχετε τη στρατηγική μάρκετινγκ του YouTube; Πώς να αποκτήσετε μέγιστες προβολές στο YouTube; Σε αυτόν τον οδηγό, θα σας δώσουμε συμβουλές και κόλπα για την αύξηση των προβολών στο YouTube.

Δεν υπάρχει ενιαία απάντηση σε αυτή την ερώτηση. Ο αριθμός των προβολών που θα έχουν τα βίντεό σας στο YouTube θα εξαρτηθεί από διάφορους παράγοντες όπως το θέμα, η αξία παραγωγής, η διάρκεια και η προώθηση.

Αλλά αυξάνοντας τις προβολές σας, μπορείτε επίσης να αυξήσετε τις πιθανότητές σας να σας ανακαλύψουν νέοι θεατές, κάτι που είναι απαραίτητο για την ανάπτυξη του καναλιού σας και για να κερδίσετε χρήματα στο YouTube.

Τούτου λεχθέντος, μπορείτε να κάνετε μερικά πράγματα για να αυξήσετε τις πιθανότητές σας να έχετε περισσότερες προβολές.

1. Γράψτε τίτλους που τραβούν την προσοχή

Όχι, δεν σας ενθαρρύνουμε να γράψετε Clickbait. Αντίθετα, εστιάστε στη δημιουργία τίτλων που αντικατοπτρίζουν με ακρίβεια το περιεχόμενο του βίντεό σας, ενώ είναι αρκετά δημιουργικοί και ενδιαφέροντες ώστε να κάνουν τους ανθρώπους να θέλουν να κάνουν κλικ. Ο τίτλος σας θα πρέπει να δίνει στους θεατές μια γενική ιδέα για το βίντεο. Ταυτόχρονα, θα πρέπει να είναι σύντομο, ελκυστικό και to the point. Φροντίστε να συμπεριλάβετε σχετικές λέξεις-κλειδιά που ενδέχεται να αναζητήσουν οι χρήστες στο YouTube. Θα βοηθήσει το βίντεό σας να εμφανιστεί στα αποτελέσματα αναζήτησης.

2. Προσθέστε ένα προσαρμοσμένο Thumbnail

Η προσθήκη προσαρμοσμένου Thumbnail μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε την αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων και, ως εκ τούτου, να έχετε περισσότερες προβολές. Τα Thumbnails είναι μικρές εικόνες που δίνουν στους θεατές μια προεπισκόπηση του βίντεό σας. Από προεπιλογή, το YouTube δημιουργεί τυχαία Thumbnails από τα οποία μπορείτε να επιλέξετε. Ωστόσο, σας συνιστούμε να ανεβάσετε μια προσαρμοσμένη μικρογραφία για να κάνετε το βίντεό σας να φαίνεται πιο επαγγελματικό και αξιόπιστο. Όταν δημιουργείτε ενα Thumbnail, βεβαιωθείτε ότι είναι υψηλής ποιότητας και σχετική με το βίντεο. Το πιο σημαντικό, θα πρέπει να είναι αρκετά δελεαστικό ώστε να κάνει τους θεατές να θέλουν να κάνουν κλικ.

3. Δημιουργία Playlists

Οι YouTube Playlists είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να διατηρήσετε τους θεατές σας αφοσιωμένους στο κανάλι σας, ενώ τους επιτρέπουν να εξερευνούν νέο περιεχόμενο. Μπορείτε να δημιουργήσετε μια Playlist σχεδόν για οτιδήποτε, είτε πρόκειται για μια ομάδα με τα αγαπημένα σας τραγούδια, για μια συλλογή βίντεο από ένα συγκεκριμένο θέμα ή για μια σειρά οδηγών.

4. Χρησιμοποιήστε End Screens

Ένας άλλος τρόπος για να έχετε περισσότερες προβολές στα βίντεό σας στο YouTube είναι να προσθέσετε μια End Screens . Η End Screen είναι μια λειτουργία του YouTube που σας επιτρέπει να προωθείτε άλλο περιεχόμενο στο κανάλι σας και σε εξωτερικούς ιστότοπους τα τελευταία δευτερόλεπτα του βίντεό σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια End Screen για να προωθήσετε έως και τέσσερα βίντεο, λίστες αναπαραγωγής ή κανάλια στο YouTube ή να συνδέσετε έναν εγκεκριμένο ιστότοπο. Μπορείτε επίσης να ενθαρρύνετε τους θεατές να εγγραφούν στο κανάλι σας και να συνδεθούν με τα εμπορεύματά σας.

Ωστόσο, πριν εφαρμόσετε κάποια από τις παραπάνω τακτικές, μην ξεχάσετε να προβείτε και στην σωστή κατασκευή ιστοσελίδων της εταιρείας για την επίτευξη των μέγιστων δυνατών αποτελεσμάτων της καμπάνιας σας Digital Marketing.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε