Web Design
4 Συμβουλές Copywriting για το περιεχόμενό σας στα Social Media

4 Συμβουλές Copywriting για το περιεχόμενό σας στα Social Media

Εάν έχετε ήδη μία πολύ ενεργή παρουσία online με την κατασκευή ιστοσελίδας για την επιχείρησή σας και στα Social Media σας μπορείτε να ξεκινήσετε να προσπαθείτε να την βελτιστοποιείτε.

Τo Instagram καθώς και τα υπόλοιπα Social Media της επιχείρησής σας μπορεί να είναι ενεργά και να παράγεται περιεχόμενο γι’ αυτά, ωστόσο μπορεί να μην έχετε τα αποτελέσματα που θα θέλατε, το Copy που συνοδεύει το περιεχόμενό σας, ίσως είναι ένας από τους λόγους γι’ αυτό.

H περιγραφή που συνοδεύει μία δημοσίευση είναι σημαντική για το αν θα τραβήξει τελικά την προσοχή του χρήστη και να τον κάνει να σταματήσει στο feed του, ώστε να δει με τι σχετίζεται η δημοσίευσή σας ή θα συνεχίσει το scroll.

Πώς μπορείτε να βελτιώσετε τις περιγραφές του περιεχομένους σας;

Ξεκινήστε να κάνετε ερωτήσεις στο κοινό σας 

Ένα από τα πιο σημαντικά δεδομένα που θα δείξει εάν τελικά το περιεχόμενό σας έχει αποτέλεσμα ή όχι είναι η αλληλεπίδραση. Κάνοντας μία ερώτηση στον χρήστη μπορείτε να αυξήσετε την αλληλεπίδραση με το κοινό σας και να τον προτρέψετε, ώστε να κάνει κάποιο σχόλιο.

Όσο μεγαλύτερη αλληλεπίδραση συγκεντρώνει μία σελίδα, τόσο περισσότερο την προωθεί οργανικά ο αλγόριθμος της πλατφόρμας σε περισσότερους χρήστες, προσεγγίζοντας ένα ευρύτερο κοινό για την επιχείρησή σας.

Μην ξεχνάτε, οι ερωτήσεις αυτές πρέπει να είναι σχετικές με το περιεχόμενό σας, το αντικείμενο της επιχείρησής σας, αλλά και για το κοινό στο οποίο απευθύνεστε.

Χρησιμοποιήστε δημοφιλή hashtags

Η χρήση hashtags σήμερα είναι ιδιαίτερα σημαντικά για κάθε επιχείρηση. Με αυτό τον τρόπο έχετε την δυνατότητα να εμφανιστείτε σε ένα ευρύτερο κοινό που ψάχνει κάτι σχετικό με εσάς, αλλά δεν έχει ανακαλύψει ακόμα την επιχείρησή σας.

Τα hashtags που χρησιμοποιείτε πρέπει να έχουν σχέση με το περιεχόμενό σας. Εάν χρησιμοποιείτε hashtags που δεν έχουν καμία σχέση με εσάς, τότε πιθανότατα να εμφανιστείτε σε χρήστες που δεν ενδιαφέρονται καθόλου για το περιεχόμενο ή τις υπηρεσίες σας. Αυτό λοιπόν, δεν θα έχει στην πραγματικότητα κάποιο αποτέλεσμα για εσάς, καθώς θα είναι ένα κοινό που δεν θα μπορείτε να στοχεύσετε,  επομένως είναι σημαντικό να το αποφύγετε.

Εστιάστε στο πλεονέκτημα του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας

Πολλές επιχειρήσεις θεωρούν ότι ένα βασικό χαρακτηριστικό του προϊόντος τους ή της υπηρεσίας τους είναι αυτό που θα πείσει τον χρήστη.

Στην πραγματικότητα όμως, αυτό δεν ισχύει. Οι χρήστες αναμένουν να μάθουν τι όφελος έχει το συγκεκριμένο προϊόν ή η υπηρεσία σας γι’αυτούς. Με ποιον τρόπο εάν επιλέξουν εσάς θα γίνει καλύτερα η καθημερινότητά τους ή η ζωή τους.

Αυτό είναι το σημείο στο οποίο πρέπει να εστιάσετε εάν θέλετε να προωθήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας μέσω των Social Media.

Ακολουθήστε κλασικές τεχνικές

Μπορεί ο κόσμος του Social Media Copywritting να είναι καινούργιος, αλλά υπάρχουν κάποιες παλιές κλασικές τεχνικές που ακόμα λειτουργούν και δεν πρέπει να τις απορρίψετε.

Χρησιμοποιείστε λέξεις που δημιουργούν ευχάριστα συναισθήματα και προδιαθέτουν θετικά τον χρήστη για εσάς. Κάποιες από αυτές είναι το «καλύτερο», «προσφορά», «δωρεάν». Είναι λέξεις που θα τραβήξουν πιο εύκολα την προσοχή του χρήστη και θα θέλει να μάθει περισσότερα για εσάς.

Σήμερα οι επιχειρήσεις για να ξεχωρίσουν μέσα στον ανταγωνισμό και να αναπτυχθούν πρέπει να εστιάσουν περισσότερο από ποτέ στην δημιουργία περιεχομένου είτε αφορά τα Social Media τους, είτε το Website τους είτε το Blog τους.

Η απλή δημιουργία περιεχομένου χωρίς έρευνα και μελέτη, δεν έχει πλέον αποτέλεσμα και θα απομακρύνει μακριά το κοινό σας. Γι’ αυτό μπορείτε να επιλέξετε μία εταιρεία που θα σας βοηθήσει τόσο με την δημιουργία του περιεχομένου σας όσο και με τα Copies του.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε