Web Design
αύξηση των conversions του site σας

Blog: 7 στρατηγικές για περιεχόμενο υψηλής απόδοσης και αύξηση των conversions του site σας

Το περιεχόμενο που δημιουργείτε είναι αξιοποιήσιμο ακόμη και αφού το δημοσιεύσετε, καθώς μπορείτε εύκολα να το επεξεργαστείτε δίνοντάς του νέο σκοπό. Μπορείτε να το μετατρέψετε σε ένα συναρπαστικό βίντεο, να προωθήσετε το περιεχόμενο οργανικά μέσω email και Social Media.
Παρακάτω ακολουθούν 7 στρατηγικές που θα σας βοηθήσουν να δώσετε νέο σκοπό, δηλαδή υψηλή απόδοση, στο περιεχόμενο του blog σας και θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τα conversions για το eshop σας: 


1. Μορφοποιείστε τίτλο και επικεφαλίδες
Βεβαιωθείτε ότι ο τίτλος και οι επικεφαλίδες σε όλο το post περιγράφουν συνοπτικά το θέμα και το περιεχόμενο. Οι περισσότεροι χρήστες ξεπερνούν αυτές τις κεφαλίδες πριν αποφασίσουν να διαβάσουν την ανάρτηση. Οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν bold, italic ή HTML header tags για την ακριβέστερη εύρεση του περιεχομένου. Διευκολύνετε τις μηχανές αναζήτησης να ερευνήσουν το blog σας ακολουθώντας ένα πρωτόκολλο μορφοποίησης.

2. Χρησιμοποιείστε Call to Action (CTA)
Το call to action (CTA) είναι ένα σημαντικό εργαλείο για την καθοδήγηση των επισκεπτών του blog σας στο «ταξίδι αγοράς». Ίσως μέρος της επισκεψιμότητας του blog σας αποτελείται από χρήστες που θέλουν να συνεργαστούν μαζί σας, αλλά απλά δεν ξέρουν πώς, επειδή δεν υπάρχουν σαφείς δείκτες του «επόμενου βήματος» στο blog σας. Οι CTA παρέχουν ένα σαφές σημάδι για να κάνετε αυτό το «επόμενο βήμα». Κάνοντας κλικ στο CTA και συμπληρώνοντας την παρεχόμενη φόρμα, ο χρήστης έχει πλέον γίνει δυνητικός πελάτης

3. Προωθήστε το περιεχόμενό σας οργανικά
Στείλτε ειδοποιήσεις για τα νέα posts του blog σας, εάν έχετε μια λίστα email, μαζί με ένα link προς αυτές. Χρησιμοποιήστε μορφοποίηση κεφαλίδας και εικόνες για να κεντρίσετε το ενδιαφέρον στους χρήστες σας. Μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε links στα blog posts σας και φροντίστε να γράψετε σύντομες εισαγωγές για να τις τοποθετήσετε στους λογαριασμούς σας Social Media για να ανακοινώσετε τα νέα blogs και να συμπεριλάβετε ένα άμεσο link προς την ανάρτηση.

4. Βελτιώστε τις στρατηγικές αναζήτησης λέξεων-κλειδιών
Συγκρίνετε αυτό που χρησιμοποιούν οι χρήστες του blog σας για να σας βρουν με τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιείτε εσείς για το blog σας. Εάν κάποια είναι σύντομo, σκεφτείτε να γράψετε αναρτήσεις blog για να ενισχύσετε την επισκεψιμότητα σας ή να ενσωματώσετε τις λέξεις-κλειδιά στο κείμενο του blog σας.

5. Προβείτε σε μια πληρωμένη διαφήμιση για ένα post ή ένα άρθρο
Εάν έχετε ανεβάσει περιεχόμενο που θα μπορούσε να προσελκύσει νέους χρήστες, προβείτε σε μια πληρωμένη διαφήμιση για να το προωθήσετε. Μπορείτε να το κάνετε μέσω διαφημίσεων μηχανών αναζήτησης ή Social Media.

6. Μετατρέψτε το σε βίντεο
Δεν είναι πολύ δύσκολο να μετατρέψετε μια ένα blog post σε βίντεο για να δημοσιεύσετε σε video hosting sites, όπως το Instagram, το Vimeo και το Youtube. Θα χρειαστεί να επανεξετάσετε το άρθρο για να το «χωρίσετε» σε διαφάνειες και να επιλέξετε το πιο κατάλληλο πρότυπο στο PowerPoint.

7. Συνεισφέρετε σε ένα Industry Blog
Αναζητήστε επιχειρήσεις στον κλάδο σας που διαθέτουν blogs ή newsletters. Εάν πληροίτε τις απαιτήσεις τους, υποβάλετε το υλικό σας. Το post ή το άρθρο του blog σας θα προσεγγίσει διαφορετικό κοινό και θα αποκτήσετε ένα σημαντικό backlink στον site σας.

Εκτός από την εξασφάλιση ενός περιεχομένου υψηλής απόδοσης για το blog σας, δεν πρέπει να ξεχνάτε και την κατασκευή ενός αψεγάδιαστου site, μέσω του οποίου το κοινό σας θα μάθει περισσότερα για εσάς.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε