Web Design
Social Media Marketing για το site σας

5 οφέλη του Social Media Marketing για το site σας

Υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα στο Social Media Marketing όπως η αναγνώριση της επωνυμίας, η αφοσίωση του κοινού και η αυξημένη επισκεψιμότητα του ιστότοπου. Οι επιχειρήσεις που αποτυγχάνουν να χρησιμοποιήσουν με επιτυχία το Social Media Marketing χάνουν αυτό που θα μπορούσε να είναι πολύτιμο μέρος της συνολικής Marketing στρατηγικής.

Το Social Media Marketing είναι η χρήση ιστότοπων και Social Media πλατφορμών για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών και τη σύνδεση με το κοινό. Το Social Media Marketing μπορεί να βοηθήσει στην οικοδόμηση της επωνυμίας του website της εταιρείας σας, στην αύξηση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου και στην αύξηση των πωλήσεων. Σύμφωνα με έρευνα, η αυξημένη έκθεση είναι το κύριο όφελος του Social Media, ακολουθούμενη από αυξημένη επισκεψιμότητα και περισσότερους δυνητικούς πελάτες.

Προσελκύοντας περισσότερα μάτια στην επωνυμία σας, μπορείτε να δημιουργήσετε περισσότερους ακόλουθους και μια πιστή βάση δυνητικών πελατών. Στο τέλος αυτού του άρθρου, θα έχετε μάθει όλους τους τρόπους με τους οποίους οι εταιρείες επωφελούνται από το Social Media Marketing και θα έχετε βρει έμπνευση για το πώς θα μπορούσε να το χρησιμοποιήσει καλύτερα η επωνυμία σας.

1. Βελτίωση της επωνυμία σας

Όταν γίνεται σωστά, το Social Media Marketing μπορεί να έχει θετικό αντίκτυπο στην επωνυμία σας. Μπορεί να βοηθήσει στον εξανθρωπισμό της εταιρείας σας, χτίζοντας παράλληλα εμπιστοσύνη, εξουσία και αναγνώριση. Αναρτώντας περιεχόμενο που δείχνει τον κόσμο πίσω από την επωνυμία σας, καθώς και τους πραγματικούς χρήστες του προϊόντος σας, μπορείτε να χτίσετε την αξιοπιστία και την αξιοπιστία της επωνυμίας σας.

Στο κοινό αρέσει να βλέπει την αυθεντικότητα. Ζώντας τις αξίες της επωνυμίας σας και βάζοντας πρώτα τις ανάγκες των εργαζομένων και των δυνητικών πελατών, η επωνυμία σας μπορεί να ξεχωρίσει από τις υπόλοιπες. Η ευθυγράμμιση των ιδανικών με δράσεις που υποστηρίζουν τον ακτιβισμό και τη φιλανθρωπία μπορεί να ωφελήσει πολύ την επωνυμία σας.

2. Προσέλκυση κοινού

Τα Social Media δεν είναι μόνο ένας καλός τρόπος για να αυξηθεί η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, αλλά προσφέρουν επίσης στις εταιρείες την ευκαιρία να ασχοληθούν, να απαντήσουν σε αναρτήσεις, να μοιραστούν περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες και να παρακολουθήσουν δυσαρεστημένους δυνητικούς πελάτες. Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά μέσα όπως το ραδιόφωνο, η τηλεόραση, οι εφημερίδες και τα περιοδικά, τα Social Media επιτρέπουν στο κοινό και τις επιχειρήσεις να αλληλεπιδρούν.

Το να αποκτήσετε τις απόψεις των δυνητικών πελατών για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας είναι πιο εύκολο από ποτέ, χάρη στα Social Media. Μπορείτε να μοιραστείτε νέο περιεχόμενο και να λάβετε άμεσα σχόλια για τις προσφορές της εταιρείας σας, καθώς και να δείτε τι λένε οι χρήστες για την εταιρεία σας στους δικούς τους λογαριασμούς.

Ορισμένες εταιρείες απαντούν στις δημοσιεύσεις με ευγενικό τρόπο. Άλλοι επιλέγουν να «τρολάρουν» λογαριασμούς ανταγωνιστών και να κάνουν χιούμορ. Τα Social Media δίνουν σε επωνυμίες και δυνητικούς πελάτες την ευκαιρία να εκφραστούν τη στιγμή. Η αλληλεπίδραση με τους ακολούθους σας στα Social Media μπορεί να δείξει ότι η εταιρεία σας ενδιαφέρεται για τις ανάγκες των δυνητικών πελατών μέσω εξατομικευμένων αλληλεπιδράσεων.

3. Προώθηση εξυπηρέτησης πελατών

Η εταιρεία σας μπορεί να έχει ήδη chat, email και γραμμές τηλεφώνου που είναι αφιερωμένες στην εξυπηρέτηση των δυνητικών πελατών σας, αλλά τα Social Media είναι ένας άλλος εξαιρετικός τρόπος σύνδεσης. Επιπλέον, δεδομένου ότι η κριτική που λαμβάνετε για τα Social Media είναι από τη φύση της πολύ δημόσια, μια έγκαιρη και στοχαστική απάντηση δείχνει στο ευρύτερο κοινό σας ότι ακούτε σχόλια και απαντάτε. Η παροχή λύσης σε έναν αναστατωμένο χρήστη όχι μόνο αυξάνει την πιθανότητα να ψωνίσει ξανά από την εταιρεία σας, αλλά δείχνει επίσης στους άλλους καταναλωτές το είδος της υπηρεσίας που προσφέρετε, χτίζοντας εμπιστοσύνη και αφοσίωση.

4. Επιπτώσεις στις πωλήσεις και στα ποσοστά μετατροπής

Το επιτυχημένο Marketing της επωνυμίας σας ή ενός συγκεκριμένου προϊόντος στα Social Media θα πρέπει να έχει θετικό αντίκτυπο στις πωλήσεις και τις μετατροπές. Τελικά, φυσικά, αυτός είναι ο στόχος των δαπανών για οποιοδήποτε είδος Marketing.

Ενώ πολλοί από τους δυνητικούς πελάτες που αποκτώνται από τα Social Media θεωρούνται κορυφαίοι, η έρευνα του κλάδου έχει βρει ότι ο μέσος χρήστης ξοδεύει 147 λεπτά - ή σχεδόν δυόμισι ώρες - στα Social Media κάθε μέρα. Αυτό σημαίνει ότι το περιεχόμενό σας θα προβληθεί ευρέως και εάν είναι αποτελεσματικό, μπορεί να αναγκάσει τους θεατές να γίνουν δυνητικοί πελάτες.

5. Μελέτη του ανταγωνισμού

Μπορείτε να αποκτήσετε πληροφορίες για το τι πρέπει να βελτιώσετε και τι να μην κάνετε κοιτάζοντας τις αναρτήσεις των ανταγωνιστών σας στα Social Media. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να καταλάβετε πώς τοποθετούν ένα προϊόν στην αγορά ή σε ποιες τάσεις βασίζονται.

Για παράδειγμα, ας πούμε ότι είστε ιδιοκτήτης μιας εταιρείας καφέ και η περίοδος των διακοπών πλησιάζει. Έχετε παρατηρήσει ότι οι πωλήσεις σας ήταν πιο αργές από ό,τι συνήθως. Μπορείτε να ελέγξετε τα Social Media και να δείτε ότι παρόμοιες εταιρείες σερβίρουν καφέ σε γιορτινά φλιτζάνια για όλο τον Δεκέμβριο. Μπορείτε να δανειστείτε από στρατηγικές που βλέπετε στα Social Media και να προσθέσετε τη δική σας μοναδική ανατροπή. Επειδή τόσες πολλές μετρήσεις Social Media είναι εύκολα ορατές - πόσες επισημάνσεις "μου αρέσει", κοινοποιήσεις και προβολές λαμβάνει μια ανάρτηση - θα μπορείτε να πάρετε γρήγορα μια ιδέα για το τι λειτουργεί για τους ανταγωνιστές και τι όχι.

Μην ξεχνάτε ότι καθοριστικό ρόλο στην καμπάνια Digital Marketing θα παίξει η κατασκευή της σελίδας σας, για αυτό μην ξεχάσετε να προβείτε στην κατασκευή και σωστή διαμόρφωσή της.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε