Web Design
επιτυχημένη καμπάνια για το website σας

Social Media Content Creation: Χτίστε μια επιτυχημένη καμπάνια για το website σας

Η δημιουργία περιεχομένου Social Media είναι η βάση κάθε στρατηγικής Social Media. Χωρίς περιεχόμενο, δεν υπάρχει τίποτα για δημοσίευση, like, κοινή χρήση ή ανάλυση — και είναι αδύνατη η προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών στο διαδίκτυο.

Η δημιουργία περιεχομένου για τα Social Media μπορεί να είναι οτιδήποτε, από τη σύνταξη μιας συναρπαστικής λεζάντας μέχρι το σχεδιασμό μιας μεγάλης ολοκληρωμένης Social καμπάνιας με μια μεγάλη ομάδα και πολλούς παράγοντες επιρροής.

Πώς θα δημιουργήσετε μια επιτυχημένη καμπάνια;

1. Κάντε την έρευνά σας

Κάθε καλή διαδικασία ξεκινά με την έρευνα. Σίγουρα, όλα είναι ικανοποιητικά, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μπορείτε απλώς να δημοσιεύετε ό,τι θέλετε στα Social Media σας και να το ονομάζετε μια μέρα. Πριν ξεκινήσετε τη δημιουργία περιεχομένου, πρέπει να γνωρίζετε τι είδους περιεχόμενο έχει απήχηση στο κοινό σας ή στο πιθανό κοινό-στόχο σας.

2. Θέστε στόχους

Τώρα που έχετε μια αίσθηση του τι συμβαίνει στον κλάδο σας, μπορείτε να αρχίσετε να βάζετε ορισμένους στόχους για το περιεχόμενό σας στα Social Media. Προσπαθείτε να οδηγήσετε κόσμο στο blog σας; Αυξήστε τους Followers σας; Πραγματοποιήστε πωλήσεις μέσω του Social Commerce; Ίσως όλα τα παραπάνω; Το είδος του περιεχομένου που δημιουργείτε θα ποικίλλει ανάλογα με το τι θέλετε να επιτύχει. Για παράδειγμα, το Call To Action θα είναι αρκετά διαφορετικό για μια ανάρτηση πωλήσεων σε σχέση με μια ανάρτηση που έχει σχεδιαστεί για την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της εταιρείας και του Engagement.

3. Έχετε έναν δημιουργικό καταιγισμό ιδεών

Είτε είστε κατάστημα είτε έχετε μια μεγάλη κοινωνική ομάδα, αφιερώστε λίγο χρόνο για να λάβετε μερικές ιδέες. Όλοι στην ομάδα σας έχουν μοναδικές εμπειρίες με τα κοινωνικά, τόσο προσωπικά όσο και επαγγελματικά, που θα πληροφορήσουν τις ιδέες και τις προσδοκίες τους για το περιεχόμενο. Το να επιτρέπεται σε όλους να μοιράζονται ελεύθερα, φέρνει όλη αυτή τη γνώση στην κοινή σας εμπιστοσύνη, όπου μπορεί να μετατραπεί σε καμπάνιες κοινωνικού περιεχομένου υψηλής ποιότητας.

4. Αναθέστε ρόλους

Εάν δεν έχετε ήδη ορίσει μέλη της ομάδας για καθεμία από αυτές τις εργασίες, η ώρα να το κάνετε είναι τώρα. Είναι επίσης καιρός να δημιουργηθεί μια σταθερή διαδικασία έγκρισης Social Media, ώστε όλοι να κατανοήσουν πού ταιριάζει η δουλειά τους στη συνολική εικόνα και πώς οι προθεσμίες τους επηρεάζουν την υπόλοιπη ομάδα. Ακόμη και οι μεγάλες ομάδες δεν χρειάζεται να κάνουν τα πάντα μόνες τους. Αυτή είναι μια καλή στιγμή για να σκεφτείτε εάν θέλετε να αναθέσετε ορισμένες εργασίες δημιουργίας digital περιεχομένου σε ανεξάρτητους επαγγελματίες.

5. Δημιουργήστε ένα Content Calendar

Ένα Content Calendar Social Media σάς επιτρέπει να σχεδιάζετε το μείγμα περιεχομένου σας στα κοινωνικά κανάλια, ώστε να έχετε τη μεγαλύτερη αξία από τις προσπάθειές σας για τη δημιουργία digital περιεχομένου.

6. Προγραμματίστε το περιεχόμενό σας

Αφού συμπληρώσετε το Content Calendar σας, ήρθε η ώρα να ρυθμίσετε το περιεχόμενό σας για δημοσίευση. Σίγουρα, θα μπορούσατε να δημοσιεύσετε κάθε ανάρτηση με μη αυτόματο τρόπο την καθορισμένη ώρα, αλλά αυτό είναι μια τεράστια σπατάλη χρόνου που σας ωθεί να κάνετε απλά λάθη όπως τυπογραφικά λάθη ή μη έγκυρους συνδέσμους.

Μην ξεχνάτε ότι εκτός από τη σωστή διαχείριση των Social Media, σημαντική είναι και η κατασκευή του website σας, ώστε να ηγηθείτε στο διαδίκτυο.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε