Web Design
Γιατί τα Web και Digital Marketing Analytics είναι σημαντικά για μια επιχείρηση

Γιατί τα Web και Digital Marketing Analytics είναι σημαντικά για μια επιχείρηση

Ένας από τους στόχους που μπορεί να έχει η επιχείρησή σας μπορεί να είναι η παροχή μια εξατομικευμένης εμπειρίας στους χρήστες σας. Τα Web Analytics σας βοηθούν στη συλλογή, επεξεργασία και ανάλυση δεδομένων στον ιστότοπο σας. Τα Digital Marketing Analytics είναι οποιαδήποτε διαδικτυακά εργαλεία που συλλέγουν και ερμηνεύουν τα δεδομένα που λαμβάνετε από τη δραστηριότητα σας στο διαδίκτυο. Τόσο τα Web Analytics, όσο και το Digital Marketing Analytics συνεργάζονται για την επίτευξη ενός κοινού στόχου. Τα Analytics είναι απαραίτητα και για τη κατασκευή ιστοσελίδας της επιχείρησής σας.

Web Analytics και γιατί είναι σημαντικά

Τα Web Analytics εστιάζουν στην  αποτελεσματικότητα της Marketing καμπάνιας σας. Σε αντίθεση με επιχειρήσεις που κάνουν χρήση πιο παραδοσιακών μεθόδων Marketing, η μέτρηση των online προσπαθειών σας, βοηθά στη διαπίστωση της αποτελεσματικότητας των μεθόδων σας. Επιπλέον, τα Web Analytics επισημαίνουν τυχόντα προβλήματα με τις υπηρεσίες που προσφέρονται στο διαδίκτυο σε μια προσπάθεια βελτίωσής τους.

Τα Web Analytics μελετούν την αγοραστική συμπεριφορά του πελάτη σας, ώστε να μπορείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις. Τα Analytics λοιπόν, προσφέρουν στις επιχειρήσεις αυτή τη δυνατότητα της απομνημόνευσης των στοιχείων των επισκεπτών στις ιστοσελίδες τους.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε το Bounce Rate της σελίδας σας

To Bounce Rate αναφέρεται στη συχνότητα κατά την οποία οι χρήστες επισκέπτονται τον ιστότοπο σας, δεν εκτελούν καμία ενέργεια και μετά αποχωρούν. Εάν παρατηρείτε ένα υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης της σελίδας σας από τους χρήστες χρειάζεται να δώσετε προσοχή σε αυτό. Μπορεί να υποδηλώνει ένα όχι τόσο καλό User Experience. Επιπλέον, μπορεί η έλλειψη αλληλεπίδρασης να σημαίνει ότι το περιεχόμενο που παρέχετε να μην είναι αυτό που αναζητούν.

Conversion Rate Optimization

Το CRO (Conversion Rate Optimization) αποκτάται μόνο όταν χρησιμοποιείτε Web Analytics. Για παράδειγμα, έχετε βρεθεί ποτέ στο Instagram και υπάρχει μια ανάρτηση που σας ζητά να βαθμολογήσετε μια φωτογραφία ή ένα Video; Αυτή η βαθμολογία είναι μέρος της διαδικασίας υπολογισμού του Conversion Rate. Διαιρείτε τον αριθμό των ατόμων που βαθμολόγησαν το περιεχόμενο αυτό με τον αριθμό των ατόμων που χρησιμοποιούν τον ιστότοπο.

Γιατί είναι σημαντικά τα Digital Marketing Analytics;

Στη δεκαετία του 1990, ο κόσμος ήρθε για πρώτη φορά σε επαφή με το e-commerce. Καθώς τα χρόνια προχωρούσαν, ο κόσμος προσαρμόστηκε σταδιακά σε αυτόν τον νέο τρόπο επιχειρηματικής δραστηριότητας. Τα Digital Marketing Analytics είναι σημαντικά επειδή υπάρχουν πελάτες εκεί έξω που απαιτούν έναν πρακτικό ιστότοπο και μπορούν να σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τις ανάγκες των χρηστών αυτών. Αυτοί οι καταναλωτές θέλουν έναν ιστότοπο που να είναι αξιόπιστος και ικανός να προσφέρει μια καλή εμπειρία διαδικτυακών αγορών.

Τα Digital Marketing Analytics αποτελούν τον πυρήνα της επιχείρησης και προωθούν την παρουσία της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο.

Μπορείτε να αξιολογήσετε λοιπόν τις στρατηγικές και προσπάθειες σας χρησιμοποιώντας Digital Marketing Analytics. Τα εργαλεία αυτά σάς επιτρέπουν να προσδιορίσετε εάν προσεγγίζετε το κοινό -στόχο και, αν όχι, πώς μπορείτε να κάνετε αλλαγές για να το καταφέρετε. Επιπλέον, έχετε τη γνώση για να καθορίσετε πόσοι από τους πελάτες εν τέλη κάνουν κάποια αγορά από τη σελίδα σας έναντι πόσων χάνετε στην πορεία. Οι χρήστες πλέον αναμένουν μια μοναδική εμπειρία, όταν αναζητούν κάποια υπηρεσία ή προϊόν.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε