Web Design
Γιατί το Facebook Conversions API  θα είναι σημαντικό σε ένα μέλλον χωρίς cookies

Γιατί το Facebook Conversions API θα είναι σημαντικό σε ένα μέλλον χωρίς cookies

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το σχέδιο της Apple και της Google για την διαγραφή των third-party-cookies είναι ένα ανησυχητικό θέμα μεταξύ των επιχειρήσεων που έχουν την ευθύνη να αποδίδουν με ακρίβεια μετατροπές σεβόμενοι το απόρρητο των χρηστών. Οι επιχειρήσεις πρέπει να βρουν τρόπο να συνεχίσουν να παράγουν στοχευμένο περιεχόμενο διαφημίσεων με σκοπό να διατηρήσουν υψηλά τα ποσοστά αλληλεπίδρασης με το κοινό τους, χωρίς όμως να έχουν σαφή εικόνα για βασικές πληροφορίες που δείχνουν σε ποιο κοινό απευθύνονται. 

Για να καταπολεμήσει αυτές τις τεράστιες αλλαγές στον κλάδο και να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να συνεχίσουν να πραγματοποιούν επιτυχημένες και μετρήσιμες καμπάνιες, το Facebook προτρέπει τη χρήση των Conversions API που δίνει περισσότερη ισχύ στα δεδομένα που αποστέλλονται στο Facebook. Η ασφάλεια των δεδομένων και η χρήση Cookies είναι θέματα που αφορούν σαφώς και την κατασκευή ιστοσελίδων.

Αντίκτυπος ενός μέλλοντος χωρίς cookies

Μετά από χρόνια και χρόνια αμφισβητήσιμης συλλογής δεδομένων και παραβίασης της ιδιωτικής ζωής των χρηστών, το αναπόφευκτο έφτασε εκεί που έπρεπε να συμβεί αλλαγή. Παρόλο που η απουσία των third-party-cookies θα βοηθήσει τελικά στη διατήρηση του απόρρητου, οι επιχειρήσεις θα βρεθούν σύντομα αντιμέτωπες με την πρόκληση να στοχεύουν χρήστες και να μετρήσουν την επιτυχία των καμπανιών χωρίς cookies. Αυτά τα δεδομένα συλλέγονται συνήθως μέσω ενός pixel που καταγράφει και στέλνει πληροφορίες συμβάντων, όπως αγορές, εγγραφές, προβολές σελίδων κ.λπ., από ένα πρόγραμμα περιήγησης ιστού σε μια πλατφόρμα διαφημίσεων (όπως το Facebook ή το LinkedIn).

Αυτό είναι πολύ σημαντικό για τους επιχειρήσεις επειδή βοηθά στην ενημέρωση αποφάσεων και συστάσεων που μπορούν τελικά να έχουν αντίκτυπο στα έσοδα, την ανάπτυξη και την κερδοφορία. Ναι, αυτό μπορεί να φαίνεται τρομακτικό, αλλά διαφημιστικές πλατφόρμες όπως το Facebook αναζητούν νέους τρόπους να προσφέρουν λύσεις σε επιχειρήσεις που θέλουν να διαφημιστούν και σέβονται το απόρρητο των χρηστών. Γι’ αυτό το λόγο το Facebook ανέπτυξε το νέο Conversions API (CAPI) για την κοινή χρήση δεδομένων απευθείας από τον διακομιστή τους, και όχι μέσω προγράμματος περιήγησης για να παρακάμψει κάθε απώλεια υποστήριξης cookies.

Επεξήγηση του Conversions API του Facebook (CAPI)

Πως δουλεύει

Τα δεδομένα API τροφοδοτούνται απευθείας στο Facebook και δουλεύουν παρόμοια με τα pixel, επιτρέποντας στους διαφημιζόμενους να παρακολουθούν τις μετατροπές και να κάνουν προσαρμογές στο Ads Manager. Αντί να μοιράζονται δεδομένα μέσω του προγράμματος περιήγησης, οι επιχειρήσεις θα χρησιμοποιούν το Conversions API για την ανταλλαγή δεδομένων απευθείας από τον διακομιστή τους. Το API Conversions έχει επίσης δημιουργηθεί για να σέβεται τις προτιμήσεις απορρήτου των χρηστών του Facebook

Οφέλη

Οι επιχειρήσεις μπορούν να μεταφέρουν ένα ευρύτερο φάσμα δεδομένων από ό, τι πραγματικά καταγράφει το Facebook Pixel, όπως δεδομένα CRM ή χαμηλότερα συμβάντα funnel. Το Conversions API έχει διαμορφωθεί, ώστε να είναι λιγότερο ευάλωτο σε προβλήματα, όπως σφάλματα του προγράμματος περιήγησης ή προβλήματα συνδεσιμότητας. Επιπλέον, μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί από μόνο του για επιχειρήσεις με υψηλές απαιτήσεις ασφάλειας.

Οι διαφορές μεταξύ του API Conversions και του Pixel του Facebook

Το API Conversions βελτιώνει τη μέτρηση της απόδοσης της καμπάνιας σε πολλά κανάλια με τη δυνατότητα να μοιράζεται συμβάντα σε απευθείας σύνδεση και εκτός σύνδεσης από διακομιστή σε διακομιστή. Οι χρήστες των API Conversions δεν θα χρειάζεται να ανησυχούν για τους αυστηρούς νόμους περί απορρήτου και θα εξακολουθούν να παρέχουν βασικά γεγονότα, ώστε οι καμπάνιες τους να έχουν περιθώριο κλίμακας και οι KPI να είναι ευκολότερο να χτυπηθούν.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε