Web Design
Instagram Reels vs. IGTV: Ποιες είναι οι διαφορές και τα οφέλη τους;

Instagram Reels vs. IGTV: Ποιες είναι οι διαφορές και τα οφέλη τους;

Οι επιχειρήσεις προσπαθούν όλο και περισσότερο να αξιοποιήσουν λειτουργίες του Instagram όπως τα Reels και IGTV. Αλλά πώς και πότε πρέπει να τα χρησιμοποιείτε; Ενώ και τα δύο μπορεί να παρουσιάζουν ομοιότητες, υπάρχουν μερικές σημαντικές διαφορές μεταξύ τους και οι στόχοι της στρατηγικής σας στα Social Media μπορούν να σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε ποια μορφή βίντεο είναι η καλύτερη για εσάς. Μια σωστή στρατηγική Social Media Marketing και η άρτια κατασκευή ιστοσελίδων είναι εξαιρετικά σημαντική για την επιχείρησή σας,

Reels

Τα Reels είναι σύντομα, ενδιαφέροντα μικρής διάρκειας βίντεο έως και 15-30 δευτερόλεπτα και ο κύριος σκοπός τους είναι να ψυχαγωγήσουν τους χρήστες. Το ίδιο το Instagram έχει δηλώσει ότι ο αλγόριθμος, ευνοεί το περιεχόμενο των Reels που είναι χρήσιμο και ψυχαγωγικό κάτι που μπορεί να εξηγήσει γιατί τα Reels λαμβάνουν το διπλάσιο ποσοστό αλληλεπίδρασης από άλλες μορφές ανάρτησης περιεχομένου.

Πλεονεκτήματα

Το συντομότερο περιεχόμενο τραβάει και κρατάει την προσοχή: Είναι γνωστό ότι η προσοχή του μέσου χρήστη των Social Media έχει μειωθεί. Δεδομένου ότι τα Reels πρέπει να είναι λιγότερο από ένα λεπτό, οι θεατές είναι πιο πιθανό να σταματήσουν την περιήγηση και να παρακολουθήσουν το Reel σας έως το τέλος.

Δυνατότητα επεξεργασίας εντός εφαρμογής: Τα Reels μπορούν να δημιουργηθούν εντός εφαρμογής με ενσωματωμένες δυνατότητες επεξεργασίας, ήχους και εφέ. Εάν προτιμάτε πιο προηγμένα εργαλεία επεξεργασίαςβίντεο, μπορείτε ακόμα να τα επεξεργαστείτε σε μια εφαρμογή και να ανεβάσετε το τελικό αποτέλεσμα στο Instagram. Ωστόσο, τα ενσωματωμένα εργαλεία είναι αποτελεσματικά και μπορεί να είναι εξαιρετικά βολικά.

Οι χρήστες σας βρίσκουν ευκολότερα: Δεδομένου ότι τα Reels έχουν τη δική τους καρτέλα στην εφαρμογή Instagram, είναι πολύ πιθανό κάποιος που δεν σας ακολουθεί να πετύχει το περιεχόμενό σας κατά την περιήγηση, πράγμα που σημαίνει επίσης ότι μπορεί να γίνει viral. Επιπλέον, τα Reels θα εμφανίζονται στα feed των χρηστών, όπως και οι στατικές αναρτήσεις, και μπορούν να κοινοποιηθούν ξανά στις Ιστορίες οποιουδήποτε.

Μειονεκτήματα

Δύσχρηστα για πλούσιο σε πληροφορίες περιεχόμενο: Το μειονέκτημα των Reels, εξαιτίας του μικρού τους μήκους, είναι ότι δεν είναι ιδανικά για τη μεταφορά λεπτομερών πληροφοριών.

Η δημιουργία ψυχαγωγικού περιεχομένου είναι πιο περίπλοκη: Το Instagram ευνοεί τα Reels που ψυχαγωγούν τον χρήστη, αλλά η δημιουργία αυτού του είδους περιεχομένου σε σταθερή βάση μπορεί να είναι δυσκολότερη.

IGTV

Ενώ τα Reels έχουν μέγιστη διάρκεια 60 δευτερόλεπτα, τα βίντεο IGTV μπορούν να διαρκέσουν έως και 60 λεπτά, καθιστώντας τα ιδανικά για μεγάλου όγκου περιεχόμενο. Τα Reels προορίζονται να είναι διασκεδαστικά, τα IGTV είναι συνήθως ενημερωτικά και εκπαιδευτικά.

Πλεονεκτήματα

Καλύτερο για μεγαλύτερα βίντεο: Τα βίντεο IGTV είναι ιδανικά για περιεχόμενο μεγάλης διάρκειας, όπως επιδείξεις προϊόντων, συνεντεύξεις ή συζητήσεις. Το προσφερόμενο μήκος δίνει στις επιχειρήσεις την ευκαιρία να παράγουν πιο λεπτομερές και ενημερωτικό περιεχόμενο από τα Reels.

Μπορείτε να δημοσιεύσετε από Η/Υ: Ενώ το Instagram διαθέτει έκδοση για web, είναι γνωστό ότι είναι χρήσιμο μόνο για την περιήγηση σε αναρτήσεις, καθώς δεν μπορείτε να ανεβάσετε τίποτα εκτός αν βρίσκεστε στην εφαρμογή από κινητή συσκευή. Ωστόσο, τα βίντεο IGTV μπορούν να αναρτηθούν από την επιφάνεια εργασίας σας, κάτι που είναι εξαιρετικά χρήσιμο εάν τα επεξεργάζεστε στον υπολογιστή σας πριν από τη δημοσίευση. Επιπλέον, η μεταφόρτωσή τους από μια επιφάνεια εργασίας σας επιτρέπει να δημοσιεύετε βίντεο διάρκειας έως 60 λεπτών. Εάν επιθυμείτε να δημοσιεύσετε από κινητή συσκευή, το μέγιστο υποστηριζόμενο μήκος είναι 15 λεπτά.

Μειονεκτήματα

Δεν είναι δυνατή η επεξεργασία εντός εφαρμογής: Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα το μεγαλύτερο μέρος του περιεχομένου IGTV που δημοσιεύετε να είναι αρκετά μεγάλο ώστε να χρειάζεται ένα πρόγραμμα επεξεργασίας εκτός του Instagram, αλλά για τα απλούστερα βίντεο σας, η απώλεια της ευκολίας της επεξεργασίας εντός εφαρμογής μπορεί να είναι δύσχρηστη.

Δεν σας ανακαλύπτουν ευκολότερα οι χρήστες: Το IGTV δεν έχει τη δική του καρτέλα όπως έχει το Reels. Αν και έχει του δική του ξεχωριστή εφαρμογή όπου οι χρήστες μπορούν να ανακαλύψουν βίντεο από άτομα που δεν ακολουθούν, δεν είναι τόσο δημοφιλές όσο η ίδια η εφαρμογή Instagram.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε