Web Design
4 Συμβουλές για τη δημιουργία Instagram Reels Ads

4 Συμβουλές για τη δημιουργία Instagram Reels Ads

Τα Social Media συνεχώς εξελίσσονται και αναπτύσσουν νέες λειτουργίες και δυνατότητες που μπορούν να αξιοποιήσουν τόσο οι χρήστες όσο και οι επιχειρήσεις. 

Μία από αυτές ήταν τα Instagram Reels που παρουσίασε το Instagram τον Αύγουστο του 2020. Η μορφή βίντεο μικρής διάρκειας εμπνευσμένη από το TikTok επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν βίντεο πολλαπλών κλιπ έως και 60 δευτερολέπτων και να προσθέτουν ήχο και εφέ σε αυτά. Τα Reels έχουν γίνει ένα αγαπημένο μέρος για τους χρήστες της πλατφόρμας για να βρουν νέο περιεχόμενο και να αλληλεπιδράσουν με νέους λογαριασμούς και επιχειρήσεις.

Τώρα, οι επιχειρήσεις μπορούν να επωφεληθούν περαιτέρω από τη δημοτικότητα αυτού του νέου feature και να προσεγγίσουν νέο, στοχευμένο κοινό με διαφημίσεις Reels.

Τι είναι τα Instagram Reels ads;

Οι διαφημίσεις Instagram Reels μοιάζουν κάπως με τις διαφημίσεις στα Stories, λαμβάνοντας υπόψη πώς και οι δύο:

  • Είναι βίντεο πλήρους οθόνης και κάθετα
  • Εμφανίζονται ανάμεσα σε οργανικό περιεχόμενο Stories/Reels
  • Επισημαίνονται ως Sponsored

Ωστόσο, σε αντίθεση με τις διαφημίσεις Stories, τα Reels μπορούν να έχουν διάρκεια έως και 30 δευτερόλεπτα και οι χρήστες μπορούν να κάνουν like, να σχολιάσουν, να τα αποθηκεύσουν και να μοιραστούν το περιεχόμενο της διαφήμισης, με παρόμοιο τρόπο που μοιράζονται τις κανονικές αναρτήσεις Reels και του Feed.

Οι διαφημίσεις Instagram Reels εμφανίζονται στις ίδιες τοποθετήσεις εντός της εφαρμογής όπου οι χρήστες ανακαλύπτουν οργανικό περιεχόμενο, στην καρτέλα Reels, στη σελίδα Explore και στα feed τους.

Συνοψίζοντας, οι διαφημίσεις του Reels μπορούν να αποτελέσουν έναν εξαιρετικό τρόπο για να αναδείξετε τη δημιουργικότητα της επιχείρησής σας και να κερδίσετε την προσοχή του κοινού σας, καθώς περιηγείται σε παρόμοιο περιεχόμενο με το δικό σας.

Πώς μπορείτε να δημιουργήσετε αποτελεσματικά τα Instagram Reels για την επιχείρησή σας;

Ελέγξτε το περιεχόμενο των ανταγωνιστών σας

Χρησιμοποιούν οι κορυφαίοι ανταγωνιστές σας τα Instagram Reels; Αν ναι, ποιο είναι το περιεχόμενό τους με τις καλύτερες επιδόσεις από άποψη προβολών, likes και σχολίων;

Προσέξτε το περιεχόμενο των Reels με το οποίο αλληλεπιδρά περισσότερο το κοινό στο οποίο απευθύνεστε και χρησιμοποιήστε αυτες τις ιδέες για τη δημιουργία διαφημίσεων με Reels. Ενώ αναλύετε τους ανταγωνιστές σας, ελέγξτε επίσης τον τρόπο με τον οποίο οι Influencers του Instagram στον τομέα σας δημιουργούν Reels.

Αξιοποιήστε το Reel Insights

Το εργαλείο για analytics του Instagram, το Instagram Insights, επιτρέπει στους δημιουργούς και στις επιχειρήσεις να κατανοήσουν καλύτερα την απόδοσή τους στο Instagram.

Για τα Reels, μπορείτε πλέον να βλέπετε μετρήσεις όπως Plays, Λογαριασμοί που προσεγγίστηκαν, Likes, Σχόλια, Αποθηκεύσεις και Shares στο Insights.
Με βάση αυτούς τους αριθμούς, μπορείτε εύκολα να προσδιορίσετε ποιος τύπος περιεχομένου Reels λειτουργεί καλά για εσάς. Λάβετε αυτά υπόψη για να δημιουργήσετε τις διαφημίσεις σας Instagram Reels.

Χρησιμοποιείστε ήχο και captions

Τα Reels είναι η απάντηση του Instagram στο TikTok και στη παγκόσμια συνεχόμενη άνοδο του περιεχομένου με βίντεο. Και ακριβώς όπως στο TikTok, ο συγχρονισμός του σωστού ήχου στο Reel σας είναι εξαιρετικά σημαντικός. Όταν δημιουργείτε μια διαφήμιση Reels, χρησιμοποιήστε μουσική, ένα δημοφιλές κλιπ ήχου ή δημιουργήστε το δικό σας voiceover.

Μην ξεχάσετε να προσθέσετε ευανάγνωστους υπότιτλους. Τα Reels είναι μια εμπειρία που λειτουργούν με ήχο, αλλά ορισμένοι από τους χρήστες ενδέχεται να περιηγούνται σε περιεχόμενο με απενεργοποιημένο ήχο και ορισμένοι μπορεί να έχουν προβλήματα ακοής. Η συμπερίληψη των υπότιτλων στις διαφημίσεις σας στα Reels διασφαλίζει ότι όλοι μπορούν να παρακολουθήσουν το περιεχόμενό σας. 

Κρατήστε το σύντομο και διασκεδαστικό

Με τις διαφημίσεις Reels, έχετε το πολύ 30 δευτερόλεπτα για να τραβήξετε το ενδιαφέρον του χρήστη και να του περάσετε το μήνυμα για την επιχείρησή σας. Εάν το εύρος του περιεχομένου σας είναι μεγάλο, θα καταλήξετε σε μια διαφήμιση που δεν θα σας φέρει κανένα αποτέλεσμα. 

Επιπλέον, οι διαφημίσεις Instagram Reels είναι ένα ιδανικό μέσο για να αναδείξετε τη διασκεδαστική και δημιουργική πλευρά της επιχείρησης σας. Βρείτε τη σωστή ισορροπία και ξεκινήστε να χρησιμοποιείτε τα Reels σήμερα για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις δυνατότητες που σας προσφέρουν οι διαφημίσεις στο Instagram. 

Εάν η επιχείρησή σας θέλετε να έχει τα καλύτερα αποτελέσματα στην στρατηγική της Marketing ξεκινήστε με την κατασκευή ιστοσελίδας. Είναι η βάση για κάθε στρατηγική και το μέρος που θα οδηγείτε τον χρήστη σε κάθε είδος διαφήμισης. 

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε