Web Design
ανάπτυξη περιεχομένου B2B eshop και ιστοσελίδων

5 Συμβουλές για την ανάπτυξη περιεχομένου B2B eshop και ιστοσελίδων που εμπιστεύονται οι χρήστες

Αφού έχετε προβεί στην κατασκευή ιστοσελίδων σας και έχετε καταλάβει ότι η κύρια πηγή αλληλεπίδρασής σας με τους χρήστες είναι το website σας, πρέπει να χρησιμοποιήσετε αυτόν τον χώρο για να δείξετε στο κοινό σας ποιοι είστε και γιατί είστε αξιόπιστοι. Το Content Marketing είναι ο τρόπος που μπορείτε να τους το δείξετε αντί να το λέτε. Αλλά πώς μπορείτε να ξεκινήσετε να γράφετε χρήσιμο, αξιόπιστο περιεχόμενο που χτίζει μια σχέση με το κοινό σας;


1. Δώστε έμφαση στη βοήθεια έναντι των πωλήσεων
Ένα από τα βασικά δόγματα μιας εξαιρετικής στρατηγικής Content Marketing είναι ότι δεν μπορείτε να κάνετε το περιεχόμενό σας αποκλειστικά για εσάς. Σύμφωνα με έρευνα το 90% των πιο επιτυχημένων επιχειρήσεων λένε ότι βάζουν πρώτα τις ανάγκες του κοινού τους όταν αφορά Marketing περιεχομένου. Δεν πρόκειται για τη δημιουργία περιεχομένου για πώληση, αλλά για τη δημιουργία περιεχομένου για βοήθεια. Εάν το μόνο μήνυμα που βλέπει το κοινό σας από εσάς είναι η προώθηση μιας πώλησης, δεν του δίνετε κανένα λόγο να σας εμπιστευτεί και να σας θεωρήσει ως έναν πολύτιμο πόρο στη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Αλλά όταν αφιερώνετε χρόνο και πόρους για να δημιουργήσετε χρήσιμο περιεχόμενο, τους δείχνετε ότι νοιάζεστε πέρα από την ουσία.

2. Δημιουργήστε περιεχόμενο που μοιράζεται τα υπέρ και τα κατά
Αυτή η συμβουλή μπορεί να φαίνεται αντιφατική, αλλά η δημιουργία περιεχομένου που δείχνει ποιοι είστε και δεν σας ταιριάζει είναι απίστευτα ισχυρή για έναν αγοραστή. Όταν είστε εκ των προτέρων σχετικά με αυτό, ειδικά στο B2B, χτίζετε εμπιστοσύνη μοιράζοντας ακριβώς ποιος πρέπει να συνεχίσει το ταξίδι του αγοραστή και ποιος όχι. Αυτός ο τύπος περιεχομένου εξοικονομεί χρόνο όχι μόνο για τον υποψήφιο χρήστη σας, αλλά και για την ομάδα πωλήσεών σας, καθώς δεν χρειάζεται να ακολουθείτε υποψήφιους χρήστες που δεν είναι κατάλληλοι.

3. Κοινή χρήση Σύγκρισης Περιεχομένου
Όταν ξεκινάτε να κάνετε συγκριτική έρευνα για τον υποψήφιο χρήστη σας, τους εξοικονομείτε χρόνο δημιουργώντας έναν αμερόληπτο πόρο και παρέχοντας τις πληροφορίες που χρειάζονται για να ξεκινήσουν τη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Για παράδειγμα, μπορείτε να γράψετε ένα blog για την επωνυμία σας έναντι της επωνυμίας ενός ανταγωνιστή. Αν και αυτό μπορεί να φαίνεται ότι προωθεί τον ανταγωνιστή σας, απλώς βοηθά τον αγοραστή στη διαδικασία. Οι πληροφορίες που θα κοινοποιούσατε σε αυτό το είδος περιεχομένου είναι ήδη περιεχόμενο που υπάρχει στο website του ανταγωνιστή σας. Απλώς κάνετε αυτή τη διαδικασία πιο απρόσκοπτη για τον υποψήφιο χρήστη σας και γίνεστε ένας χρήσιμος πόρος για να τον βοηθήσετε στη διαδικασία λήψης αποφάσεων

4 Δείξτε την εξειδίκευσή σας
Οι χρήστες θέλουν να συνεργαστούν με ειδικούς. Ειδικά όταν είστε έμπορος B2B, η οικοδόμηση εμπιστοσύνης και η επίδειξη των δεξιοτήτων σας είναι ακριβώς αυτό που θα σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε. Φροντίστε να μοιραστείτε το περιεχόμενο ηγεσίας της σκέψης σας, τις συμβουλές του κλάδου και τους τρόπους για να διευκολύνετε τη δουλειά του υποψήφιου χρήστη. Αυτά είναι όλα τα πράγματα που σας βοηθούν να είστε ηγέτης σκέψης στον χώρο σας και να χτίσετε αυτήν την εμπιστοσύνη της εταιρείας για να βοηθήσετε τους υποψήφιους χρήστες σας.

5. Μιλήστε για τα αρνητικά σας στοιχεία
Όλοι θέλουν να μάθουν γιατί κάτι δεν λειτουργεί ή γιατί δεν είστε καλός συνεργάτης για αυτούς. Ήρθε λοιπόν η ώρα να αρχίσετε να μοιράζεστε αυτές τις πληροφορίες. Εάν μιλάτε για τα αρνητικά, χτίζετε την εμπιστοσύνη της εταιρείας και γίνεστε σύμβουλος στη διαδικασία λήψης αποφάσεων του υποψήφιου χρήστη.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε