Web Design
tips για μια καμπάνια της ιστοσελίδας σας στο Instagram

Ποια είναι τα top tips για μια καμπάνια της ιστοσελίδας σας στο Instagram?

Κατά τη διάρκεια μιας καμπάνιας Marketing στο Instagram, προσπαθείτε να επιτύχετε έναν συγκεκριμένο στόχο σε μια καθορισμένη χρονική περίοδο. Όλο το περιεχόμενο της καμπάνιας σας είναι ευθυγραμμισμένο και εστιασμένο σε έναν μόνο στόχο, ο οποίος είναι συγκεκριμένος και μετρήσιμος. Αν θέλετε να λανσάρετε ένα προϊόν, να συνδεθείτε με νέους χρήστες ή να χτίσετε τη φήμη της εταιρείας σας, μια καμπάνια στο Instagram μπορεί να σας βοηθήσει να πετύχετε τον στόχο σας, αρκεί να προετοιμαστείτε για επιτυχία.


Ποια είναι τα top tips για μια καμπάνια στο Instagram?


1. Θέστε τους στόχους σας
Όταν ορίζετε έναν στόχο για την καμπάνια σας, θέλετε να είστε συγκεκριμένοι, μετρήσιμοι, εφικτοί, ρεαλιστικοί και με βάση το χρόνο. Να είστε ακριβείς στους στόχους σας. Βεβαιωθείτε ότι έχετε έναν ενιαίο στόχο και ότι όλο το περιεχόμενο της καμπάνιας σας είναι ενοποιημένο για να τον υποστηρίζει.


2. Προγραμματίστε το περιεχόμενό σας
Αφού προσδιορίσετε τους στόχους σας, θα πρέπει να σχεδιάσετε κάθε post της καμπάνιας σας. Δημιουργήστε ένα content calendar για τα posts και τα stories που θέλετε να μοιράζεστε κάθε μέρα. Εάν απευθύνεστε σε Influencers, ζητήστε τους να δημοσιεύσουν μια συγκεκριμένη ημέρα που έχει νόημα σύμφωνα με το calendar σας.


3. Αξιοποιείστε Feed + StoriesΑν προβάλλετε τις διαφημίσεις σας μόνο στο Instagram feed, τότε πρέπει να αναθεωρήσετε. Σύμφωνα με έρευνες, οι χρήστες παρακολουθούν αρκετά stories κάθε μέρα. Τα stories μπορούν να συμπληρώσουν τα posts σας ή μπορείτε να επιτρέψετε στο Facebook Ads να τοποθετήσει το περιεχόμενό σας σε οποιαδήποτε μορφή.


4. Χρησιμοποιείστε το A/B Testing
Χρησιμοποιήστε το A/B Testing για να βελτιώσετε τη στρατηγική σας. Δοκιμάστε πολλές versions των διαφημίσεών σας ταυτόχρονα, κάτι που θα μεγιστοποιήσει τον προϋπολογισμό σας επιλέγοντας αυτόματα τις versions με την καλύτερη απόδοση.


5. Δημιουργήστε μια συνολική αισθητική
Η καμπάνια σας πρέπει να ευθυγραμμίζεται με τη συνολική εμφάνιση και αισθητική της εταιρείας σας, αλλά μπορείτε ακόμα να την κάνετε ξεχωριστή. Σε αντίθεση με μια μεμονωμένη διαφήμιση, η οποία επωφελείται από τον καλό σχεδιασμό με το υπόλοιπο περιεχόμενό σας, μια καμπάνια μπορεί να ξεχωρίσει από μόνη της. Θα πρέπει να είναι αξιομνημόνευτη και αναγνωρίσιμη, έτσι ώστε κάθε κομμάτι της καμπάνιας να δημιουργεί ένα συνολικό, συνεκτικό μήνυμα. Αυτό θα σας βοηθήσει να ενισχύσετε το Call-To-Action και να αποκτήσετε εξοικείωση κάθε φορά που κάποιος βλέπει ένα promotion.


6. Επωφεληθείτε από σχέσεις με τους Influencers
Οι Influencers είναι χρήστες που έχουν μεγάλο, οργανικό κοινό στο Instagram και των οποίων οι Followers εμπιστεύονται τις απόψεις. Για αυτόν τον λόγο, οι influencers μπορούν να είναι καταπληκτικοί συνεργάτες που σας συνδέουν με ένα πιστό και αφοσιωμένο κοινό και προσθέτουν αυθεντικότητα και εμπιστοσύνη στην καμπάνια σας.


7. Σκεφτείτε την post-Instagram εμπειρία
Ανάλογα με τους στόχους της καμπάνιας Marketing στο Instagram, μπορείτε να κατευθύνετε χρήστες από το Instagram αφού κάνουν κλικ στις αναρτήσεις ή τις προσφορές σας. Μην ξεχνάτε να φροντίσετε το πού θα ανακατευθυνθούν μετά το κλικ! Ένα ισχυρό Landing page του eshop σας θα σας βοηθήσει να πετύχετε τον στόχο της καμπάνιας σας.


Πριν ξεκινήσετε μια καμπάνια στο Instagram βεβαιωθείτε ότι έχετε προβεί στην κατασκευή εταιρικής σας ιστοσελίδας σας για να πετύχετε τους στόχους που έχετε θέσει.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε