Web Design
Inbound Marketing στη σελίδα σας

Ποιος είναι ο στόχος της εφαρμογής του Inbound Marketing στη σελίδα σας;

Ίσως αναρωτιέστε πώς λειτουργεί το inbound για την επιχείρησή σας. Όταν όλες οι ομάδες σας ευθυγραμμίζονται γύρω από την Inbound προσέγγιση, συμπεριλαμβανομένου του Marketing, των πωλήσεων και της εξυπηρέτησης πελατών, μπορείτε να παρέχετε μια πραγματικά ολοκληρωμένη, συνεκτική και συνεπή εμπειρία για δυνητικούς πελάτες και πελάτες που αλληλεπιδρούν με το Brand σας. To ευχαριστημένο κοινό, είναι το καύσιμο που συνεχίζει να οδηγεί την επιτυχία της επιχείρησής σας. Εάν είστε οργανισμός B2B, οι παραπομπές είναι πιθανότατα ένα μεγάλο μέρος του αγωγού σας. Αυτό δεν αλλάζει με το Inbound Marketing. Παρέχει, ωστόσο, στους χρήστες περιεχόμενο για να το μοιραστούν με τα δίκτυά τους για λογαριασμό σας για να προωθήσετε τον οργανισμό σας και τις υπηρεσίες σας. Εάν είστε οργανισμός B2C, πιθανότατα έχετε επίσης δραστηριότητες παραπομπής που γίνονται κυρίως στο διαδίκτυο. Η δημιουργία αξέχαστων εμπειριών και κοινόχρηστου περιεχομένου επιτρέπει στους χρήστες να μοιράζονται το Brand σας με τους φίλους και την οικογένειά τους, γεγονός που οδηγεί στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.

Πρέπει επίσης να λάβετε υπόψη ότι η προσέλκυση δυνητικών πελατών δεν είναι πλέον μόνο δουλειά του τμήματος Marketing, όπως και η ενασχόληση με τη διαδικασία πωλήσεων δεν είναι πλέον μόνο δουλειά των πωλήσεων. Και οι δύο ομάδες πρέπει να εργαστούν παράλληλα για να δημιουργήσουν μια διαρκή σχέση με τους δυνητικούς πελάτες.

Αυτοί οι ρόλοι συνεχίζουν να αλληλεπικαλύπτονται, καθώς υπάρχουν πολλοί τρόποι για να αλληλεπιδράσουν τα άτομα με την εταιρεία σας στο διαδίκτυο και εκτός σύνδεσης. Το Inbound είναι η μεθοδολογία που τοποθετεί μια αποδεδειγμένη διαδικασία πίσω από τον τρόπο με τον οποίο το Marketing, οι πωλήσεις και η εξυπηρέτηση πελατών αλληλεπιδρούν με δυνητικούς πελάτες που έχουν σχεδιαστεί για να προσφέρουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία επωνυμίας κάθε φορά που κάποιος αλληλεπιδρά μαζί σας. Αυτή η δέσμευση θα συνεχίσει να χτίζει εμπιστοσύνη με τον οργανισμό σας.

Ποιος είναι ο στόχος της εφαρμογής του Inbound Marketing;

Ο στόχος του Marketing παλαιότερα ήταν απλός. Κάποτε αφορούσε τη μετάδοση του μηνύματός σας σε όσο το δυνατόν περισσότερα άτομα. Οι καιροί έχουν αλλάξει. Σήμερα, ο στόχος είναι να φέρετε το στοχευμένο μήνυμά σας μπροστά στο κοινό-στόχο σας. Ολόκληρος ο κόσμος δεν είναι ο υποψήφιος πελάτης σας. Κάθε άτομο δεν πρόκειται να θέλει να αγοράσει το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Πρέπει να στοχεύσετε ανάλογα τα προγράμματα ανταλλαγής μηνυμάτων και Marketing για να τα καταστήσετε εξαιρετικά αποτελεσματικά και να παρέχετε την υψηλότερη απόδοση επένδυσης για τις προσπάθειές σας. Ο στόχος για τους επαγγελματίες του Marketing που χρησιμοποιούν τη μεθοδολογία Inbound Marketing είναι:

1.Προσελκύστε νέες και καταρτισμένες προοπτικές στον οργανισμό σας.

2.Ασχοληθείτε με αυτές τις προοπτικές με ουσιαστικό και κλιμακωτό τρόπο

3.Απολαύστε αυτούς τους υποψήφιους πελάτες, ώστε να γίνουν υποστηρικτές το Brand Το Inbound Marketing είναι ένα μεγάλο έργο, αλλά σίγουρα δεν είναι αδύνατο. Το μόνο που χρειάζεται είναι μια στρατηγική και μεθοδική προσέγγιση για την οικοδόμηση αυτής της μακροπρόθεσμης στρατηγικής. Υπάρχουν πολλά μεμονωμένα στοιχεία στη μεθοδολογία Inbound Marketing, τα οποία θα καλύψουμε με περισσότερες λεπτομέρειες. Είναι η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο όλα τα κανάλια Marketing λειτουργούν παράλληλα για να αναπτύξουν ένα οικοσύστημα προοπτικής και εμπειρίας πελάτη που βασίζεται στον εαυτό του. Με την πάροδο του χρόνου, αυτή η διαδικασία θα αποφέρει εκθετικά αποτελέσματα. Να θυμάστε ότι δεν είναι μόνο να έχετε μια στρατηγική SEO, μια Content στρατηγική ή μια Social Media στρατηγική αλλά να σκεφτείτε πώς συνδέονται όλα αυτά για να έχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι στην στρατηγική σας θα συμβάλλει στα βέλτιστα αποτελέσματα και η κατασκευή ιστοσελίδας σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε