Web Design
τρόπος παρακολούθησης της επισκεψιμότητας ιστοσελίδων

Οι παράμετροι UTM είναι ένας αξιόπιστος τρόπος παρακολούθησης της επισκεψιμότητας ιστοσελίδων

Οι παράμετροι UTM είναι ένας απλός, απλός και αξιόπιστος τρόπος παρακολούθησης της επισκεψιμότητας στο διαδίκτυο. Δεν επηρεάζονται από αλλαγές σε cookie τρίτων ή στο pixel του Facebook, ενώ λειτουργούν και με το Google Analytics.

Οι παράμετροι UTM είναι απλώς μικρά κομμάτια κώδικα που μπορείτε να προσθέσετε σε συνδέσμους — για παράδειγμα, τους συνδέσμους που μοιράζεστε στις αναρτήσεις σας στα Social Media. Περιλαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με την τοποθέτηση και τον σκοπό του συνδέσμου, διευκολύνοντας την παρακολούθηση των κλικ και της επισκεψιμότητας από μια συγκεκριμένη ανάρτηση ή καμπάνια στα Social Media.

Αυτό μπορεί να ακούγεται τεχνικό, αλλά οι παράμετροι UTM είναι στην πραγματικότητα πολύ απλές και εύχρηστες.

Οι παράμετροι UTM συνεργάζονται με προγράμματα ανάλυσης για να σας δώσουν μια λεπτομερή εικόνα των αποτελεσμάτων σας στα Social Media.

Οι παράμετροι UTM είναι όλα όσα έρχονται μετά το ερωτηματικό (?) που βρίσκεται στο link της εκάστοτε σελίδας. Μην ανησυχείτε, μπορείτε να κάνετε τη σύνδεση πιο εύκολη στα μάτια χρησιμοποιώντας ένα συντομευτικό URL, όπως θα δείτε στην επόμενη ενότητα αυτής της ανάρτησης.

Τα UTM tags παρέχουν τρία βασικά πλεονεκτήματα:
- Σας βοηθούν να παρακολουθείτε την αξία των προγραμμάτων και καμπανιών Social Marketing και να μετράτε την απόδοση επένδυσης (ROI).
- Παρέχουν ακριβή δεδομένα σχετικά με conversions και τις πηγές επισκεψιμότητας.
- Σας επιτρέπουν να δοκιμάζετε μεμονωμένες αναρτήσεις σε κλασικό στυλ δοκιμών A/B.

Ακόμη οι παράμετροι UTM σάς επιτρέπουν να δείτε ξεκάθαρα ποιες κοινωνικές στρατηγικές είναι πιο αποτελεσματικές και πιο αποδοτικές. Αυτές οι πληροφορίες μπορούν να σας βοηθήσουν να πάρετε σημαντικές αποφάσεις σχετικά με το πού θα εστιάσετε τις προσπάθειές σας (και τον προϋπολογισμό). Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες για να θέσετε σχετικούς και ρεαλιστικούς στόχους, ενώ στη συνέχεια μπορείτε να τις χρησιμοποιήστε για να παρακολουθήσετε την πρόοδό σας.

Οι παράμετροι UTM είναι χρήσιμοι και στο Influencer Marketing. Η μέτρηση της απόδοσης επένδυσης (ROI) των Influencer καμπανιών μπορεί να είναι μια διαρκής πρόκληση. Η χρήση μιας μοναδικής ετικέτας UTM για κάθε Influencer με τον οποίο συνεργάζεστε είναι ένας εύκολος τρόπος για να παρακολουθείτε πόση επισκεψιμότητα στέλνουν στο website σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κωδικούς UTM για να δείτε ακριβώς ποιες αναρτήσεις είναι πιο αποτελεσματικές. Αυτό σας βοηθά να αποφασίσετε ποιοι Influencers υπόσχονται μακροπρόθεσμες συνεργασίες.
Προσοχή! Οι κωδικοί UTM χρησιμοποιούνται ειδικά για την παρακολούθηση δεδομένων σχετικά με την επισκεψιμότητα που έρχεται στο website σας ή στη Landing Page από εξωτερικές πηγές (όπως τα κοινωνικά προφίλ σας). Για συνδέσμους στο website σας (για παράδειγμα, μεταξύ αναρτήσεων blog), οι παράμετροι UTM μπερδεύουν το Google Analytics και μπορούν να δημιουργήσουν σφάλματα παρακολούθησης. Επομένως, μην χρησιμοποιείτε ποτέ κωδικούς UTM σε internal links (εσωτερικούς συνδέσμους).

Μην ξεχνάτε ακόμη, ότι απαραίτητο πριν ξεκινήσετε είναι η κατασκευή εταιρικής ιστοσελίδας σας, η οποία αποτελεί τη βάση για να ηγηθείτε στον κόσμο του Digital Marketing.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε