Κάθε επιχείρηση αντιμετωπίζει τη δύσκολη πρόκληση να αποφασίσει πού θα επενδύσει αποτελεσματικότερα το budget της για το Digital Marketing. Είναι σημαντικό πριν ξεκινήσετε την διαφήμιση για την επιχέιρησή σας να έχετε ήδη κατασκευάσει μία ιστοσελίδα για την επιχείρησή σας.
Η κατασκευή ιστοσελίδων για τις επιχειρήσεις είναι η βάση για κάθε στρατηγική Marketing, καθώς κάθε διαφήμιση θα πρέπει να οδηγήσει τον χρήστη σε κάποια landing page για να ολοκληρώσει τελικά μία ενέργεια όπως μία αγορά, μία κράτηση, μία συμπλήρωση φόρμα επικοινωνίας. Στη συνέχεια, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να καταλάβετε ποιες πλατφόρμες θα είναι οι πιο κερδοφόρες για εσάς με βάση το κοινό-στόχο, τον προϋπολογισμό σας και τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες βρίσκουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.
Με τα Google και τα Facebook Ads μπορείτε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα και να προσεγγίσετε ένα μεγαλύτερο κοινό, ενώ το SEO μπορεί να οδηγήσει σε conversions και έσοδα μακροπρόθεσμα. Ιδανικά, μια ολοκληρωμένη στρατηγική Digital Marketing θα αξιοποιήσει τα δυνατά σημεία κάθε πλατφόρμας αποφεύγοντας παράλληλα τα μειονεκτήματα. Όταν συνδυάζονται αποτελεσματικά αυτά τα τρία μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να επιτύχει τον στόχο της επιτυχίας.
Google Ads
Σε αντίθεση με άλλα είδη διαφημίσης, τα Google Ads σας επιτρέπουν να προσεγγίζετε χρήστες τη στιγμή που εκφράζουν την πρόθεσή τους για κάτι. Αυτό είναι το μεγαλύτερο value proposition του search engine advertising και καμία άλλη πλατφόρμα Digital Marketing δεν μπορεί να προσφέρει το ίδιο.
Γιατί να διαλέξετε λοιπόν τα Google Ads;
Σε αντίθεση με τα Google Ads, οι χρήστες του Facebook δεν βρίσκονται στην πλατφόρμα για να αναζητήσουν προϊόντα και υπηρεσίες, αλλά για να επικοινωνήσουν με άλλα άτομα και φίλους τους. Αυτό σημαίνει ότι η πρόθεση για αγορές είναι σημαντικά χαμηλότερη. Ωστόσο, οι χρήστες δίνουν τόσες πολλές προσωπικές πληροφορίες στο Facebook, παρέχοντας στις επιχειρήσεις την ευκαιρία να στοχεύσουν στο κοινό με πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια από ό, τι μπορούν σε οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα διαφήμισης.
Τα κύρια πλεονεκτήματα των διαφημίσεων στο Facebook είναι:
Organic SEO
Με τις PPC διαφημίσεις όπως τα Google και Facebook Ads, ουσιαστικά γίνεται «ενοικίαση» της επισκεψιμότητας στο website σας. Αλλά με τα organic keyword rankings, οι επιχειρήσεις αποκτούν επισκεψιμότητα πιο μακροπρόθεσμα. Η ενασχόληση με το SEO και η ανάπτυξη μίας επιχείρησης μέσω οργανικών click είναι φθηνότερη και το κύριο όφελος του SEO είναι ότι αποκτάτε επισκεψιμότητα, αλλά χωρίς να πληρώσετε, ωστόσο είναι μία διαδικασία που θέλει αρκετό χρόνο και υπομονή για να φέρει αποτελέσματα.
Άλλα πλεονεκτήματα του οργανικού SEO περιλαμβάνουν:
Συνδυαστικά αυτές οι τρεις τρόποι προώθησης της επιχείρησής σας μπορούν να αυξήσουν τα έσοδά σας και το κοινό στο οποίο απευθύνεστε. Ο στόχος σας πρέπει να είναι ο συνδυασμός των επι πληρωμή μέσων με μια σταθερή στρατηγική οργανικού SEO. Αξιοποιώντας τα δυνατά σημεία κάθε πλατφόρμας, η επιχείρησή σας μπορεί να διατηρήσει τα clicks και τα conversions της τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα.