Για να παραμείνουν ανταγωνιστικές στον digital χώρο, είναι ολοένα και πιο σημαντικό για τις εταιρείες να εξελίξουν τις στρατηγικές Digital Marketing . Εάν θέλετε να προσεγγίσετε τους αγοραστές σας κατά τη φάση της έρευνάς τους, είναι ζωτικής σημασίας να αναπτύξετε πρώτα τις προσωπικότητες του αγοραστή-στόχου σας. Αυτό θα σας επιτρέψει να υιοθετήσετε μια μυριάδα στρατηγικών για να διασφαλίσετε ότι θα τραβήξετε την άμεση προσοχή των επισκεπτών, θα παρέχετε περιεχόμενο για να μετατρέψετε αυτούς τους επισκέπτες σε δυνητικούς πελάτες και θα ακολουθήσετε τη διαδικασία πωλήσεων για να εξασφαλίσετε την επιτυχία των χρηστών.
Βρείτε τους κατάλληλους παράγοντες επιρροής για το εμπορικό σήμα σας
Η εύρεση των κατάλληλων Ιnfluencers δεν είναι μια γρήγορη και εύκολη διαδικασία και θα χρειαστεί χρόνος και προσπάθεια για να εντοπιστούν και να συνδεθούν με τους Ιnfluencers που απευθύνονται στο κοινό σας. Θέλετε να βρείτε παράγοντες επιρροής που συνδέονται με τα πρόσωπα της εταιρείας σας και τους οποίους θα εμπιστευτεί και θα ταυτιστεί το ιδανικό κοινό-στόχο σας για να τους βοηθήσει να λάβουν αποφάσεις αγοράς.
Ξεκινήστε αναζητώντας άτομα που όχι μόνο απέκτησαν σημαντικό αριθμό ατόμων που ακολουθούν, αλλά συνδυάζονται επίσης με τα πρόσωπα των αγοραστών σας και τους στόχους τους. Ερευνήστε το περιεχόμενο των πιθανών επιρροών και τους τύπους σχολίων που λαμβάνουν από τους ακόλουθους για να δείτε πόσο αφοσιωμένοι είναι οι Followers τους και πώς αντιδρούν με αυτά τα άτομα.
Πώς να αξιοποιήσετε το Influencer Marketing για να προσεγγίσετε την Persona του αγοραστή σας
Μόλις εντοπίσετε και ξεκινήσετε τη δικτύωση με παράγοντες επιρροής στον κλάδο σας, το επόμενο βήμα είναι να αξιοποιήσετε το Influencer Marketing για να τραβήξετε την προσοχή του κοινού σας. Ακολουθούν πέντε τρόποι για να χρησιμοποιήσετε αποτελεσματικά τη νέα στρατηγική Influencer Marketing.
1. Content Marketing με δυνατότητα κοινής χρήσης: Ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε είναι να βάλετε την ομάδα Marketing να συγκεντρώσει κάποιο περιεχόμενο με δυνατότητα κοινής χρήσης, όπως γρήγορα αποσπάσματα βίντεο, γραφήματα πληροφοριών, συναρπαστικές εικόνες ή χρήσιμα blogs. Μιλήστε με τους influencers σας για προτάσεις σχετικά με αυτό που πιστεύουν ότι λειτουργεί καλύτερα για το κοινό τους.
2. Social Media: Στείλτε σε άτομα επιρροής αρκετές σχετικές πληροφορίες σχετικά με το προϊόν ή την υπηρεσία σας και παρέχετε δωρεάν προϊόντα ή ένα δείγμα υπηρεσίας, ώστε να μπορούν να δημιουργήσουν το δικό τους περιεχόμενο. Αυτό είναι σημαντικό επειδή πολλοί παράγοντες επιρροής δεν θα εγκρίνουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία χωρίς να το δοκιμάσουν για να διασφαλίσουν ότι δεν θα έχει αρνητικό αντίκτυπο στην αυθεντικότητα της εταιρείας τους
3. Email Marketing: Οι υπεύθυνοι επιρροής μπορεί να είναι πρόθυμοι ή όχι να στείλουν ένα αποκλειστικό Email στη βάση δεδομένων Email τους. Εάν δεν είναι, μπορείτε συνήθως να συνεχίσετε να αξιοποιείτε το Influencer Marketing στις δικές σας προσπάθειες Marketing και αυτοματισμού μέσω Email.
4. Video Marketing: Influencers σε καμπάνιες Video Marketing έχει να κάνει με το να τους τοποθετήσετε στο επίκεντρο των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας για να διπλασιάσετε την προβολή της εταιρείας σας. Ένα βίντεο ενός παράγοντα επιρροής που μιλά για το προϊόν ή την υπηρεσία σας του δίνει δυναμικό περιεχόμενο για να μοιραστεί με το κοινό του και σας προσφέρει διαδραστικό περιεχόμενο που μπορείτε να μοιραστείτε με το κοινό σας. Μπορείτε να αξιοποιήσετε το βίντεο στο website σας, στις κοινωνικές πλατφόρμες, στο Email Marketing, στα blogs και πολλά άλλα.
Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι εκτός από τη διαχείριση των Social Media και της σχεδίασης καμπανιών με Influencers είναι απαραίτητη και η κατασκευή της ιστοσελίδας σας.