Web Design
οργανική θέση του site σας στο Google

Πώς να βελτιώσετε την οργανική θέση του site σας στο Google;

Όταν διευθύνετε μια μικρή επιχείρηση, μπορεί να είναι δύσκολο να αντιληφθείτε το ταξίδι του αγοραστή στην επιχείρησή σας. Μπορεί η μέθοδος «από στόμα σε στόμα» να εξακολουθεί να υπάρχει, ωστόσο ανήκει πια στο παρελθόν. Πλέον βάση για να εδραιωθεί η επιχείρησή σας στον τομέα του Digital Marketing αποτελεί η κατασκευή ιστοσελίδων.

Οι χρήστες χρησιμοποιούν τις αναζητήσεις Google για να ερευνήσουν τα website των επιχειρήσεων από τις οποίες σχεδιάζουν να αγοράσουν πολύ πριν φτάσουν σε ένα κατάστημα ή στη σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς σε ένα website. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι σημαντικό να βελτιώσετε την οργανική σας θέση στο Google με το SEO. Η έννοια του SEO μπορεί να ακούγεται τρομακτική αλλά το μόνο που χρειάζεται είναι καλός σχεδιασμός.

Πώς να βελτιώσετε την οργανική θέση σας στη Google

1. Ενημερώστε το εταιρικό προφίλ σας στο Google.

Με την επαλήθευση και την ενημέρωση του Εταιρικού προφίλ σας Google, μπορείτε να βοηθήσετε την επιχείρησή σας να ξεχωρίσει στη σελίδα αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης (SERP) και να συγκεντρώσετε περισσότερη επισκεψιμότητα στο website σας ή στο φυσικό σας κατάστημα. Μερικές από τις σημαντικότερες ενημερώσεις που μπορείτε να κάνετε είναι: Προσθέστε τη σωστή διεύθυνση, αριθμό τηλεφώνου και ώρες λειτουργίας καταστήματος, προσθέστε τη διεύθυνση URL του website σας, συμπεριλάβετε τα προφίλ σας στα Social Media.

2. Εξοικειωθείτε με τους παράγοντες κατάταξης.

Η Google έχει εντοπίσει τέσσερις παράγοντες που λαμβάνει υπόψη ο αλγόριθμος αναζήτησής της κατά την κατάταξη περιεχομένου. Αυτά περιλαμβάνουν: Οι λέξεις στο ερώτημα, η συνάφεια και η χρηστικότητα των σελίδων, η τεχνογνωσία της πηγής.

3. Βελτιστοποιήστε το υπάρχον περιεχόμενό σας.

Η βελτιστοποίηση του υπάρχοντος περιεχομένου είναι συνήθως ένας πιο γρήγορος και αποτελεσματικός τρόπος για να στοχεύσετε νέο κοινό χωρίς να επενδύσετε σε ολοκαίνουργιο περιεχόμενο. Εάν το website της επιχείρησής σας περιλαμβάνει ένα blog ή ακόμα και μια απλή landing page, μπορείτε να ενημερώσετε αυτές τις σελίδες για να απευθύνονται σε άτομα που αναζητούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που πουλάτε.

4. Προσδιορίστε τα κενά περιεχομένου.

Το κενό περιεχομένου είναι διπλό. Μπορεί να εμφανίζεται ως θέμα που δεν έχει εξερευνηθεί στον κλάδο σας ή μπορεί να είναι ένα στάδιο στο ταξίδι του χρήστη που δεν καλύπτεται ακόμη από περιεχόμενο στην υπάρχουσα «βιβλιοθήκη» σας. Και οι δύο τύποι κενών περιεχομένου είναι συναρπαστικές ευκαιρίες για τη δημιουργία νέου περιεχομένου που έχει απήχηση στο κοινό σας και έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει έσοδα.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε