Web Design
3 εύκολες αλλά ισχυρές συμβουλές SEO για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπο σας

3 εύκολες αλλά ισχυρές συμβουλές SEO για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στo site σας

Εάν θέλετε οι χρήστες να ανακαλύψουν τον ιστότοπό σας, η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι απαραίτητη. Το SEO είναι ένας γενικός όρος για τις διαδικασίες που χρησιμοποιούν οι webmasters για να ενισχύσουν τις πιθανότητες των ιστότοπων τους να έχουν καλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης, όπως το Bing και το Google. Είτε ο ιστότοπός σας εκτελείται σε κοινόχρηστο, VPS ή αποκλειστικό διακομιστή, θα πρέπει να αξιοποιήσετε το SEO έτσι ώστε ο ιστότοπός σας να εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων αφού κάποιος πληκτρολογήσει έναν όρο σε μια μηχανή αναζήτησης. Οι παρακάτω συμβουλές SEO δεν εγγυώνται εξαιρετική τοποθέτηση αποτελεσμάτων, αλλά είναι απαραίτητες για να βοηθήσετε τις μηχανές αναζήτησης —και κατ' επέκταση τους χρήστες— να βρουν τον ιστότοπό σας.

1. Δημιουργήστε έναν καλά σχεδιασμένο ιστότοπο

Αφού έχετε προχωρήσει στην κατασκευή ιστοσελίδων σας, εάν ο ιστότοπός σας είναι νέος, μεγάλος ή περιέχει πολλά αρχεία πολυμέσων, σκεφτείτε να δημιουργήσετε έναν χάρτη ιστότοπου. Αυτό είναι ένα αρχείο που παρέχει στις μηχανές αναζήτησης τις πληροφορίες που χρειάζονται για την ταχεία ανίχνευση και ευρετηρίαση σελίδων, βίντεο και ήχου ιστότοπου. Η Google διαθέτει ένα χρήσιμο πρόγραμμα δημιουργίας χαρτών ιστότοπου. Στην πραγματικότητα, ο ιστότοπός σας πρέπει να περιέχει έναν χάρτη ιστότοπου για να εμφανίζεται στις Ειδήσεις Google.

Επιπλέον, ο ιστότοπός σας θα πρέπει να ενθαρρύνει τους επισκέπτες να εξερευνήσουν και να μοιραστούν το περιεχόμενό σας. Πώληση προϊόντων; Η αρχική σας σελίδα θα πρέπει να αναδεικνύει τουλάχιστον μερικές βελτιστοποιημένες εικόνες προϊόντων. Τρέχετε ένα blog; Σύνδεσμος με τις τελευταίες αναρτήσεις και τα δοκίμιά σας με μαρκίζες. Αυτές οι ενέργειες απευθύνονται όχι μόνο στους επισκέπτες, αλλά και στις μηχανές αναζήτησης. Τους δείχνει τι θεωρείτε σημαντικό. Τέλος, μην υποτιμάτε την αξία ενός ελκυστικού ιστότοπου. Εάν ο ιστότοπός σας μοιάζει με μια παλιά σελίδα, οι χρήστες θα φύγουν, δεν θα επιστρέψουν ποτέ και θα αναζητήσουν έναν ανταγωνιστή με πιο επαγγελματική εμφάνιση.

2. Εστίαση σε ένα συγκεκριμένο θέμα

Οι μηχανές αναζήτησης θέλουν να κατευθύνουν τους ανθρώπους προς τα πιο έγκυρα και σωστά αποτελέσματα. Επομένως, εάν είστε ειδικός σε ένα συγκεκριμένο θέμα που θέλετε να εξερευνήσετε, το περιεχόμενο του ιστότοπού σας θα πρέπει να το αντικατοπτρίζει. Θέλετε να μοιραστείτε τις συνταγές σας με τον κόσμο; Τότε το φαγητό πρέπει να είναι το επίκεντρο του ιστότοπού σας. Μην αναμειγνύετε το περιεχόμενο της τηγανίτας με, ας πούμε, την κατεργασία μετάλλων. Εξάλλου, είναι απίθανο ο ιστότοπός σας να είναι μια τεράστια πολυεθνική εταιρεία ή ένας μεγάλος οργανισμός ειδήσεων που πρέπει να είναι όλα τα πράγματα για όλους τους χρήστες. Γείρετε προς αυτό που φέρνετε στο τραπέζι. θα βοηθήσει την παρουσία σας στον ιστό.

3. Επιλέξτε σχετικές λέξεις-κλειδιά

Ένα εστιασμένο θέμα διευκολύνει την επιλογή των λέξεων-κλειδιών του ιστότοπού σας. Τι είναι οι λέξεις-κλειδιά; Είναι οι κύριες λέξεις που οδηγούν τους πελάτες στον ιστότοπό σας. Για να χρησιμοποιήσετε σωστά τις λέξεις-κλειδιά, λαμβάνετε τα διάφορα στοιχεία του ιστότοπού σας—άρθρα, εικόνες, βίντεο, podcast—και τα συνοψίζετε με όρους φιλικούς προς το SEO. Θα θέλετε επίσης λέξεις-κλειδιά στη διεύθυνση URL του ιστότοπού σας, ετικέτες κεφαλίδων, μεταπεριγραφές και χαρακτηριστικά alt. Απλώς αποκτήστε πρόσβαση στο backend του ιστότοπού σας και τοποθετήστε τους όρους στα πεδία λέξεων-κλειδιών (εάν χρησιμοποιείτε πρόγραμμα δημιουργίας ιστοτόπων) ή επεξεργαστείτε τον κώδικα (αν προτιμάτε να εισαγάγετε το backend μιας υπηρεσίας φιλοξενίας ιστού και να πειραματιστείτε με HTML).

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε