Web Design
Interactive Marketing ιστοσελίδας

Interactive Marketing: Tι είναι και ποιες είναι οι σημαντικότερες στρατηγικές του για το site σας;

Το Interactive Marketing είναι μια αμφίδρομη προσέγγιση στο Marketing και τη διαφήμιση που επιτρέπει στους χρήστες να αλληλεπιδρούν απευθείας με τις εταιρείες. Αυτή η ανταλλαγή ιδεών πραγματοποιείται συνήθως μέσω καναλιών Digital Marketing όπως Email, δημοσκοπήσεις, chatbots και Social Media.

Ποια είναι η διαφορά του με το στατικό περιεχόμενο;

Το διαδραστικό περιεχόμενο είναι περιεχόμενο προστιθέμενης αξίας που προσελκύει χρήστες και τους επιτρέπει να αλληλεπιδρούν με μια επιχείρηση. Είναι μια αμφίδρομη σχέση μεταξύ των Marketers και του κοινού τους. Οι δημοφιλείς τύποι διαδραστικού περιεχομένου είναι τα ημερολόγια, τα κουίζ, οι δημοσκοπήσεις, οι προτάσεις Ecommerce, τα δώρα και τα chatbots.

Στατικό περιεχόμενο είναι το περιεχόμενο που οι χρήστες καταναλώνουν παθητικά. Παραδείγματα είναι το scroll σε ένα blog, ένα Ebook ή αναρτήσεις Social Media.

Ποιες είναι οι σημαντικότερες στρατηγικές;

1. Infographics

Εάν θέλετε να εκπαιδεύσετε το κοινό σας με διασκεδαστικό, οπτικό τρόπο, τα γραφήματα είναι η λύση. Με ένα infographic, μπορείτε να βοηθήσετε τους χρήστες να κατανοήσουν καλύτερα τις έννοιες με τη βοήθεια οπτικών βοηθημάτων όπως γραφήματα, διαγράμματα και εικόνες.

2. Κουίζ

Το κουίζ είναι μια διασκεδαστική, διαδραστική μορφή περιεχομένου που δοκιμάζει τις γνώσεις των χρηστών για ένα συγκεκριμένο θέμα μέσω σχετικών ερωτήσεων. Τα κουίζ είναι συνομιλητικά και μπορούν να κάνουν το κοινό σας να επισκεφθεί και να αλληλεπιδράσει με το website σας.

3. Δημοσκοπήσεις

Οι δημοσκοπήσεις είναι μια από τις πιο δημοφιλείς μορφές διαδραστικού περιεχομένου, που ωθεί το κοινό να εκφράσει τη γνώμη του για ένα συγκεκριμένο θέμα και κάνει τη φωνή του να ακουστεί. Για να δημιουργήσετε μια δημοσκόπηση, κάντε μια ενδιαφέρουσα ερώτηση στο κοινό σας και αφήστε το να επιλέξει την προτιμώμενη επιλογή από μια προκαθορισμένη λίστα.

4. Διαδραστικά email

Το Email Marketing είναι το πιο συχνά χρησιμοποιούμενο εργαλείο Marketing. Ενώ το Email μπορεί μερικές φορές να είναι μονόδρομη επικοινωνία, κάντε το διαδραστικό προσθέτοντας κάποια εξατομίκευση και, φυσικά, διαδραστικό περιεχόμενο σε αυτό. Αυτό δίνει στους αναγνώστες σας την ευκαιρία να ενεργήσουν στο Email αντί να διαβάζουν απλώς το συνηθισμένο μακρύ, βαρετό κείμενο.

5. Διαδραστικό βίντεο

Το διαδραστικό βίντεο είναι ένα άλλο διαδραστικό περιεχόμενο που προσελκύει χρήστες και βοηθά τις εταιρείες να επιτύχουν τους στόχους Marketing τους. Το Content Marketing είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να επιτρέψετε στους χρήστες να αλληλεπιδράσουν με το οπτικό σας περιεχόμενο. Μπορούν να κάνουν κλικ, να σύρουν, να κάνουν κύλιση, να μετακινηθούν, να κάνουν χειρονομίες και να εκτελέσουν ενέργειες στο περιεχόμενο βίντεο.

Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι βάση για να ηγηθείτε στον κόσμο του Digital Marketing αποτελεί η κατασκευή ιστοσελίδων σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε