Web Design
Τι είναι το Sales Funnel και πώς να το εφαρμόσετε στο eshop της επιχείρησής σας;

Τι είναι το Sales Funnel και πώς να το εφαρμόσετε στο eshop της επιχείρησής σας;

Το sales funnel είναι η οπτική αναπαράσταση του «ταξιδιού» του πελάτη, που απεικονίζει τη διαδικασία πωλήσεων από την ευαισθητοποίηση στη δράση. Απεικονίζει την ιδέα ότι κάθε πώληση ξεκινά με μεγάλο αριθμό πιθανών χρηστών του eshop σας και τελειώνει με πολύ μικρότερο αριθμό που πραγματοποιούν πραγματικά μια αγορά.

 

Γιατί είναι σημαντική η εφαρμογή ενός Sales Funnel;

Δημιουργεί κοινό-στόχο: Σκοπός του sales funnel είναι να προσελκύσει το κοινό-στόχο μιας επιχείρησης και να ωθήσει τα μέλη σε ένα «ταξίδι» που μπορεί τελικά να έχουν ως αποτέλεσμα να αγοράσουν το προϊόν ή την υπηρεσία.

Ευνοεί τις συστάσεις σε νέους χρήστες: Εκτός από την απόκτηση ενός βασικού κοινού-στόχου, το Sales Funnel ωθεί επίσης ικανοποιημένους χρήστες να παραπέμπουν άλλους υποψήφιους χρήστες που προηγουμένως μπορεί να μην ανήκαν στο αρχικό κοινό-στόχο.

Επιτρέπει την αξιολόγηση της διαδικασίας: Επιτρέπει στους οργανισμούς να δουν πόσο καλά λειτουργεί κάθε βήμα της διαδικασίας πωλήσεων και να κάνουν προσαρμογές όπως απαιτείται. Αυτό βοηθά στην αποτελεσματική χρήση του χρόνου και των πόρων πωλήσεων.

Επικεντρώνει τις προσπάθειες σε μια συγκεκριμένη ομάδα: Περιορίζει την εστίαση της επιχείρησης σε μια συγκεκριμένη ομάδα προοπτικών, διευκολύνοντας την προσέγγιση των μελών του κοινού-στόχου και τη μετατροπή τους σε πελάτες όταν φτάσουν στο κάτω μέρος της διοχέτευσης. Ακόμη ένα sales funnel μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να εξαλείψουν ακατάλληλες προοπτικές, απαιτώντας από τους δυνητικούς πελάτες να περάσουν από μια σειρά βημάτων που τελικά οδηγούν σε μια αγορά.

 

Πώς μπορείτε να δημιουργήσετε ένα Sales Funnel;

- Αναλύστε τη συμπεριφορά του κοινού: Αυτό περιλαμβάνει τον καθορισμό ενός κοινού-στόχου. Για μια επιχείρηση που βασίζεται στο web, αυτό μπορεί να σημαίνει ανάλυση metrics σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι υποψήφιοι χρήστες χρησιμοποιούν το web, συμπεριλαμβανομένου του τι θεωρούν πιο δημοφιλές.

- Τραβήξτε την προσοχή του κοινού: Πρέπει να υπάρχει κάτι που αρχικά να προσελκύει το κοινό σας. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει εμπλουτισμένα μέσα όπως infographics και βίντεο ή διαφημίσεις. 

- Κατευθύνετε το κοινό κάπου. Μόλις τραβήξει την προσοχή τους, οι υποψήφιοι χρήστες χρειάζονται να «κατευθυνθούν». Για μια επιχείρηση που βασίζεται στο web, αυτό σημαίνει τη χρήση μιας ελκυστικής landing page που συλλέγει δεδομένα από την εμπειρία του χρήστη και διαθέτει μια παρότρυνση για δράση που δίνει την προοπτική συμμετοχής.

- Δημιουργεί δυνητικούς πελάτες: Μόλις ολοκληρωθούν τα τρία προηγούμενα βήματα, είναι σημαντικό να δημιουργείτε συνεχώς νέους δυνητικούς πελάτες για προσθήκη στο Sales Funnel. Το επόμενο και σημαντικό βήμα, αφού αποκτηθούν οι δυνητικοί πελάτες είναι να διατηρήσετε σχέσεις μαζί τους.

Ωστόσο, για να μεγιστοποιήσετε τις πωλήσεις σας, εκτός από την τακτική του Sales Funnel σημαντική είναι και η κατασκευή εταιρικής ιστοσελίδας σας, ώστε να προσφέρει τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα στην καμπάνια σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε