Web Design
προώθηση περιεχομένου ιστοσελίδων

Πώς το Content Amplfication θα σας βοηθήσει στην προώθηση περιεχομένου ιστοσελίδων

Εργαστείτε πιο έξυπνα, όχι πιο σκληρά. Αρκετοί επαγγελματίες Marketing ότι δεν έχουν χρόνο να δημιουργήσουν ποιοτικό περιεχόμενο σε υψηλές ποσότητες. Η δημιουργία ενός ποιοτικού περιεχομένου απαιτεί προγραμματισμό, έρευνα, συνεντεύξεις, συγγραφή, επεξεργασία.Δεν είναι εφικτό να πιστεύουμε ότι ένας μεμονωμένος Marketer μπορεί να αναπτύσσει ένα νέο κομμάτι φρέσκου περιεχομένου κάθε εβδομάδα.
Ωστόσο, ας υποθέσουμε ότι χρησιμοποιείτε τη διαδικασία ενίσχυσης περιεχομένου. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να αρχίσετε να αξιοποιείτε το περιεχόμενό σας με δυνατότητα λήψης για να δημιουργήσετε νέο και φρέσκο περιεχόμενο για το blog σας, τα Social Media, το Email, τον website και πολλά άλλα.

Τι είναι η ενίσχυση περιεχομένου (Content Αmplification); Η ενίσχυση περιεχομένου είναι μια πολυκαναλική προσέγγιση που χρησιμοποιεί πληρωμένα, ιδιόκτητα και κερδισμένα μέσα για την προώθηση και τη διανομή περιεχομένου. Ο στόχος της ενίσχυσης περιεχομένου είναι να αυξήσει την απήχηση της εταιρείας σας, ενθαρρύνοντας παράλληλα το κοινό σας να κινείται απρόσκοπτα στη διοχέτευση Marketing και πωλήσεων με φρέσκο περιεχόμενο. Πώς μπορείτε να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε πχ το πιο πρόσφατο eBook για να δημιουργήσετε μια στρατηγική Marketing πολλαπλών καναλιών που μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε νέο περιεχόμενο για μήνες;

Πώς χρησιμοποιήσετε την Content amplification για να εργαστείτε πιο έξυπνα, όχι πιο σκληρά.

1) Μετατρέψτε κάθε ενότητα σε blog
Είναι δύσκολο να δημιουργείτε νέο περιεχόμενο ιστολογίου κάθε εβδομάδα. Αλλά αν μόλις αφιερώσατε αρκετούς μήνες αναπτύσσοντας ένα πχ νέο eBook, έχετε νέο και φρέσκο περιεχόμενο ιστολογίου άμεσα διαθέσιμο. Το μεγαλύτερο μέρος του περιεχομένου του blog είναι ήδη εκεί. Πιθανότατα πρέπει να προσθέσετε μια εισαγωγή και ένα συμπέρασμα και φυσικά Call To Action που συνδέει τον επισκέπτη με τη Landing Page για λήψη του πλήρους eBook. Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο ολοκληρώνεται ο κύκλος του και σας βοηθά να δημιουργήσετε επισκέπτες website και νέους υποψήφιους χρήστες για τη λήψη του eBook.

2) Προώθηση μέσω Email
Η προώθηση μέσω email μπορεί να φαίνεται σαν απρόοπτη, αλλά δεν είναι τίποτα παρά καλός σχεδιασμός. Η μη αποστολή email είναι μια τεράστια χαμένη ευκαιρία. Θυμηθείτε, ότι οι επαφές σας να έχουν επιλέξει να λαμβάνουν τα email σας. Εάν έχουν, θέλουν να ακούσουν από εσάς. Έγιναν συνδρομητές ειδικά για να λαμβάνουν νέο περιεχόμενο. Αυτή είναι η τέλεια στιγμή για να επιδείξετε την ηγεσία της σκέψης σας στέλνοντάς τους αυτό το νέο eBook.

3) Μοιραστείτε το περιεχόμενό σας στα Social Media
Η κοινή χρήση στα Social Media δεν χρειάζεται επίσης να είναι μια απλή ανάρτηση. Το περιεχόμενό σας είναι πιθανότατα αειθαλές περιεχόμενο, που σημαίνει ότι μπορείτε να το μοιραστείτε επανειλημμένα με το κοινό σας. Μοιραστείτε αυτές τις αναρτήσεις κάθε 4 - 8 εβδομάδες (ανάλογα με τον κοινωνικό σας ρυθμό) και αλλάξτε το αντίγραφο και τις σχετικές εικόνες.

4) Αξιοποιήστε τα Pop Up Forms
Pop Up Forms στο Marketing Automation είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μοιραστείτε το νέο σας περιεχόμενο με τους επισκέπτες του blog σας. Να θυμάστε ότι όλοι όσοι επισκέπτονται τον website σας μπορεί να μην γνωρίζουν για το νέο σας eBook. Πρέπει να το μοιραστείτε μαζί τους και να τους ενημερώσετε για τη νέα προσφορά περιεχομένου. Μπορείτε να δοκιμάσετε Pop Up Forms στις σελίδες των υπηρεσιών σας ή ένα Pop Up με πρόθεση εξόδου για να καταγράψετε τις πληροφορίες τους προτού εγκαταλείψουν τον website σας. Αυτός ο τύπος φόρμας θα ενισχύσει την προσέγγιση χρηστών της Landing Page για να σας δώσει ακόμα περισσότερες ευκαιρίες δημιουργίας δυνητικών πελατών.

Μην ξεχνάτε ότι η κατασκευή του site σας αποτελεί τη βάση για κάθε καμπάνια Digital Marketing.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε