Web Design
Paid vs. Organic Social Media: στη στρατηγική προώθησης του site σας

Paid vs. Organic Social Media: Eνσωματώστε και τα δύο στη στρατηγική προώθησης του site σας

Paid vs. Organic Social Media είναι διαφορετικά που αξιοποιούνται καλύτερα για διαφορετικούς στόχους. Ωστόσο, αξιοποιώντας σωστές τεχνικές μπορείτε να τις εντάξετε και τις δύο στη καμπάνια σας.
Τα οργανικά Social Media αναφέρονται στο δωρεάν περιεχόμενο (αναρτήσεις, φωτογραφίες, βίντεο, memes, stories, κ.λπ.) που όλοι οι χρήστες, συμπεριλαμβανομένων των επιχειρήσεων, μοιράζονται μεταξύ τους στις ροές τους.
Τα επί πληρωμή Social Media αναφέρονται στη διαφήμιση και πρόκειται για επιχειρήσεις που πληρώνουν χρήματα στο Facebook, το LinkedIn, το Twitter, το YouTube, κ.λπ., προκειμένου να μοιραστούν το περιεχόμενό τους με συγκεκριμένα νέα στοχευμένα είδη κοινού που είναι πιθανό να ενδιαφέρονται, είτε μέσω της «ενίσχυσης» (boosting) του οργανικού περιεχομένου τους είτε μέσω του σχεδιασμού μοναδικών διαφημίσεων.

Πώς να ενσωματώσετε και τα δύο είδη στη στρατηγική σας

1. Δεν χρειάζεται να πληρώνονται όλες οι προωθητικές αναρτήσεις
Αρχικά πληρώνετε για διαφημίσεις μόνο όταν μπορούν πραγματικά να σας βοηθήσουν να πετύχετε τους KPI σας και τελικά να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους. Οι διαφημίσεις δεν είναι πάντα η απάντηση στα Social. Για παράδειγμα, όταν ανακοινώνετε κάτι νέο — είτε πρόκειται για συνεργασία, οι Followers σας πρέπει να ενημερώνονται. Μια δημιουργική, πρωτότυπη, οργανική καμπάνια θα δημιουργήσει buzz από μόνη της. Δημιουργήστε μια συναρπαστική ανάρτηση, κάντε την pin στο προφίλ σας ή προσθέστε την στα Stories Highlights, εάν είναι αρκετά μεγάλη είδηση.

2. Ενισχύστε (Boost) το καλύτερο οργανικό σας περιεχόμενο
Αυτή θεωρείται γενικά μια τακτική εισαγωγικού επιπέδου επειδή είναι χαμηλού κινδύνου — δεν χρειάζεται να δημιουργήσετε μια διαφήμιση, πόσο μάλλον μια διαφημιστική καμπάνια. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να ξεκινήσετε κατανέμοντας έναν μικρό προϋπολογισμό στην κορυφαία εβδομαδιαία ή μηνιαία ανάρτηση κάθε φορά που εκτελείτε το Analytics Report. Μην δίνετε προσοχή μόνο στα likes, αλλά και στις conversions, τις profile views κ.λπ.

3. Βελτιστοποιήστε όλες τις αναρτήσεις σας χρησιμοποιώντας τη δοκιμή A/B
Προτού διαθέσετε ολόκληρο τον προϋπολογισμό σας στα Social Media σε μια διαφήμιση, εκτελέστε εκδόσεις του από μικρότερο κοινό για να δείτε αν είναι καλό. Δοκιμάστε το CTA, το copywriting, τα visuals, το placement, format, ακόμη και το audience targeting.. Μπορείτε επίσης να το δοκιμάσετε μεταξύ διαφορετικών δημογραφικών στοιχείων κοινού προτού δεσμευτείτε για μεγαλύτερη δαπάνη.

4. Στοχεύστε τις διαφημίσεις σας σε άτομα παρόμοια με το οργανικό κοινό σας
Όσο περισσότερο έχετε αναπτύξει οργανικά την κοινωνική σας παρουσία, τόσο περισσότερα δεδομένα έχετε για τον ιδανικό κοινό σας. Για παράδειγμα, οι περισσότερες Social Media προσφέρουν τη δυνατότητα δημιουργίας lookalike audiences με βάση τους καλύτερους χρήστες σας, όπως τους περιγράφετε.

5. Χρησιμοποιήστε διαφημίσεις επαναστόχευσης (Remarketing) για να παραμείνετε συνδεδεμένοι με το οργανικό σας κοινό
Η επαναστόχευση των καμπανιών μπορεί να είναι εξαιρετικά αποτελεσματική με σχετικά χαμηλό κόστος, επειδή προσεγγίζετε άτομα που γνωρίζουν ήδη την επιχείρησή σας. Συχνά, πρόκειται για άτομα που έχουν έρθει οργανικά στα Social Media ή στο web ή ακόμα που μπορεί να και να εγκατέλειψαν ένα καλάθι αγορών.

Εκτός από τα Social Media μην ξεχάσετε να φροντίσετε για την κατασκευή ιστοσελίδων σας, η οποία αποτελεί την βάση της Digital καμπάνιας σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε