Λάθη συμβαίνουν αλλά το άσχημο με τα λάθη στο Instagram, είναι ότι δυστυχώς, συμβαίνουν δημόσια. Για να τα αποφύγετε, μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω τι μπορείτε να αποφύγετε και να μάθετε από τα λάθη των άλλων.
1. Αγορά likes και followers
Μπορείτε πραγματικά να αγοράσετε φίλους για τον λογαριασμό σας στο Instagram. Το πρόβλημα είναι πως όταν αγοράζετε likes και followers, λαμβάνετε ποσότητα, όχι ποιότητα. Σίγουρα, οι αριθμοί σας μπορεί να φαίνονται καλοί, αλλά αν το κοινό σας είναι γεμάτο ρομπότ που δεν λένε τίποτα σημαντικό, ποιο είναι το νόημα; Το ίδιο ισχύει και για την πληρωμή για αυτοματοποιημένα εξερχόμενα σχόλια. Αν δεν έχετε πραγματική σχέση με τους θαυμαστές σας, ποιο είναι το νόημα;
2. Χρήση εικόνων κακής ποιότητας
Το Instagram είναι ένα οπτικό μέσο. Επομένως, αν πρόκειται να δημοσιεύσετε κάτι, θα πρέπει να είναι όμορφο ή τουλάχιστον ενδιαφέρον για να το δείτε. Ακόμα κι αν δεν έχετε πρόσβαση σε επαγγελματικές δεξιότητες φωτογραφίας ή κορυφαία κάμερα, δοκιμάστε να τραβήξετε με φυσικό φως ή σε ουδέτερα φόντο. Καλύτερα να μην δημοσιεύσετε καμία φωτογραφία παρά μια κακή φωτογραφία. Αλλά με τόσα πολλά υπέροχα εργαλεία εκεί έξω για επεξεργασία φωτογραφιών και γραφικό σχεδιασμό, δεν υπάρχει πραγματικά καμία δικαιολογία για να δημοσιεύσετε κάτι ατημέλητο.
3. Δημοσίευση πολλών ή πολύ λίγων
Το να υπολογίσετε τον σωστό αριθμό αναρτήσεων στο Instagram ή σε οποιαδήποτε πλατφόρμα Social Media, πραγματικά είναι ένα λεπτό πεδίο. Πολύ λίγες αναρτήσεις και κινδυνεύετε να φαίνεστε εκτός ή να ξεχαστείτε. Πάρα πολλές αναρτήσεις και μπορεί να φανείτε ενοχλητικοί. Ποιος είναι λοιπόν ο σωστός αριθμός για ανάρτηση στο Instagram; Αλλάζει με την πάροδο του χρόνου, καθώς οι συνήθειες των χρηστών εξελίσσονται. Εξαρτάται επίσης από τη δική σας προσωπική εταιρεία και τους Followers σας.
4. Αγνοώντας τα αναλυτικά στοιχεία
Μιλώντας για αναλυτικά στοιχεία: ένα άλλο μεγάλο λάθος που κάνουν οι περισσότεροι στο Instagram είναι να αγνοούν τα δεδομένα. Θα πρέπει να παρακολουθείτε τακτικά τις μετρήσεις που έχουν σημασία, ώστε να μπορείτε να προσδιορίσετε τις τάσεις και την ανάπτυξη. Εάν προσπαθείτε να αυξήσετε το ποσοστό Engagement σας, αλλά δεν παρακολουθείτε τα στατιστικά σας, πώς μπορείτε να επαναλάβετε τις επιτυχίες σας;
5. Χρήση πάρα πολλών hashtag
Τα hashtags είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τους χρήστες του Instagram να βρίσκουν το περιεχόμενό σας. Είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για το περιεχόμενό σας να μοιάζει με απευθείας ανεπιθύμητο περιεχόμενο. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έως και 30 hashtags, αλλά ο πιο συνηθισμένος αριθμός hashtag που θα δείτε στο Instagram είναι μεταξύ ενός και τριών ανά θέση
6. Δημοσίευση βαρετού περιεχομένου
Στο Instagram, ένα μεγάλο λάθος είναι η ανάρτηση βαρετού ή ανεπιθύμητου περιεχομένου. Εάν θέλετε οι χρήστες να αλληλεπιδράσουν με την εταιρεία σας, πρέπει να τους δώσετε κάτι να αλληλεπιδράσουν. Μην δημοσιεύετε απλώς για χάρη της ανάρτησης. Δημιουργήστε δημοσιεύσεις που θα τους ενδιαφέρουν, κάτι ενδιαφέρον, ενημερωτικό ή διασκεδαστικό. Δώστε στους ακολούθους σας αξία, ώστε να σχολιάσουν, να τους αρέσει και να μοιραστούν και ιδανικά, οικοδομήστε μια βαθύτερη σχέση με την εταιρεία σας.
Εκτός από τη σωστή διαχείριση των Social Media δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι στην στρατηγική σας θα συμβάλλει στα βέλτιστα αποτελέσματα και η κατασκευή ιστοσελίδας σας.