Web Design
Website Marketing Automation: Ποια λάθη

Website Marketing Automation: Ποια λάθη δεν έχετε την πολυτέλεια να κάνετε;

Σύμφωνα με μια αναφορά τάσεων Blog Marketing, το 69% των εμπόρων Marketing που ερωτήθηκαν δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν αυτοματοποίηση στις καμπάνιες Marketing. Είτε η αυτοματοποίηση είναι μια νέα είτε μια τυπική πρακτική στην εταιρεία σας, θέλουμε να σας βοηθήσουμε να αποφύγετε κοινές παγίδες στις οποίες πέφτουν συχνά οι Marketers. Μην ξεχνάτε! Πριν ξεκινήσετε με οποιαδήποτε καμπάνια, η κατασκευή ιστοσελίδων σας αποτελεί τη βάση.

1. Διαλέξατε λάθος εργαλείο αυτοματισμού.

Σύμφωνα με έρευνα σχετικά με τον προγραμματισμό μέσων και περιεχομένου, η εύρεση του σωστού εργαλείου αποτελεί εμπόδιο για πολλούς επαγγελματίες του Marketing. Στην πραγματικότητα, το 45,9% των ερωτηθέντων που δεν βασίζονται στον Marketing Automation = λένε ότι το μεγαλύτερο εμπόδιο που αντιμετωπίζουν είναι ότι δεν μπορούν να βρουν πλατφόρμες με τις δυνατότητες που χρειάζονται.

2. Έχετε «βρώμικα» δεδομένα.

Σε μια αναφορά κατάστασης Marketing Automation του 2021, το 58% των επαγγελματιών B2B λέει ότι η νούμερο ένα τακτική που ενισχύει περισσότερο την επιτυχία του εργαλείου Marketing Automation μάρκετινγκ είναι τα ποιοτικά δεδομένα. Τα «βρώμικα» δεδομένα μπορεί να κοστίσουν στις εταιρείες όχι μόνο χρήματα αλλά και χρόνο, καθώς προβαίνουν σε ενέργειες που βασίζονται σε ανακριβείς πληροφορίες. Αυτό μπορεί να είναι οτιδήποτε, από διπλότυπες εγγραφές και ασυνέπειες ονομάτων έως παλιά στοιχεία επικοινωνίας και εσφαλμένη απόδοση.

3. Οι ομάδες Marketing και πωλήσεων δεν είναι ευθυγραμμισμένες.

Το χειρότερο πράγμα που μπορείτε να κάνετε με το Marketing Automation είναι να μη λειτουργείτε με προγραμματισμό. Στο τέλος της ημέρας, το Marketing είναι μια λειτουργία που έχει σχεδιαστεί για να υποστηρίζει πωλήσεις, προϊόντα και άλλους επιχειρηματικούς τομείς. Ως εκ τούτου, είναι επιτακτική ανάγκη η ομάδα Marketing να φέρει όλα τα απαραίτητα ενδιαφερόμενα μέρη για να δημιουργήσει ροές εργασίας που να ευθυγραμμίζονται με ομάδες πέρα από τη δική σας.

4. Δεν εκπαιδεύετε την ομάδα σας.

Σύμφωνα με την έκθεση κατάστασης Marketing Automation, το 31% των επαγγελματιών B2B λέει ότι το πιο σημαντικό εμπόδιο στη χρήση εργαλείων αυτοματισμού μάρκετινγκ είναι η έλλειψη εκπαίδευσης, η πιο δημοφιλής απάντηση μετά την έλλειψη πόρων. Τα εργαλεία αυτοματισμού είναι πανίσχυρα αλλά άχρηστα αν η ομάδα σας δεν ξέρει πώς να τα χρησιμοποιήσει. Η διεξαγωγή εκπαιδευτικών συνεδριών θα διασφαλίσει ότι τα βασικά ενδιαφερόμενα μέρη γνωρίζουν τις δυνατότητες του εργαλείου σας, γνωρίζουν τις τρέχουσες ροές εργασίας και κατανοούν τις διαδικασίες για τη δημιουργία νέων.

5. Ορίζετε στόχους και ξεχάστε.

Παρόλο που η αυτοματοποίηση προτείνει μια προσέγγιση "ρυθμίστε και ξεχάστε", η πραγματικότητα είναι ότι είναι πολύ πρακτική.

Η διαφορά είναι ότι η προσοχή σας στρέφεται σε κάτι άλλο. Αντί να εστιάσετε στην παραγωγή, μπορείτε να κατευθύνετε την προσοχή σας στην αξιολόγηση της απόδοσης και στη βελτιστοποίηση.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε