Web Design
LinkedIn: παρακολούθηση της σελίδας σας

LinkedIn: Ποιά είναι τα καλύτερα Metrics για παρακολούθηση της σελίδας σας

Υπάρχουν αμέτρητα LinkedIn Metrics που είναι διαθέσιμα στους επαγγελματίες του Marketing, αλλά αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να τα παρακολουθείτε και να τα αναφέρετε όλα;
Ποια LinkedIn Metrics πρέπει να παρακολουθείτε εξαρτώνται από τους στόχους Marketing που έχετε θέσει. Για παράδειγμα, εάν η εταιρεία σας πειραματίζεται με leadership άρθρα και προσπαθεί να προσελκύσει νέο κοινό μέσω των δημοσιευμένων αναρτήσεών της, παρακολουθήστε τα update analytics. Αν θέλετε να αυξήσετε το brand awareness της εταιρείας σε αυτήν την πλατφόρμα, παρακολουθήστε τα αναλυτικά στοιχεία των Followers και των Visitors.

Εάν είστε νέοι στην παρακολούθηση των μετρήσεων του LinkedIn, ξεκινήστε απλά. Ποια Metrics πρέπει να παρακολουθείτε;

Impressions
Αυτό το Metric σάς ενημερώνει για τον συνολικό αριθμό φορών που η ενημέρωση του LinkedIn είναι ορατή για τουλάχιστον 300 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Μπορεί επίσης να θέλετε να παρακολουθείτε μοναδικές εμφανίσεις (Unique Impressions). Αυτός είναι ο αριθμός των φορών που εμφανίζεται η ανάρτησή σας σε μεμονωμένα συνδεδεμένα μέλη.

Αντιδράσεις, σχόλια και κοινοποιήσεις
Αυτά τα Engagement Metrics μετρούν πόσες φορές η ανάρτησή σας έλαβε αντίδραση, σχόλιο ή κοινοποίηση. Τα Reactions (αντιδράσεις) χρησιμοποιούνται για την εμφάνιση διαφορετικών συναισθηματικών αντιδράσεων στο περιεχόμενό σας. Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν διαφορετικά emoji για να δείξουν ότι τους αρέσει, ότι το υποστηρίζουν ή ότι αισθάνονται περίεργα για το περιεχόμενο που μοιράζεστε.

Clicks
Ένα κλικ σάς λέει ότι η παρότρυνση για δράση λειτούργησε. Με άλλα λόγια, ένας χρήστης αλληλεπιδρά με κάτι δικό σας στο LinkedIn, αντί απλώς να το προσπεράσει. Το CTR, ή η αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων, είναι ένα metric που εμφανίζεται ως ποσοστό που διαιρεί τον αριθμό των κλικ που λαμβάνει η ανάρτησή σας με τον αριθμό των εμφανίσεων που έλαβε και σας δίνει μια καλύτερη ιδέα για το Engagement της.

Follower Metrics
Μετρούν τον αριθμό των χρηστών που θα ήθελαν να παραμείνουν συνδεδεμένοι με την εταιρεία σας. Οι σημαντικές μετρήσεις που πρέπει να παρακολουθεί η εταιρεία σας περιλαμβάνουν: α) Όλους τους Followers, β)εταιρείες παρόμοιες με τη δική σας για σύγκριση γ) Αριθμός Followers με την πάροδο του χρόνου: Αυτό δείχνει πώς ο αριθμός των Follower της εταιρείας σας έχει αυξηθεί (ή μειωθεί) ή ένα καθορισμένο χρονικό διάστημα.

Visitor Metrics

Αυτό δείχνει βασικές μετρήσεις σχετικά με τους επισκέπτες που έρχονται στη σελίδα σας στο LinkedIn, αλλά που δεν σας ακολουθούν για να βλέπουν τακτικά τις ενημερώσεις σας. Οι σημαντικές μετρήσεις που πρέπει να παρακολουθεί η εταιρεία σας περιλαμβάνουν: Page Views, Unique.
LinkedIn profile Metrics

Τέλος, να ξέρετε ότι μπορείτε επίσης να παρακολουθείτε τα LinkedIn Metrics χωρίς επιχειρηματικό προφίλ. Για να προσδιορίσετε την απόδοση του περιεχομένου σας μπορείτε να παρακολουθείτε τα Post Views και Search Αppearances του προφίλ σας.
Φυσικά εκτός από τη σωστή διαχείριση των Social Media, μην ξεχνάτε ότι βάση της κάθε σας καμπάνιας είναι η κατασκευή του website σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε