Web Design
Marketing στρατηγικές για τη σελίδα σας στο Facebook

Οι καλύτερες Marketing στρατηγικές για τη σελίδα σας στο Facebook

Από όλες τις Social Media πλατφόρμες που υπάρχουν, το Facebook φέρνει το μεγαλύτερο κοινό, καθώς το 81% των Αμερικανών ενηλίκων έχει προφίλ στο Facebook. Το Facebook δημιουργεί επίσης υψηλό επίπεδο αφοσίωσης από τη διαφήμιση: Κατά μέσο όρο, οι χρήστες περνούν 33 λεπτά την ημέρα στο Facebook και κάνουν κλικ σε 12 διαφημίσεις το μήνα.

Ένας από τους λόγους για αυτό το υψηλό επίπεδο αφοσίωσης είναι η ικανότητα στόχευσης διαφημίσεων του Facebook. Το Facebook επιτρέπει στους διαφημιστές να περιορίσουν την αγορά-στόχο τους πιο αποτελεσματικά από σχεδόν οποιαδήποτε άλλη διαφημιστική πλατφόρμα, τοποθετώντας διαφημίσεις μπροστά σε όσους είναι πιο πιθανό να ενδιαφέρονται. Οι επιχειρήσεις μπορούν να επικεντρώσουν τους προϋπολογισμούς Marketing σε προοπτικές υψηλής ποιότητας, καθιστώντας τις καμπάνιες Marketing στα Social Media πιο προσιτές.

Ακολουθούν ορισμένες συμβουλές για την Επιχειρηματική σελίδα σας στο Facebook:

1. Δημοσιεύστε συχνά. Θα πρέπει να δημοσιεύετε με συνέπεια και συχνά στην Επιχειρηματική σελίδα σας στο Facebook με έναν συνδυασμό προωθητικών και ενημερωτικών αναρτήσεων, όπως οδηγίες χρήσης. Εάν έχετε τοπική επιχείρηση, συμπεριλάβετε αναρτήσεις στην κοινότητα.

2. Να είστε συνεπείς με την επωνυμία σας. Οι αναρτήσεις σας στα Social Media πρέπει να είναι συνεπείς με την επωνυμία σας οπτικά και από άποψη περιεχομένου.

3. Δημιουργήστε χρήσιμο περιεχόμενο. Δημιουργήστε περιεχόμενο που είναι ενδιαφέρον και χρήσιμο για την αγορά-στόχο σας και θα παρακινήσει τους δυνητικούς πελάτες να αναλάβουν δράση, όπως να αγοράσουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας, να κλείσουν ραντεβού, να επισκεφτούν τον ιστότοπό σας, να γράψουν μια κριτική ή να μοιραστούν τις αναρτήσεις σας.

Κορυφαίες Marketing στρατηγικές στο Facebook

Η διαφήμιση στο Facebook μπορεί να είναι πολύ οικονομική ή σπατάλη χρημάτων. Για να αυξήσετε το ποσοστό επιτυχίας σας, δοκιμάστε αυτές τις Marketing στρατηγικές στο Facebook για να βελτιστοποιήσετε τις προσπάθειές σας.

1. Δημιουργήστε ένα βασικό κοινό.

Αν μόλις ξεκινάτε στο Facebook, έχετε ένα κενό φύλλο. Αν και θα μπορούσατε να αρχίσετε αμέσως να διαφημίζεστε, είναι πιο οικονομικό να δημιουργήσετε ένα βασικό κοινό, κάνοντας τους χρήστες που τους αρέσει ήδη η εταιρεία σας να κάνουν like στην Επιχειρηματική σελίδα σας στο Facebook.

Μόλις ρυθμιστεί η σελίδα σας και συμπληρωθεί με ορισμένες αναρτήσεις, επικοινωνήστε με τους προσωπικούς σας φίλους στο Facebook (μέσω του δωρεάν εργαλείου στην Επιχειρηματική σελίδα σας) και ζητήστε τους να κάνουν like στη σελίδα σας. Επιπλέον, ζητήστε από το ήδη υπάρχον κοινό σας να κάνει like στη σελίδα σας στο Facebook και δώστε έναν σύνδεσμο για να το κάνετε πιο εύκολο.

2. Δοκιμάστε διαφημίσεις βίντεο και αναρτήσεις.

Η έρευνα του Facebook διαπίστωσε ότι οι χρήστες περνούν πέντε φορές περισσότερο χρόνο με βίντεο από ό,τι στατικό περιεχόμενο, και σχεδόν το ένα τρίτο των αγοραστών από κινητά λένε ότι χρησιμοποιούν βίντεο για να ανακαλύψουν νέα προϊόντα.

Εκτός από τη δημιουργία διαφημίσεων βίντεο, σκεφτείτε τις αναρτήσεις βίντεο. Οι αναρτήσεις βίντεο πρέπει να είναι σύντομες (όχι μεγαλύτερες από 90 δευτερόλεπτα) και να τραβούν την προσοχή του θεατή μέσα στα πρώτα τρία δευτερόλεπτα. Δημιουργήστε βίντεο με την υψηλότερη δυνατή ανάλυση και συμπεριλάβετε υπότιτλους κειμένου, καθώς οι χρήστες συχνά παίζουν διαφημίσεις βίντεο σε σίγαση.

Μια νέα μορφή βίντεο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στο Facebook και στο Instagram που ανήκει στο Facebook είναι το Reels. Χρησιμοποιήστε το Reels για διασκεδαστικό περιεχόμενο που αναδεικνύει την προσωπικότητα της επωνυμίας σας, για να αναδείξετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας ή για να δώσετε εκπαιδευτικές συμβουλές ή γρήγορα μαθήματα.

3. Δοκιμάστε, αναλύστε και προσαρμόστε τη διαφήμισή σας

Αν δεν είστε τυχεροί, οι πρώτες σας διαφημίσεις δεν θα είναι απαραίτητα οι πιο αποτελεσματικές σας. Χρειάζεται λίγος χρόνος και εμπειρία για να εντοπιστούν τα σωστά είδη κοινού, οι μορφές διαφήμισης και τα μηνύματα που έχουν απήχηση στους δυνητικούς πελάτες.

Ευτυχώς, το Facebook παρέχει ισχυρά εργαλεία ανάλυσης για να προσφέρει πληροφορίες για το τι λειτουργεί και τι όχι. Μπορείτε να δείτε ποιες διαφημίσεις είναι πιο αποτελεσματικές και να σας προσφέρουν τα περισσότερα χρήματα για την τσέπη σας. Για να βρείτε αυτό που λειτουργεί καλύτερα, χρησιμοποιήστε τη δοκιμή A/B. Με τη δοκιμή A/B, δημιουργείτε και προβάλλετε δύο ή περισσότερες διαφημίσεις ταυτόχρονα που έχουν τα πάντα κοινά εκτός από τη μεταβλητή που δοκιμάζετε.

Πέρα από τη δραστηριότητα σας στο Facebook μην παραλείψετε να δώσετε έμφαση στην κατασκευή της σελίδας σας, καθώς αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την Digital καμπάνια σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε