Web Design
στρατηγική Marketing του E-shop σας

Πώς να ενσωματώσετε το ταξίδι χρηστών σε μια στρατηγική Marketing του E-shop σας

Μετά την κατασκευή του website σας, η χαρτογράφηση ταξιδιού χρηστών είναι ένα βήμα που σχεδιάζουν αρκετές εταιρείες, με αποτέλεσμα να έχει γίνει αναπόσπαστο μέρος της εργασίας για επαγγελματίες εμπειρίας κοινού, ερευνητές αγοράς και εμπόρους. Αποτελεί τη βάση μιας καλής εμπειρίας χρήστη, επειδή εμβαθύνει τη γνώση σχετικά με τις ανάγκες των πελατών, τα μεγαλύτερα ζητήματά τους, τις ευκαιρίες πωλήσεων και πολλά άλλα.

Σήμερα, όταν ο ανταγωνισμός σε κάθε κλάδο είναι πολύ ισχυρός, έχει καταστεί σημαντικό να γνωρίζουμε ακριβώς γιατί και πώς οι χρήστες έρχονται σε επαφή με την εταιρεία σας, γίνονται υποψήφιοι και τελικά ενσωματώνονται στο κοινό. Πώς να ενσωματώσετε λοιπόν το ταξίδι χρηστών σε μια στρατηγική Marketing;

Εντοπίστε βασικούς χρήστες
Η δημιουργία χαρακτηριστικών χρηστών είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εστιάσετε σε έναν συγκεκριμένο, ιδανικό τύπο χρήστη.. Ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσετε είναι να δημιουργήσετε ένα ρεαλιστικό πορτρέτο ενός ιδανικού χρήστη με βάση την έρευνα και τα εσωτερικά δεδομένα. Όταν έχετε ακριβή αναλυτικά στοιχεία, το ταξίδι του χρήστη θα στοχευτεί και θα προσαρμοστεί σε αυτόν τον τύπο χρήστη. Τις περισσότερες φορές, οι οργανισμοί προσπαθούν να επικεντρωθούν σε όλους. Ωστόσο η ανάπτυξη της προσωπικότητάς του χρήστη βοηθούν στην εξάλειψη αυτής της κακής συνήθειας να πιστεύετε ότι «όλοι» είναι πιθανόν να ενταχθούν στο κοινό σας.

Άλλαξε νοοτροπία
Οι εσωτερικές μας αποφάσεις εντός εταιρειών επηρεάζουν έμμεσα την εμπειρία του χρήστη καθημερινά. Να θυμάστε ότι όλοι μέσα σε έναν οργανισμό αγγίζουν τον χρήστη με κάποιο τρόπο. Κάντε την εμπειρία του και το ταξίδι του μέρος του ρόλου του καθενός κατά κάποιο τρόπο. Η χαρτογράφηση μπορεί να βοηθήσει στην αλλαγή αυτής της νοοτροπίας από την προοπτική «τι είναι σημαντικό για εμένα» σε «τι είναι σημαντικό για τον χρήστη μου» μέσα στις ομάδες, κάτι που θα βοηθήσει τους υπαλλήλους πραγματικά να αρχίσουν να σκέφτονται πρώτα τον χρήστη.

Υιοθετήστε έναν Ολιστικό Τρόπο Λειτουργίας
Το κοινό δεν ενδιαφέρεται για τις οργανωτικές σας δομές και για το ποιος εργάζεται σε τι μέσα σε μια εταιρεία. Οι χρήστες αντιλαμβάνονται την εμπειρία τους από τη συναλλαγή με μια εταιρεία με ολιστικό τρόπο. Η χαρτογράφηση ταξιδιού χρηστών μπορεί να εντοπίσει βασικά ζητήματα στο ταξίδι του και να απευθύνει κατάλληλες ομάδες για τις λύσεις τους.
Υπάρχουν πολλοί περισσότεροι τρόποι για να ενσωματώσετε τη χαρτογράφηση ταξιδιού του χρήστη στις προσπάθειες Marketing. Η επένδυση του χρόνου και των πόρων σας στη χαρτογράφηση ταξιδιού χρηστών θα αξίζει πάντα μακροπρόθεσμα. Μπορεί να φέρει τον οργανισμό σας ένα βήμα πιο κοντά στην εμπειρία που περιμένουν οι χρήστες σας, ενώ εσείς συνεχίζετε να βελτιστοποιείτε την ολιστική εμπειρία χρηστών.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε