Web Design
συνολική στρατηγική του site σας

Digital Marketing 6 Τακτικές που πρέπει να λάβετε υπόψη στη συνολική στρατηγική του site σας

Καθώς οι επιχειρήσεις απαιτούν πιο αποτελεσματικές στρατηγικές Digital Marketing για να αυξήσουν την ευαισθητοποίηση με το κοινό-στόχο τους, δεν αρκεί πλέον να μείνετε μόνο στην κατασκευή ιστοσελίδας σας. Oι τεχνικές πρέπει επίσης να εξελίσσονται με τη διαρκώς μεταβαλλόμενη κατάσταση του Marketing. Mε την έλευση της νέας τεχνολογίας, την εμφάνιση πολυάριθμων πλατφορμών και τον μεγαλύτερο ανταγωνισμό, έχει γίνει πολύ πιο δύσκολο για τις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν το κοινό τους καθώς οι εταιρείες ανταγωνίζονται συνεχώς για αυτόν τον χώρο.

1) Εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων
Οι Marketers αναζητούν πάντα αποτελεσματικούς τρόπους για να προωθήσουν τις εταιρείες τους. Η ανταλλαγή μηνυμάτων είναι ένας απίστευτα αποτελεσματικός τρόπος για να έρθετε μπροστά στο κοινό-στόχο σας, ενώ βρίσκεστε σε ένα κανάλι με το οποίο είναι ήδη εξοικειωμένοι και χρησιμοποιούν καθημερινά. Πολλές από αυτές τις εφαρμογές παρέχουν έναν καλύτερο τρόπο για τις επιχειρήσεις να αλληλεπιδρούν και με τους χρήστες τους. Οι γνωστές εφαρμογές όπως το Facebook Messenger, το WhatsApp, το Instagram Messenger δεν περιορίζονται μόνο στην επικοινωνία με φίλους και μέλη της οικογένειας.

2) Εμφάνιση τιμών προϊόντων σε τοπικά νομίσματα
Οι διαδικτυακοί αγοραστές τείνουν να εγκαταλείπουν τα websites όταν οι τιμές των προϊόντων εμφανίζονται σε παγκόσμιο νόμισμα, επειδή δεν γνωρίζουν την αντίστοιχη τιμή που πρέπει να πληρώσουν με το τοπικό τους νόμισμα. Μπορείτε να αυτοματοποιήσετε όλη αυτή τη διαδικασία με εργαλεία όπως η Αυτόματη εναλλαγή νομισμάτων.

3) Voice Search
Με την εμφάνιση των ψηφιακών βοηθών, η δυνατότητα αναζήτησης πληροφοριών στο Διαδίκτυο έχει αλλάξει δραστικά περίπου. Πάνω από το 50% όλων των αναζητήσεων πραγματοποιείται πλέον φωνητικά. 2020. Οι ψηφιακοί βοηθοί όπως η Alexa και η Siri έχουν αποδειχθεί ότι αλλάζουν την κατάσταση καθώς έχουν τραβήξει με επιτυχία την προσοχή των χρηστών που ανήκουν σε κάθε ηλικιακή ομάδα.

4) Live Streaming και περιεχόμενο βίντεο
Γνωστές πλατφόρμες κοινής χρήσης βίντεο, όπως το YouTube και το TikTok, έχουν κάνει τη ροή βίντεο εξαιρετικά δημοφιλή, ειδικά μεταξύ νεότερου κοινού. Το βίντεο εξακολουθεί να είναι ένας αποδεδειγμένος τρόπος για να προσελκύσετε τους επισκέπτες σας. Social Media όπως το Facebook, το Instagram και το Twitter χρησιμοποιούνται επίσης για την κοινή χρήση περιεχομένου βίντεο σε ένα ευρύ φάσμα κοινού.

5) Conversational Marketing
Το Conversational Marketing έχει επίσης αυξηθεί αρκετά τα τελευταία χρόνια. Όταν έχετε μια άμεση συνομιλία με τον υποψήφιο χρήστη σας, όχι μόνο μπορείτε να κατανοήσετε καλύτερα τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντά του, αλλά μπορείτε να δημιουργήσετε πιο εξατομικευμένες στρατηγικές Marketing για αυτό το μοναδικό άτομο. Όταν προσθέτετε κάτι σαν chat bot στον ιστότοπό σας, επιτρέπει στον επισκέπτη σας να λάβει άμεσες πληροφορίες που αναζητούν αμέσως.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε